• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic Dag van de Dood

Hier ook weer: op 5 werelden gespeeld > 4x de verkeerde kaart in de 1e ronde.
Op sommige werelden ben ik tot nu toe nog nooit door de 1e ronde gekomen.
Het gaat er steeds meer op lijken dat de kansen niet 50-50 zijn :unsure:
 
Bij mij is het ook zo: hoe actiever ik op een wereld speel (en hoe meer upb ik er tot mijn beschikking had), hoe minder ik kreeg :p
Op w7 doe ik het eens met met kijkaccount, en hoppa, jaguar :p
 

DeletedUser16131

Die wapens uit die kistjes zijn bedoeld om je te helpen bij die nieuwe game mode: adventures, voor de rest kun je ze ook wel gebruiken voor fg's al denk ik dat hun hoofddoel bij die adventures ligt

(ps: wanneer gaan die actief ?)
 
Het is toch een event wapen uit een kistje? :p

Nou, niet helemaal :p
Met event wapens bedoelde ik wapens als Natty's en Will Munny's geweer.
In zeker opzicht zijn die wapens uit dat kistje dat natuurlijk ook, maar toch iets anders.
In fg's zijn ze dus slechter, maar blijkbaar in die 'avonturen' beter, maar dat zullen we moeten afwachten :)
 

DeletedUser4468

Voor iedereen die denkt van niet: de kansen zijn wel 50-50 :) Waarschijnlijk hebben jullie gewoon heel erg pech ;)
 

DeletedUser16224

Nou, niet helemaal :p
Met event wapens bedoelde ik wapens als Natty's en Will Munny's geweer.
In zeker opzicht zijn die wapens uit dat kistje dat natuurlijk ook, maar toch iets anders.
In fg's zijn ze dus slechter, maar blijkbaar in die 'avonturen' beter, maar dat zullen we moeten afwachten :)

Ik ben erg benieuwd :)
 
Voor iedereen die denkt van niet: de kansen zijn wel 50-50 :) Waarschijnlijk hebben jullie gewoon heel erg pech ;)

Ik wil best geloven dat je gelijk hebt, maar ik heb nu op 5 werelden op 9 dagen in totaal 45x een kaart gedraaid. Van die 45x ben ik 9x door de 1e ronde gekomen en daarbij 4x alsnog in de 2e ronde gesneuveld. (Vandaag ook weer op alle werelden niet door de 1e ronde gekomen.)

Dus 54x gedraaid > 5x een prijs gekregen.

Hoeveel pech moet je dan hebben... :huh:
Het lijkt eerder op een kans van 1 op 10.

Nogmaals: ik geloof direct dat dit spel gebouwd is op 50-50, maar er lijkt hier en daar toch iets scheef te trekken. :huh:
 

DeletedUser16224

Ik wil best geloven dat je gelijk hebt, maar ik heb nu op 5 werelden op 9 dagen in totaal 45x een kaart gedraaid. Van die 45x ben ik 9x door de 1e ronde gekomen en daarbij 4x alsnog in de 2e ronde gesneuveld. (Vandaag ook weer op alle werelden niet door de 1e ronde gekomen.)

Dus 54x gedraaid > 5x een prijs gekregen.

Hoeveel pech moet je dan hebben... :huh:
Het lijkt eerder op een kans van 1 op 10.

Nogmaals: ik geloof direct dat dit spel gebouwd is op 50-50, maar er lijkt hier en daar toch iets scheef te trekken. :huh:

Ik heb precies hetzelfde, maar 50/50 is gewoon alles, of niets. Als die troostprijs nou 100 bloemen was, was ik er wel blij mee.
 

DeletedUser16131

de troostprijs zouden ze in het vervolg misschien beter laten omhooggaan gelijk aan de tiers

tier1: 25
tier 2: 50
tier 3: 100
enzovoort....
 
Kies maar rechts vandaag, want het was op 5 werelden niet links voor mij :D

ik doe systematisch elke keer links :p
heb wel het idee dat het zo beter gaat...
de eerste dag klikte ik op gevoel en dat heeft me al mijn upb gekost en letterlijk niets opgeleverd :D vandaag met steeds links toch weer een aztecan knotje op dakota, en op bris zelfs tot categorie 3 geraakt
 

DeletedUser4130

Mijn positieve punten aan het evenement:
- beloningen hangen af van ingame activiteit
- de keuze bij de kaarten stelt je telkens voor een lastig dilemma (soms vervelend als je verkeerd kiest, maar zeker boeiender dan enkel klik en win)
- door de keuze heb je ook iets meer je prijzen in de hand: risico en grote prijzen of weinig risico en kleine prijzen tov kleine gratis prijzen, of betalen voor de grote of je hebt ze haast niet.
- doelen voor de hele wereld is een leuk concept
- thematisch erg mooi uitgewerkt

Negatief:
- quest reeks is erg flauw met anticlimax als einde (geen grotere beloning, plots gedaan)
- geen bloemen te verdienen door (dagelijkse) quests, dit heb ik zeker gemist
- premium dingen zijn wel heel erg duur voor wat ze zijn (maakt voor mij persoonlijk niet zoveel uit, maar ik vond de prijzen wel hoog)
- beloning bij verliezen blijft dezelfde, had dit liever (een beetje) zien omhoog gaan

Alles bij elkaar geteld ben ik erg tevreden met het evenement :)
 
Bovenaan