• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic: CW - "Let it shoot!"

DeletedUser14549

een paar opmerkingen:

Ik snap niet waarom je punten zou moeten krijgen als je een duel verliest (dan is die 200xp limiet nog nuttelozer) (Ik weet niet 100% zeker dat je punten krijgt als je verliest maar sommigen zeiden dit)

En dan voorlopige ranglijst, ik denk dat het leuker voor de neutrale toeschouwer is als er geen voorlopige ranglijst is. Misschien gaan sommige spelers al na 1 week stoppen met de cw omdat ze denken dat ze toch niet meer gaan winnen. Na 2 weken gaan er nog maar 5 spelers volop meedoen voor de prijzen en dat is niet leuk. Ook posten niet alle spelers hun duels, dit gaan ze pas de laatste dag doen. Zo'n ranglijst kan een vertekend beeld geven dus.

Grtz

Ik ben voor een ranglijst. dan zie je ook het verschil met duellisten en FG en je kanje zelf een beetje pijlen okal is het niet 100% zeker dat je daar echt staat.

Over het stoppen dat is je eigen keuzen, wrm zou je stoppen als je niet in de top5 staat?
 

Deleted User - 308552

Ik denk dat een ranglijst motiverend werkt, je wil natuurlijk zo hoog mogelijk eindigen, dus zul je misschien zelfs meer moeite doen om bijvoorbeeld een stadsgenoot in te halen.
 

DeletedUser

een paar opmerkingen:

Ik snap niet waarom je punten zou moeten krijgen als je een duel verliest (dan is die 200xp limiet nog nuttelozer) (Ik weet niet 100% zeker dat je punten krijgt als je verliest maar sommigen zeiden dit)

En dan voorlopige ranglijst, ik denk dat het leuker voor de neutrale toeschouwer is als er geen voorlopige ranglijst is. Misschien gaan sommige spelers al na 1 week stoppen met de cw omdat ze denken dat ze toch niet meer gaan winnen. Na 2 weken gaan er nog maar 5 spelers volop meedoen voor de prijzen en dat is niet leuk. Ook posten niet alle spelers hun duels, dit gaan ze pas de laatste dag doen. Zo'n ranglijst kan een vertekend beeld geven dus.

Grtz

Je krijgt inderdaad punten bij elk duel ook als je aangevallen wordt en/of je verliest. Ik heb er bij het bedenken niet echt bij stil gestaan en ik vind dat je wel een punt hebt. Ik ben wel van mening dat we het momenteel beter laten zoals het is. Ik vind het persoonlijk te laat om het nog aan te passen. Maar bij een eventueel volgende wedstrijd zou dit natuurlijk aangepast kunnen worden.

Ik ben inderdaad gevraagd om een voorlopige top 5 te geven na iedere week. Op zich had ik niets tegen het idee, maar je hebt daar zelf weer een goed punt waar ik mijzelf zeker in kan vinden. Ik kan zeker geen hele ranglijst geven, want dat kost me te veel tijd. Ik ben nog niet zeker of ik een top 5 zal posten. Ik zou liever eerst de meningen van nog een aantal andere spelers horen vooraleer ik hierover beslis ;)
 

DeletedUser5512

Girafi respect dat je zoveel tijd en werk in deze wedstrijd steekt, als dit plaatsvond terwijl ik nog actief speelde zou ik sowieso 100% geven, maar ik vrees dat die tijd achter me ligt.

Dan wil ik nog even shout out naar DCman doen die hier ooit mee was begonnen lang lang geleden met toen alleen duels.

Veel plezier iedereen en succes ermee!

Each man has his own destiny

ps Dag Noor
 

DeletedUser

Je krijgt inderdaad punten bij elk duel ook als je aangevallen wordt en/of je verliest. Ik heb er bij het bedenken niet echt bij stil gestaan en ik vind dat je wel een punt hebt. Ik ben wel van mening dat we het momenteel beter laten zoals het is. Ik vind het persoonlijk te laat om het nog aan te passen. Maar bij een eventueel volgende wedstrijd zou dit natuurlijk aangepast kunnen worden.

Ik ben inderdaad gevraagd om een voorlopige top 5 te geven na iedere week. Op zich had ik niets tegen het idee, maar je hebt daar zelf weer een goed punt waar ik mijzelf zeker in kan vinden. Ik kan zeker geen hele ranglijst geven, want dat kost me te veel tijd. Ik ben nog niet zeker of ik een top 5 zal posten. Ik zou liever eerst de meningen van nog een aantal andere spelers horen vooraleer ik hierover beslis ;)

Als je ook punten krijgt bij een duel dat je verliest, hoe kan je dan controleren of je er wel 200 ep van krijgt als je zou winnen?
 

DeletedUser4007

volgens de voorlopige ranglijst denk je ruim 1 te staan

maar dan op het laatst post iemand berichten van een maand gevechten....

en opeens sta je ruim achter

roflol

het slimste zou zijn als alles gewoon afgeschermd is
zodat de motivatie er bij iedereen in blijft;)

just my 2 cents :cool:
 

DeletedUser

Ik had eerst aangegeven dat ik het te laat vond om het nog aan te passen, maar na overleg met Tanais en Harres en na het lezen van de commentaren, heb ik besloten dat het beter was om enkel gewonnen duels te laten meetellen. Ik heb alle duels herbekeken en heb 2 of 3 duels moeten schrappen. Voor degene die willen weten of hun duel geschrapt is: ik heb bij de geschrapte duels in het rood achter gezet dat het om een verloren duel gaat. Zie je niets in het rood staan, zijn er ook geen duels geschrapt.
 

DeletedUser14549

Niet helemaal netjes om ze opeens te schrappen maar begrijp de beslissing wel ;)
 

DeletedUser905

Volgende maand komt de volgende wereld wss aan de beurt :)
*Misschien.
Ligt er denk ik aan wat de ervaringen zijn van de deelnemers deze CW en of het niet te lang duurt om iedereen op andere werelden weer te laten wachten. Des te langer duurt het ook voordat er weer een CW voor alle werelden of forum oid is.
 

DeletedUser

Volgende maand komt de volgende wereld wss aan de beurt :)

Rustig Piraatje :p Laten we eerst dit goed evalueren voordat we het direct opnieuw doen.

Omdat er toch een vraag naar is, zal ik morgen/overmorgen de huidige top 5 geven. Ik ga hier geen punten bij zetten, dus enkel 5 namen. Staar je er ook zeker niet blind op. Degene die nu als eerste staat, kan nog makkelijk ingehaald worden.
 

DeletedUser

De deffnoobjes gok ik, want er zullen nu wel meerdere FG's per dag zijn op w1 :p

Die defnoobjes valt goed mee, tegenwoordig 2-3 fatsoenlijke fortgevechten per dag ja. Maar sinds die nieuwe skills telt die leiderschap belachelijk veel door, een avo kan makkelijk 700 gemiddeld hitten, gaat nergens over. :mad:
 
Bovenaan