• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic Dag van de Dood

DeletedUser15821

Ik vind het een beetje ruk met die fases :p, niveau 1 win je altijd, maar hoef je niets, niveau 2 heb ik vandaag al 4x verloren, maar ook 1x gewonnen, en dan krijg je een buffje. Naar mijn mening zijn de beloningen zo laag dat je vrijwel altijd wel door gaat, maar de kans dat je dan wint is heel laag(50-50 is zware bullshit, want de eerste keer win je bijna altijd wel..)

Het is wel 50/50, maar de kans dat je fase 5 wint = 3,125%
 
Ik begin steeds meer te geloven dat ik veelsteveel geluk had in het begin idd, op de beta voordat het hier was kwam ik altijd minstens tot niveau 3, hier kom ik nu steeds minder vaak door ronde 1.
 
Ik heb op dakota nog nooit een kledingsstuk gehad (of dingen van hoger dan I )
Heb er nochtans meer dan 500 upb in geïnvesteerd.
Ik vind de geluksfactor oké, maar bij dit event is het wel alles of niets en dat vond ik erg vervelend :hmf:
 

DeletedUser4891

Ja dat alles of niets is niet echt leuk, als je pech hebt geef je een paar honderd muntjes en sta je met lege handen. Dan zou het leuker zijn als je nog een buffje kreeg ipv die stomme bloemen.
 

DeletedUser6513

ik heb tot nu toe opzich best veel geluk gehad, kzoek alleen nog een atzecan zadel en het atzecan fg geweer op w1 de kledij boeit me niet. wat je nu met die lange afstands revolvers kunt snap ik nog niet helemaal maargoed
 
ik heb tot nu toe opzich best veel geluk gehad, kzoek alleen nog een atzecan zadel en het atzecan fg geweer op w1 de kledij boeit me niet. wat je nu met die lange afstands revolvers kunt snap ik nog niet helemaal maargoed

die wapens zullen vooral van pas komen bij de adventures, waar enkel je lp, lvl, en de atributen en schade van je wapen een rol spelen :)
 
Ik heb nu al voor de 5e dag op rij steeds al in de 1e ronde de verkeerde kaart gekozen. Is dat gewoon pech?
De kans dat iemand mij dat nadoet is ook 3,125%...
 

Deleted User - 486404

Ik trek ook regelmatig de verkeerde kaart. Is dat deck wel evenredig verdeeld of zitten er meer verkeerde kaarten in dan juiste kaarten? :p

Wat ik ook erg jammer vind, is dat als je eerst één of meer juiste kaarten trekt en daarna pas een verkeerde kaart dat je nog altijd maar 25 bloemen krijgt. Het maakt echt niets uit of je eerst een verkeerde kaart trekt of pas nadien. Terwijl je er eigenlijk wel voor beloond zou moeten worden als je pas nadien een verkeerde kaart trekt en al eerst één of meerdere juiste kaarten getrokken hebt. Het event nodigt me alleszins niet uit om er nuggets tegenaan te smijten daarvoor heb je teveel pech en is de geluksfactor veel te laag.

Ik vind dit daarom een van de mindere events van al die mindere nuggetevents en ben hier dan ook niet tevreden over.
 

DeletedUser

4x tot de 4e categorie gegaan en toen ging het fout, vandaag de eerste keer de 5e categorie gehaald :o
 
Bovenaan