• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic Dag van de Dood

Ik word alleen een beetje moe van het nutteloos klikken op die vriendenbalk :(

Zeker als je op een paar werelden actief speelt is het nogal 'eentonig'
 

DeletedUser4891

Stuur dan geen bloemen, niemand die het merkt...

1bgy.jpg
 
Ik vind het een beetje ruk met die fases :p, niveau 1 win je altijd, maar hoef je niets, niveau 2 heb ik vandaag al 4x verloren, maar ook 1x gewonnen, en dan krijg je een buffje. Naar mijn mening zijn de beloningen zo laag dat je vrijwel altijd wel door gaat, maar de kans dat je dan wint is heel laag(50-50 is zware bullshit, want de eerste keer win je bijna altijd wel..)
 

DeletedUser15117

javascript: (function(){var e="DayOfDead";if(typeof Game.sesData[e]!=="undefined"){var t=[],n=Chat.Friendslist.getFriends(),r=Game.sesData[e].friendsbar,i=WestUi.FriendsBar.friendsBarUi.friendsBar.eventActivations,s,o,u,a,f,l;for(o=0;o<n.length;o++){s=typeof i[n[o].playerId]!=="undefined"&&i[n[o].playerId][e]!=="undefined"?i[n[o].playerId][e]:0;t.push({n:n[o].pname,i:n[o].playerId,t:s})}t.sort(Sort.create("asc",function(e){return e.t}));s=$('<table align="center" border="1" cellpadding="2px" border="1">');for(o=0;o<t.length;o++){u=t[o].t+parseInt(r.cooldown,10)-(new ServerDate).getTime()/1e3;if(u>0){a=$("<td>("+u.formatDurationBuffWay()+")</td>")}else{a=$('<td><a href="#">'+r.label+"</a></td>").click({id:t[o].i,ev:e},function(e){$(this).parent().remove();var t=e.handleObj.data;Ajax.remoteCall("friendsbar","event",{player_id:t.id,event:t.ev},function(e){if(e.error)return MessageError(e.msg).show();MessageSuccess(e.msg).show();i[t.id]=i[t.id]||{};i[t.id][t.ev]=e.activationTime})})}s.append($("<tr>)").append($("<td>"+t[o].n+"</td>"),a))}f=wman.open(e+"list",null).setMiniTitle(e).setTitle(e);l=new west.gui.Scrollpane;l.appendContent(s);f.appendToContentPane(l.getMainDiv())}})()
 

DeletedUser16073

hoe lang duurt het voor je die beloningen krijgt..? heb een azteken knot eruit gehaald maar die is niet te vinden
 
Er moet gewoon een knop komen waarmee je al je vrienden in 1x de bloemen stuurt.... Speel op 5 werelden, doe het maar op 1tje nu omdat ik er gewoon geen zin in heb om constant te klikken :hmf:
 

Deleted User - 246560

javascript: (function(){var e="DayOfDead";if(typeof Game.sesData[e]!=="undefined"){var t=[],n=Chat.Friendslist.getFriends(),r=Game.sesData[e].friendsbar,i=WestUi.FriendsBar.friendsBarUi.friendsBar.eventActivations,s,o,u,a,f,l;for(o=0;o<n.length;o++){s=typeof i[n[o].playerId]!=="undefined"&&i[n[o].playerId][e]!=="undefined"?i[n[o].playerId][e]:0;t.push({n:n[o].pname,i:n[o].playerId,t:s})}t.sort(Sort.create("asc",function(e){return e.t}));s=$('<table align="center" border="1" cellpadding="2px" border="1">');for(o=0;o<t.length;o++){u=t[o].t+parseInt(r.cooldown,10)-(new ServerDate).getTime()/1e3;if(u>0){a=$("<td>("+u.formatDurationBuffWay()+")</td>")}else{a=$('<td><a href="#">'+r.label+"</a></td>").click({id:t[o].i,ev:e},function(e){$(this).parent().remove();var t=e.handleObj.data;Ajax.remoteCall("friendsbar","event",{player_id:t.id,event:t.ev},function(e){if(e.error)return MessageError(e.msg).show();MessageSuccess(e.msg).show();i[t.id]=i[t.id]||{};i[t.id][t.ev]=e.activationTime})})}s.append($("<tr>)").append($("<td>"+t[o].n+"</td>"),a))}f=wman.open(e+"list",null).setMiniTitle(e).setTitle(e);l=new west.gui.Scrollpane;l.appendContent(s);f.appendToContentPane(l.getMainDiv())}})()

Ben eigenlijk op zoek naar een extensie bestand voor chrome, als ik dit in balk zet (zelf javascript ervoor zet, gebeurd er weinig
Uncaught SyntaxError: Unexpected identifier
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15117

Ben eigenlijk op zoek naar een extensie bestand voor chrome, als ik dit in balk zet (zelf javascript ervoor zet, gebeurd er weinig
Uncaught SyntaxError: Unexpected identifier

Als bladwijzer werkt het wel bij firefox, in de balk ook niet. Kan best dat het bij chrome ook zo werkt. Ik heb het script van leones nog niet in werking gezien (komt vanavond wel), maar deze maakt er een mooie lijst van waarbij je met 1x klikken per vriend de bloemen verstuurt in plaats van klikken op het karakter en dan op verstuur bloemen en na elke 5 naar volgende pagina.
 
Bovenaan