• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic: CW - "Let it shoot!"

DeletedUser

en dat is jammer
dus zullen er al gelijk genoeg niet meedoen
waaronder ik:blink:

voor de rest, goed werk verricht door die jongens...

hopen dat de volgende CW meer all-round is

Ik verwacht in ieder geval dat je beide zal moeten doen om te winnen. Misschien dat het mogelijk is om met alleen maar fortgevechten/duels te winnen, maar ik vermoed van niet. Daarbij kan je nog altijd gaan duelleren. Je zal hier en daar zeker een duel winnen. Niet geschoten is altijd mis.

Super mooie CW! jammer dat het alleen op w1 is maar.misschien is het in de toekomst mogelijk zulke wedstrijden op soortgelijke werelden te organiseren?

Wordt mijn acc maar weer uit VM halen op w1 :p

Bedankt girafi!
Jammer dat jullie ZMD geen kans geven om te winnen maar ik begrijp heel goed dat anders 100% zeker een ZMD zou winnen.

Een ZMD kan zijn motivatie gewoon laten stijgen en meedoen. Dus ook zij maken kans om te winnen.
 
Goed... dus dit hele feest gaat aan mijn neus voorbij. Ik speel iig sinds 2009, ik geloof dat ik me in september o.i.d. heb aangemeld. Ik speel dus redelijk lang inmiddels. Maar omdat ik nooit een account heb aangemaakt op W1 (tot voor 4 weken terug dan, ik ben nu maar liefst level 40 ofzo :p ) mag ik niet meedoen?

Jezus wat een domper zeg... :hmf: Nou veel plezier mensen, ik hoor wel hoe het is afgelopen. :mad:
 

DeletedUser

Tof Girafi, dat ziet er netjes uit! Mijn complimenten :D Ik wist dat je zoiets in je zou hebben.

Negatieve opmerkingen ga je altijd hebben, maar ik denk dat er veel meer mensen positief zullen zijn over deze wedstrijd dan je denkt! Echt goed uitgewerkt en een mooie doelgroep. (En gericht op activiteit ;) )
 
Ik verwacht in ieder geval dat je beide zal moeten doen om te winnen. Misschien dat het mogelijk is om met alleen maar fortgevechten/duels te winnen, maar ik vermoed van niet. Daarbij kan je nog altijd gaan duelleren. Je zal hier en daar zeker een duel winnen. Niet geschoten is altijd mis.



Een ZMD kan zijn motivatie gewoon laten stijgen en meedoen. Dus ook zij maken kans om te winnen.

1. ZMD zijn meestal low lvl ;)
2. Als een ZMD zijn motivatie laat stijgen is het geen ZMD meer? :p
 

DeletedUser

Goed... dus dit hele feest gaat aan mijn neus voorbij. Ik speel iig sinds 2009, ik geloof dat ik me in september o.i.d. heb aangemeld. Ik speel dus redelijk lang inmiddels. Maar omdat ik nooit een account heb aangemaakt op W1 (tot voor 4 weken terug dan, ik ben nu maar liefst level 40 ofzo :p ) mag ik niet meedoen?

Jezus wat een domper zeg... :hmf: Nou veel plezier mensen, ik hoor wel hoe het is afgelopen. :mad:

Zoals ik al zei, mocht dit een groot succes worden, kan dit altijd herhaald worden op een andere wereld. Daarbij kan je als level 40 gewoon meedoen, winnen zal zeer moeilijk zijn :)

Tof Girafi, dat ziet er netjes uit! Mijn complimenten :D Ik wist dat je zoiets in je zou hebben.

Negatieve opmerkingen ga je altijd hebben, maar ik denk dat er veel meer mensen positief zullen zijn over deze wedstrijd dan je denkt! Echt goed uitgewerkt en een mooie doelgroep. (En gericht op activiteit ;) )

Bedankt. Nu nog tot een goed einde brengen en ik ben ook tevreden ^^
 
Zoals ik al zei, mocht dit een groot succes worden, kan dit altijd herhaald worden op een andere wereld. Daarbij kan je als level 40 gewoon meedoen, winnen zal zeer moeilijk zijn :)
Tja, maar voordat dat gebeurt moet dit evenement voltooid zijn, prijzen uitgekeerd zijn, en de boel moet vast geëvalueerd worden. Dan zijn we minstens 3-6 maanden verder.

