• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser14421

@ jor: die publieke stemming had ik ook graag gezien; maar deze telt maar voor de helft mee: of een derde, de mods en natuurlijk hytres beslissen het andere deel
deze die op het meest sympathie van beide kanten kan rekenen wint
 

DeletedUser

Hee dames haha, jullie hebben geen recht van spreken:laugh:
Eigenlijk hoor ik hier het meest te klagen, wel veel winnen maar dat zijn nuggets die je voor €13 kan kopen..:hmf:

Gaat er toch ook om of je jezelf vermaakt heb? ik heb elke inzending met een pretpep, lolbroek en pils in de hand gemaakt haha! Bezit ik natuurlijk ook wel over een hoog humorsgehalte met een mooie twist in fantastische ideeën. Een mooi koppie, een lief karakter en bescheidenheid!

Maar toch ga niet zo lopen zeuren en realiseer je eens dat er 150 man in voor kwam, de kans is 10% dat je "iets" won dus niet zeuren.

Wel jammer is dat ik mijn nuggets niet mag weggeven omdat ze dan na de tweede/derde plaats gaan. Dus ik zal ze accepteren dus niet zo zeuren:mad:
 

DeletedUser

Maar dat had ik toch liever gezien, blijkbaar zijn de mods niet in staat de mening van de spelers te vertegenwoordigen.

Volgens mij was het duidelijk toen de wedstrijd begon dat het moderator team de inzendingen zouden beoordelen, hier heeft dus in principe de mening van de spelers niks mee te maken.
 

DeletedUser14421

tuurlijk, dit had ik ook begrepen
maar had het toch graag gezien dat we enige invloed hadden, ookal was het maar een adviserende functie, om het werk van de modjes mss te helpen
 

DeletedUser11730

Binnenkort de verkiezing wie naar het songfestival gaat. Ik ben bang dat de jury ook mijn mening niet zal vertegenwoordigen;)

Jammer om te zien dat het zoveel zure reacties oplevert. Er is op ons verzoek een community wedstrijd gehouden waarbij het idee door een van de gebruikers is aangedragen. Als dank voor zijn idee krijgt hij een plekje in de jury en een bak negatieve reacties. Want ondanks dat de negatieve reacties vooral tegen de mods zijn, moet je niet vergeten dat ook Hytres (een medespeler) onderdeel is van de jury waar zo tegen geageerd wordt. Door dit soort reacties zullen de mods en mensen met leuke ideeën zich eerst wel twee keer achter de oren krabben om nog eens iets dergelijks op te zetten.

Tot zover mijn zure bijdrage. De winnaars gefeliciteerd, Hytres bedankt voor je idee en ik hoop dat er ondanks de negativiteit er weer een community wedstrijd komt.
 

DeletedUser

Zou iemand mijn creaties kunnen beoordelen? ik ben benieuwd wat het ''gewone'' volk er van vind. Kritiek mag altijd
 

DeletedUser

Het level is er er met copy paste er in geplakt ja.
En ja de creaties zijn niet echt vreselijk passen of orgineel. Alleen mijn freestyle vind ik nog wel wat hebben. Alleen als je het verhaaltje leest is het leuker bij alle creaties

Maar wat je wel ziet is dat ik wel 5e ben geworden met goedkope en gewone spullen. Ik heb niet zo als appelflap 25K verspild, het enigste wat ik voor deze wedstrijd heb gekocht is een rode hoofdoek :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14421

ik vond het wel een leuke wedstrijd, daar niet van

maar als oplossing tegen mensen die echt alles behalve blij zijn met de uitkomst, zou dit moeten zijn denk ik, omdat ze dan zelf hebben mogen kiezen (voor een klein deeltje dan toch)
 

DeletedUser

Hee dames haha, jullie hebben geen recht van spreken:laugh:

PARDON!
Moet ik naar je toe komen om je te komen slaan met mijn elektrische opgeladen vliegenmepper?

Dames aan de top, dat weet iedereen onderhand toch wel?

anyways, ik had wel plezier tijdens deze wedstrijd en gratz aan alle winnaars!
 

