• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser5801

Morphy dat durf ik ook:blink: het staat op een forum! BOTS

Bots? :p BOKS bedoel je lol xD

maar vind het wel beetje apart dat er thema's gegeven worden en er dan winnaars zijn die eerder het tegengestelde hebben ingezonden :p
 

DeletedUser

Ik heb me vandaag uitstekend vermaakt over het commentaar over de winnaars:D

en ik geloof dat mijn winnende inzending "Bling Bling" sommige mensen niet zo snapte?
Dag 3: Bling bling
1. Zustersas

Zei ik net dat die vorige de slechtse creatie was in mijn ogen? Nou deze mag er ook zijn. Dit heeft dus totaal niks met het onderwerp te maken wel? Het komt niet eens in de buurt. Het thema was niet geluk noch goud, maar bling bling, je weet wel, wat die rappende negers altijd om hun nek hebben hangen. Ook cliché als wat, ik heb hier ook aan gedacht maar snel uit mijn hoofd gehaald omdat het in mijn ogen dus helemaal niet aansluit bij het onderwerp. En kijk die zeis ook, heeft er al helemaal niks mee te maken.
Overigens, het thema bling bling met die tekst erbij van, ik heb een hart van goud enz. bla bla.
Van die softi onzin enzo, hou ik nie van.
Ik vind het onterecht dat deze winnaar is geworden door dat tekstje, tenminste dat begrijp ik uit girafi's reactie.
Het gaat toch om de KLEDING? Het is een VERKLEEDWEDSTRIJD? Waarom weegt de uitleg dan zo zwaar? .
Ja... oke, geweldig, hij was niet mooi (oke das een mening ;) ), en paste niet bij het thema... zou ik gewonnen hebben als ik geen kleren aanhad ofzo?
hier een aantal aantal ervan:rolleyes:

maar zal is uitleggen wat ik er mee bedoelde, wie weet val dan "de Euro" van hun wel:p
Ik kon alles wel uit kast trekken en kopen wat duur en blinkend is, maar waarom?
Ik kan meer bereiken met me gouden hart en lelijke kleding, dan me helemaal met blinkend items te verkleden en een vreeslijk karakter te hebben en niks gun aan een ander.
mijn gouden hart was mijn "bling bling" en het blijf dan ook bij de thema van die dag.

je moet soms verder kijken dan je neus lang is mensen en laat de mensen in hun waarde.

en ja kritiek en eigen meningen mag je geven... maar hou het daar ook bij ;)

o ja wilde de mods en hytres bedanken voor een leuke wedstrijd waar iedereen aan mee kon doen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Lol, ik vond zustersas77 de enige echte terechte dagwinnaar, dag 5 was ook erg sterk trouwens!
 
Ik heb me vandaag uitstekend vermaakt over het commentaar over de winnaars:D

en ik geloof dat mijn winnende inzending "Bling Bling" sommige mensen niet zo snapte?



hier een aantal aantal ervan:rolleyes:

maar zal is uitleggen wat ik er mee bedoelde, wie weet val dan "de Euro" van hun wel:p
Ik kon alles wel uit kast trekken en kopen wat duur en blinkend is, maar waarom?
Ik kan meer bereiken met me gouden hart en lelijke kleding, dan me helemaal met blinkend items te verkleden en een vreeslijk karakter te hebben en niks gun aan een ander.
mijn gouden hart was mijn "bling bling" en het blijf dan ook bij de thema van die dag.

je moet soms verder kijken dan je neus lang is mensen en laat de mensen in hun waarde.

en ja kritiek en eigen meningen mag je geven... maar hou het daar ook bij ;)

o ja wilde de mods en hytres bedanken voor een leuke wedstrijd waar iedereen aan mee kon doen :)

Oja, je geloofd zeker ook in wereldvrede? Kom op de wereld tegenwoordig is STEENHARD, mensen worden niet in hun waarde gelaten en ik ben iemand die dat volgens anderen wel eens doet. Het slaat echt nergens op dat jouw inzending gewonnen heeft, als je realistisch blijft en niet in je droomwereld leeft zoals wrs ook wat mods, zou je niet eens aandacht besteden aan die uitspraak. Het gaat echt nergens over dat je daarmee wint. Volgens mij stond er duidelijk 'VERKLEEDWEDSTRIJD' ergens... dacht dat ik dat toch ergens gezien had... Nu wint er dus iemand die kleding van niks aanhad? uuhmm *Brainwashed* . Dat is opzich al raar, maar als ik dan ook nog lees HOE, kom op zeg!!
 