En hieraan meedoen als level 40 is tijdverspilling... :p Kan ik beter snel levelen. Jammer dat dit niet gewoon op alle werelden tegelijk is ingevoerd o.i.d... Hiermee sluit je, redelijk random, een grote groep spelers uit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6244

namens appelflap bedankt voor het uitwerken en uitvoeren van zn idee :)

Edit: heb ik de in-game aankondiging gemist?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oke, waar zal ik beginnen...

Te eerste diep, diep treurig dat deze mooie wedstrijd alleen op W1 komt. Jammer dat het niet op de drukkere werelden komt, weer een leuke verassing maar het valt voor iedereen weer tegen. Opnieuw word half TW teleurgesteld.

Ten tweede: Waarom, krijg je bij duels maar ca. 1/30e van wat je in een fg krijgt :mad: Dit is weer echt zo'n rare verhouding dat je amper wat aan duels hebt. Fijn.

Ten derde zullen uiteraard de mensen die nu al veels te rijk zijn en nuggets hebben geslikt voor extra duel/fortvaardigheden en LP het natuurlijk toch weer winnen. Dus hebben we weer lekker geen ene flapdrol aan :)

Veel plezier iedereen op W1,

Veel liefs, van cowboy MrStone
 

DeletedUser

MrStone als je even vorige reacties had gelezen, het is ONMOGELIJK om meerdere werelden te doen op een gelijk tijdstip. Het controleren van alle duels, fortgevechten is enorm veel werk voor de mensen die tenslotte het gratis doen.

Fortgevechten heb je er maar 1 op een avond en mss zelfs 1 binnen de 2 dagen dus logisch dat duelleren minder punten oplevert, dat lijkt me toch duidelijk?
Duelleren kan je hele dag door doen, opzich hebben ''goede'' duellanten een voordeel op de fortvechters die maar 1 FG per dag kunnen doen.

Op wereld 1 kan je niet eens skills kopen, eerst nakijken en daarna pas dingen roepen. :rolleyes:
 

DeletedUser

Oke, waar zal ik beginnen...

Te eerste diep, diep treurig dat deze mooie wedstrijd alleen op W1 komt. Jammer dat het niet op de drukkere werelden komt, weer een leuke verassing maar het valt voor iedereen weer tegen. Opnieuw word half TW teleurgesteld.

Ten tweede: Waarom, krijg je bij duels maar ca. 1/30e van wat je in een fg krijgt :mad: Dit is weer echt zo'n rare verhouding dat je amper wat aan duels hebt. Fijn.

Ten derde zullen uiteraard de mensen die nu al veels te rijk zijn en nuggets hebben geslikt voor extra duel/fortvaardigheden en LP het natuurlijk toch weer winnen. Dus hebben we weer lekker geen ene flapdrol aan :)

Veel plezier iedereen op W1,

Veel liefs, van cowboy MrStone

1. W1 is een wereld waar nog vrij veel activiteit is. Colorado zal heus wel actiever zijn, maar ik ben er zeker van dat W1 een goede keus is om deze wedstrijd te organiseren. Hier zal voldoende animo zijn om deze wedstrijd te doen slagen en mocht het echt een succes zijn, kunnen we nog steeds gaan kijken om het eventueel te herhalen op een andere wereld.

2. Omdat je normaal gezien maar 1 fortgevecht per dag doet, is het normaal dat je hier veel meer punten uit kan halen. Je doet toch wel meer dan 1 duel per dag. Daarbij kan je soms pech hebben bij fortgevechten en snel flauw liggen. Duels daarentegen kan je toch wel beter inschatten en dus met meer tactiek benaderen en mogelijk ook nog veel punten scoren.

3. Niet mee eens. Op W1 kan je nog steeds geen vaardigheden en attribuutpunten kopen. Daarbij kan een speler die een mindere fortset heeft (dus niet het beste van het beste), nog steeds veel schade doen en meer punten scoren. Iedereen mag zijn vaardigheden zetten zoals hij wilt, of dat nu op LP is of op leiderschap. Het is een ingame wedstrijd waarbij tactiek en vaardigheden bij te pas komen. Dit keer geen gelukstreffer voor het raden van de schade, maar gewoon iets waarbij je zelf iets moet doen. Iemand met premium 'meer actiepunten' zal inderdaad meer duels kunnen doen, maar als die speler minder schade aanricht dan iemand zonder premium (wat heel goed mogelijk is), dan verliest hij. Dat premium spelers alles winnen lijkt me toch wat te voorbarig om nu al te zeggen.
 

