• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic: CW - "Let it shoot!"

DeletedUser4468

Ik weet niet hoe lang het al is, maar het eerste forum onder "Community" heet nu 'Community Wedstrijd - "Let it shoot!"'.

Betekent dit dat er een nieuwe CW aankomt:unsure: Wat denken jullie dat het wordt:unsure:

Het klinkt in ieder geval leuk, en ik kan niet wachten tot hij start! (Als het echt zo is:p)
 

DeletedUser

Ik weet niet hoe lang het al is, maar het eerste forum onder "Community" heet nu 'Community Wedstrijd - "Let it shoot!"'.

Betekent dit dat er een nieuwe CW aankomt:unsure: Wat denken jullie dat het wordt:unsure:

Het klinkt in ieder geval leuk, en ik kan niet wachten tot hij start! (Als het echt zo is:p)

Ik denk iets met hockey
 

Deleted User - 308552

Airhockey om precies te zijn. Eigenlijk is het een moderator-wedstrijd. Ik sta momenteel bovenaan in de ranking. </sarcasm>

Hier komt binnenkort een aankondiging van, we waren eigenlijk van plan om al bezig te zijn, maar door de vakanties is het plan een beetje overhoop gegooid ;)
 

DeletedUser8307

Dit staat er inderdaad al een tijdje in. Ik vermoed iets met duels, maar hoop het ergens niet. De laatste was ook zo eentje dus zal het misschien iets anders zijn? We zien wel. :)
 

DeletedUser4007

Dit staat er inderdaad al een tijdje in. Ik vermoed iets met duels, maar hoop het ergens niet. De laatste was ook zo eentje dus zal het misschien iets anders zijn? We zien wel. :)

liever actief slecht, dan inactief
want dan heb je helemaal nix
en het zal voor hun ook wel een leerproces zijn om dingen te verzinnen die ook echt leuk zijn
:cool:
 

DeletedUser4007

ze kunnen niet iedereen blij maken
wees blij dat er wat gedaan wordt
is nog altijd beter dan niets;)
 

DeletedUser

Airhockey om precies te zijn. Eigenlijk is het een moderator-wedstrijd. Ik sta momenteel bovenaan in de ranking. </sarcasm>

Hier komt binnenkort een aankondiging van, we waren eigenlijk van plan om al bezig te zijn, maar door de vakanties is het plan een beetje overhoop gegooid ;)

Je vergat<sarcasm>
 

DeletedUser905

Whaha schums :laugh::laugh::laugh:
Nice avatar btw :p

/me vermoedt dat dit (één van) de grootste CW's ooit gaan zijn :)
 

DeletedUser

Whaha schums :laugh::laugh::laugh:
Nice avatar btw :p

/me vermoedt dat dit (één van) de grootste CW's ooit gaan zijn :)

/me wordt nieuwsgierig :rolleyes:

Kan je er al wat meer over zeggen of wordt dat pas een paar dagen van tevoren bekend gemaakt, want dit is wel heel vaag.... :unsure:
 
Bovenaan