DeletedUser

Oja, je geloofd zeker ook in wereldvrede? Kom op de wereld tegenwoordig is STEENHARD, mensen worden niet in hun waarde gelaten en ik ben iemand die dat volgens anderen wel eens doet. Het slaat echt nergens op dat jouw inzending gewonnen heeft, als je realistisch blijft en niet in je droomwereld leeft zoals wrs ook wat mods, zou je niet eens aandacht besteden aan die uitspraak. Het gaat echt nergens over dat je daarmee wint. Volgens mij stond er duidelijk 'VERKLEEDWEDSTRIJD' ergens... dacht dat ik dat toch ergens gezien had... Nu wint er dus iemand die kleding van niks aanhad? uuhmm *Brainwashed* . Dat is opzich al raar, maar als ik dan ook nog lees HOE, kom op zeg!!

JorDes, hoe was je week? ;)
 

DeletedUser10466

Oja, je geloofd zeker ook in wereldvrede? Kom op de wereld tegenwoordig is STEENHARD, mensen worden niet in hun waarde gelaten en ik ben iemand die dat volgens anderen wel eens doet. Het slaat echt nergens op dat jouw inzending gewonnen heeft, als je realistisch blijft en niet in je droomwereld leeft zoals wrs ook wat mods, zou je niet eens aandacht besteden aan die uitspraak. Het gaat echt nergens over dat je daarmee wint. Volgens mij stond er duidelijk 'VERKLEEDWEDSTRIJD' ergens... dacht dat ik dat toch ergens gezien had... Nu wint er dus iemand die kleding van niks aanhad? uuhmm *Brainwashed* . Dat is opzich al raar, maar als ik dan ook nog lees HOE, kom op zeg!!

Ik stel voor dat jij de volgende community wedstrijd in je eentje doet, je weet het allemaal zoveel beter en je blijft maar zeuren.
Ik ben het ook niet eens met deze inzending als winnaar en vind het jammer dat ik niet gewonnen heb, maar jij gaat echt te ver
 

DeletedUser

Jordes gaat altijd ver.. en hard.. maar wel lekker verder!
meer details?
 

DeletedUser

Oja, je geloofd zeker ook in wereldvrede? Kom op de wereld tegenwoordig is STEENHARD, mensen worden niet in hun waarde gelaten en ik ben iemand die dat volgens anderen wel eens doet. Het slaat echt nergens op dat jouw inzending gewonnen heeft, als je realistisch blijft en niet in je droomwereld leeft zoals wrs ook wat mods, zou je niet eens aandacht besteden aan die uitspraak. Het gaat echt nergens over dat je daarmee wint. Volgens mij stond er duidelijk 'VERKLEEDWEDSTRIJD' ergens... dacht dat ik dat toch ergens gezien had... Nu wint er dus iemand die kleding van niks aanhad? uuhmm *Brainwashed* . Dat is opzich al raar, maar als ik dan ook nog lees HOE, kom op zeg!!

Alsjeblieft zeg. xD
Mag je dan helemaal geen ideaalbeelden meer hebben van jou?