DeletedUser12590

Ziet er goed uit. Jammer dat het W1 only is, maar kom op, hoe veel werk zou het wel niet opleveren als je alle werelden zou doen? Het is iets en andere werelden kunnen altijd nog volgen, toch?

Moet wel zeggen dat duellanten wel enorm in het voordeel zijn. Iedereen die geen duellant is, verliest al. Waarom? Het gaat hier btw om duellant karakterklasse. Maar goed, ze zijn vaak ook gewoon de duellanten ingame, en dus winnen ze bij de Duel kant van de wedstrijden. Vervolgens hebben zij tijdens FG's ook nog eens de crits. Het is niet voor niets dat duellanten deze schade lijst standaard domineren. Schade zie ik toch wel als grootste puntenfactor in deze FG kant. Zal mij dus ook niet verbazen als uiteindelijk 4 spelers die winnen duellant zijn.

Aan de andere kant: het is vrij lastig om in zoiets een 100% eerlijke strijd te krijgen. Misschien voor een volgende wedstrijd kijken om bouwers weer een leuke strijd te geven. Misschien kan er een monument gescript worden waarbij bouwers voor ongeveer 1.000.000 aan constructiepunten moeten inzetten. De Top 5 beste bouwers krijgen de prijzen. Zoiets lijkt me ook best leuk en ook een leuke toevoeging aan het spel zelf: Landmarks.
 

DeletedUser

Ziet er goed uit. Jammer dat het W1 only is, maar kom op, hoe veel werk zou het wel niet opleveren als je alle werelden zou doen? Het is iets en andere werelden kunnen altijd nog volgen, toch?

Moet wel zeggen dat duellanten wel enorm in het voordeel zijn. Iedereen die geen duellant is, verliest al. Waarom? Het gaat hier btw om duellant karakterklasse. Maar goed, ze zijn vaak ook gewoon de duellanten ingame, en dus winnen ze bij de Duel kant van de wedstrijden. Vervolgens hebben zij tijdens FG's ook nog eens de crits. Het is niet voor niets dat duellanten deze schade lijst standaard domineren. Schade zie ik toch wel als grootste puntenfactor in deze FG kant. Zal mij dus ook niet verbazen als uiteindelijk 4 spelers die winnen duellant zijn.

Aan de andere kant: het is vrij lastig om in zoiets een 100% eerlijke strijd te krijgen. Misschien voor een volgende wedstrijd kijken om bouwers weer een leuke strijd te geven. Misschien kan er een monument gescript worden waarbij bouwers voor ongeveer 1.000.000 aan constructiepunten moeten inzetten. De Top 5 beste bouwers krijgen de prijzen. Zoiets lijkt me ook best leuk en ook een leuke toevoeging aan het spel zelf: Landmarks.

Het is inderdaad vrij moeilijk om deze wedstrijd 100% eerlijk te laten verlopen omdat iedere karakterklasse zijn voordelen heeft. Ik heb er aan gedacht om ook iets voor bouwers en avonturiers te doen, maar dan werd het zo druk en niet meer haalbaar. Ik had de gedachte om voor constructiepunten en voor gevonden voorwerpen punten uit te delen. Mocht ik ooit meer medewerking hebben, dan kan ik mijn ideeën misschien herbekijken, maar momenteel gaan we het eerst zo eens proberen.

Om bouwers gewoon 1.000.000 constructiepunten te laten inbrengen zie ik persoonlijk niet zo zitten. Dan heb je gewoon een lijstje van top bouwers en beperk je eigenlijk een hele grote categorie. Ideeën zijn altijd welkom en ik zie ze graag verschijnen.
 
Voor avo kan je mis iets doen met craften?

Avo = makkelijker producten vinden = sneller craften.


Nadeel is dat rijke mensen dan gewoon super veel producten op de markt kopen en op die manier winnen :(
 
Bovenaan