DeletedUser

Weet je wat grappig is? Eerst werd er over het idee van de communitywedstrijd geklaagd, nu hebben we het idee door de spelers laten kiezen en werd er alsnog over geklaagd. Maar nog erger, nu wordt er geklaagd over de manier van beoordelen. Als we dat door de spelers laten doen vindt iedereen wel weer een nieuwe manier van klagen, terwijl er nu een speler het kiesrecht heeft gekregen.

Sinds dat ik in het team zit is er nog niet 1 communitywedstrijd geweest waarbij het grootste gedeelte van de spelers zei; 'Leuk bedacht, leuk gedaan, bedankt modjes'. Af en toe is er een enkeling die onze inzet waardeert. Maar eigenlijk vraag ik me soms nog af waar wij alle moeite in steken.

Er moet gewoon een team zijn die wedstrijden beoordelen. Als je nou, net als Hytres in dit geval, mee had gedaan bij onze vergadering over het geheel en de prijswinnaars, dan weet ik zeker dat iedereen het met onze keuzes eens was geweest.

Maargoed, het is mens eigen om altijd wat te klagen te hebben :p
 

DeletedUser

Weet je wat grappig is? Eerst werd er over het idee van de communitywedstrijd geklaagd, nu hebben we het idee door de spelers laten kiezen en werd er alsnog over geklaagd. Maar nog erger, nu wordt er geklaagd over de manier van beoordelen. Als we dat door de spelers laten doen vindt iedereen wel weer een nieuwe manier van klagen, terwijl er nu een speler het kiesrecht heeft gekregen.

Sinds dat ik in het team zit is er nog niet 1 communitywedstrijd geweest waarbij het grootste gedeelte van de spelers zei; 'Leuk bedacht, leuk gedaan, bedankt modjes'. Af en toe is er een enkeling die onze inzet waardeert. Maar eigenlijk vraag ik me soms nog af waar wij alle moeite in steken.

Er moet gewoon een team zijn die wedstrijden beoordelen. Als je nou, net als Hytres in dit geval, mee had gedaan bij onze vergadering over het geheel en de prijswinnaars, dan weet ik zeker dat iedereen het met onze keuzes eens was geweest.

Maargoed, het is mens eigen om altijd wat te klagen te hebben :p

mss moesten jullie grepo mods laten beoordelen :laugh:
 

DeletedUser

Binnenkort de verkiezing wie naar het songfestival gaat. Ik ben bang dat de jury ook mijn mening niet zal vertegenwoordigen;)

Jammer om te zien dat het zoveel zure reacties oplevert. Er is op ons verzoek een community wedstrijd gehouden waarbij het idee door een van de gebruikers is aangedragen. Als dank voor zijn idee krijgt hij een plekje in de jury en een bak negatieve reacties. Want ondanks dat de negatieve reacties vooral tegen de mods zijn, moet je niet vergeten dat ook Hytres (een medespeler) onderdeel is van de jury waar zo tegen geageerd wordt. Door dit soort reacties zullen de mods en mensen met leuke ideeën zich eerst wel twee keer achter de oren krabben om nog eens iets dergelijks op te zetten.

Tot zover mijn zure bijdrage. De winnaars gefeliciteerd, Hytres bedankt voor je idee en ik hoop dat er ondanks de negativiteit er weer een community wedstrijd komt.

Ach dat weet je van tevoren. Een aantal spelers heeft namelijk klagen en zeuren als hobby. De meeste commentaren neem ik dan ook niet serieus. Ik heb me vermaakt met de wedstrijd, daar gaat het om :)
 

DeletedUser

mss moesten jullie grepo mods laten beoordelen :laugh:

Zou exact hetzelfde gebeurd zijn. Ik denk dat de algemene gedachte over het beoordelen van dit soort wedstrijden(originaliteit is belangrijker dan je strak aan het thema houden) daar hetzelfde is als hier.

Overigens vind ik het idee van deze wedstrijd superleuk en heb ik serieus respect voor de mods dat ze dit allemaal beoordeeld hebben. Onthoud dat dit allemaal niet hoeft als mod jongens...ze hebben er zelf voor gekozen zo'n wedstrijd te houden en er dus veel tijd in te stoppen. Ik snap dan ook zeker de 'frustratie' van Noraly dat er altijd geklaagd moet worden. Ik kan alleen maar hopen dat men zich er niet zoveel van aantrekt en communitywedstrijden blijft organiseren, voor de groep die ze wel leuk vindt maar zich hier niet laat horen, zodat de lol voor hen niet verpest wordt door een groep slechte verliezers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

Jammer om te zien dat het zoveel zure reacties oplevert. Er is op ons verzoek een community wedstrijd gehouden waarbij het idee door een van de gebruikers is aangedragen. Als dank voor zijn idee krijgt hij een plekje in de jury en een bak negatieve reacties. Want ondanks dat de negatieve reacties vooral tegen de mods zijn, moet je niet vergeten dat ook Hytres (een medespeler) onderdeel is van de jury waar zo tegen geageerd wordt. Door dit soort reacties zullen de mods en mensen met leuke ideeën zich eerst wel twee keer achter de oren krabben om nog eens iets dergelijks op te zetten.

Hytres die mag ik nog wel, hij heeft de wedstrijd bedacht, heeft eerlijk zijn commentaar op mijn dingen gegeven en vertelt waarom ik niet heb gewonnen.


Zou exact hetzelfde gebeurd zijn. Ik denk dat de algemene gedachte over het beoordelen van dit soort wedstrijden(originaliteit is belangrijker dan je strak aan het thema houden) daar hetzelfde is als hier.

ik vind het helemaal goed maar als dit dan ook constant gehandhaafd zou worden. Sommige van mijn creaties zijn toch een stuk orgineler en die winnen niks, andere houden zich meer aan het thema maar die winnen ook niks.
PS als je op grepo mod bent, waarom zit je hier dan nog?


Weet je wat grappig is? Eerst werd er over het idee van de communitywedstrijd geklaagd, nu hebben we het idee door de spelers laten kiezen en werd er alsnog over geklaagd. Maar nog erger, nu wordt er geklaagd over de manier van beoordelen. Als we dat door de spelers laten doen vindt iedereen wel weer een nieuwe manier van klagen, terwijl er nu een speler het kiesrecht heeft gekregen.

Sinds dat ik in het team zit is er nog niet 1 communitywedstrijd geweest waarbij het grootste gedeelte van de spelers zei; 'Leuk bedacht, leuk gedaan, bedankt modjes'. Af en toe is er een enkeling die onze inzet waardeert. Maar eigenlijk vraag ik me soms nog af waar wij alle moeite in steken.

Er moet gewoon een team zijn die wedstrijden beoordelen. Als je nou, net als Hytres in dit geval, mee had gedaan bij onze vergadering over het geheel en de prijswinnaars, dan weet ik zeker dat iedereen het met onze keuzes eens was geweest.

Maargoed, het is mens eigen om altijd wat te klagen te hebben :p

op deze reactie zat ik al te wachten, ik heb zelf een inzending gedaan noor, en een goeie ook als je het mij vraagt. Maar deze kwam niet in de stemming omdat het te veel werk zou zijn om het uit te voeren. Nou weet ik bijna wel zeker dat mijn wedstrijd veel minder tijd in beslag zou hebben genomen dan deze maarja.

Maar dit is mijn laatste reactie in dit topic, ik zit al ruim aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid klagen :p
 

DeletedUser

Ik vind het jammer dat er zoveel geklaagd wordt over de winnaars. Natuurlijk, ik heb iets gewonnen, dus ik heb zeker makkelijk praten. Maar het is nu eenmaal subjectief, en wat jij mooi vindt, vindt een ander weer lelijk. Zo gaat het nu eenmaal. De mods en Hytres zullen het vast ook lastig hebben gehad het eens te worden.

Ik vond het gewoon een leuke communitywedstrijd, die erg leuk georganiseerd en bedacht is. De moderators en Hytres hebben hier veel tijd ingestoken (bij deze nogmaals bedankt) en ik vind het jammer dat een groot deel van de forumbezoekers hier komt om slechts te klagen. Zo kunnen we wel zwaaien naar nog een communitywedstrijd..
 
Bovenaan