Anders geef je ook even kritiek op die van mij: "WIE GAAT ER NU ALS SNEEUWPOP DOOR HET LEVEN?#!%!% WAAROM ZOU HIJ ZICH IN VREDESNAAM DOOR KINDJES LATEN AANKLEDEN?? En er zijn ook KOUDE woestijnen, niet alleen maar HARTSTIKKE WARME woestijnen, dus hoezo valt er GEEN SNEEUW?? En kijk MAAR: er valt wel SNEEUW in de woestijn!! http://nos.nl/video/331765-sneeuw-in-de-algerijnse-woestijn.html Dus het is ONZIN!!"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oja, je geloofd zeker ook in wereldvrede? Kom op de wereld tegenwoordig is STEENHARD, mensen worden niet in hun waarde gelaten en ik ben iemand die dat volgens anderen wel eens doet. Het slaat echt nergens op dat jouw inzending gewonnen heeft, als je realistisch blijft en niet in je droomwereld leeft zoals wrs ook wat mods, zou je niet eens aandacht besteden aan die uitspraak. Het gaat echt nergens over dat je daarmee wint. Volgens mij stond er duidelijk 'VERKLEEDWEDSTRIJD' ergens... dacht dat ik dat toch ergens gezien had... Nu wint er dus iemand die kleding van niks aanhad? uuhmm *Brainwashed* . Dat is opzich al raar, maar als ik dan ook nog lees HOE, kom op zeg!!


LOL, lach nog iets harder dan de berichten van appelflap!!:D

en ik weet dat de wereld keihard is, maar waar maak je nou druk om? ga ff terug naar RL ;) dit is maar een spel en mag je een droomwereld hebben :rolleyes:

en ja was een verkleedpartij voor mij en vond het leuk om te doen ;)
 

DeletedUser

Kan iedereen niet gewoon vrede hebben met de uitslag..?
Natuurlijk mag iedereen een mening hebben maar sommigen slaan daar wel een beetje in door. Het wordt bijna ongezellig hier. :x
 

DeletedUser

Ik wist dat er kritiek zou komen. Klagen is voor sommigen een hobby, maar het gaat nu wel heel erg ver.

Als je vind dat je zelf had moeten winnen, stuur me een pb en ik ben altijd bereid om commentaar op je inzendingen te geven. Dat is veel effectiever en houdt dit topic ook nog gezellig.
Verder is vriendjespolitiek de grote onzin. Dat zijn hele grove beschuldigingen en daar gooi je niet zomaar mee.

Zustersas 3e creatie is echt veel creatiever (wat meermalen is aangegeven dat dat zwaar weegt) dan alle edele spullen die de meeste mensen aanhadden. Ze heeft overal grijze spullen voor verzameld. Het is mooi afgewerkt en een terechte winnaar.
 

DeletedUser5512

Ik wist dat er kritiek zou komen. Klagen is voor sommigen een hobby, maar het gaat nu wel heel erg ver.

Als je vind dat je zelf had moeten winnen, stuur me een pb en ik ben altijd bereid om commentaar op je inzendingen te geven. Dat is veel effectiever en houdt dit topic ook nog gezellig.
Verder is vriendjespolitiek de grote onzin. Dat zijn hele grove beschuldigingen en daar gooi je niet zomaar mee.

Zustersas 3e creatie is echt veel creatiever (wat meermalen is aangegeven dat dat zwaar weegt) dan alle edele spullen die de meeste mensen aanhadden. Ze heeft overal grijze spullen voor verzameld. Het is mooi afgewerkt en een terechte winnaar.

hytres, jongen toch, mijn wiz kalifa was de aller creatiefste EN DIE PASDE WEL BIJ HET THEMA!
 

DeletedUser4468

Hier een inzending van mij:

http://imageshack.us/photo/my-images/717/naamloos111111.jpg/

scaled.php


Hier een kleine motivatie waarom ik deze dingen heb gekozen:
Broek: Bont, altijd warm.
Muts: Geen winter zonder koude oren: Daarom een mooie muts.
Schoenen: Hoge laarzen om mee door de sneeuw te lopen.
Halsdoek: Voor het geval je een sneeuwbal in je gezicht krijg... Altijd fijn dat hij niet in je neus komt.
Duelwapen: Een kort wapen, zonder wapen lopen wordt te gevaarlijk.
Geweer: Geen geweer, je ga toch niet met twee wapens lopen in de sneeuw
Rijdier: Lekker warm, zo'n bizon.
Product: Voor als je ingesneeuwd ben.
Riem: Lekker veel weerstand om door de sneeuw te ploeteren.


Met vriendelijke groet,

Lauy15
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan