• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Ik vond mezelf ook de beste (a)

Maar ik heb dat hytres en de mods allang vergeven (a)
 

DeletedUser

Haha, ik moet ook zeggen, de nummer één sprong er nou niet echt uit na mijn mening. Maar ik zeg wel heel verstandig niks, dan lijkt het of ik de eerste prijs graag wil enzo.

Appelflap, je hebt je punt gemaakt..
 

DeletedUser

Mods, ik denk dat jullie beter niet de inzendingen van de winnaars openbaar kunnen maken, had veel geklaag gescheeld :) (enkel over dat het niet openbaar wordt gemaakt :p).

Ik vind het ook jammer dat ik niet gewonnen heb, maar bij een wedstrijd als deze heb je gewoon een jury en daar heb je je gewoon bij neer te leggen. Zo simpel is dat.

Wat wil je eigenlijk met geklaag bereiken? De uitslag verandert niet, maar de kans op een volgende communitywedstrijd wordt wel kleiner. ;)

Hytres en de mods, bedankt voor de tijd en energie die jij jullie in deze wedstrijd hebben gestoken!
 
Jongens en meisjes toch, where is the love?

Check mijn inzending van de Freestyle -> Hippie!

Peace and Love, baby!

Ben erg trots dat ik een vermelding heb gekregen! Bedankt daarvoor! :D

Dat was denk ik ook wel mijn beste/origineelste van de vijf, hoewel ik de overlevingsuitrusting voor de gure winter en de blingbling ook mooi gelukt vond :)

Hieronder de plaatjes van mijn inzendingen, en daar weer onder de tekst.
Wat vinden jullie ervan?

Verder wilde ik nog even zeggen dat ik het met een aantal van jullie eens ben, en dat ik wel begrip heb voor de lange post van appelflapeter, zonder te zeggen dat ik het met alles eens ben.
Mijn belangrijkste punten van (lichte) kritiek op de wedstrijd:
- op het laatste moment moest er opeens toch wel een stukje tekst bijkomen, welke dan ook te veel invloed heeft gehad bij veel inzendingen.
- sommige winnende inzendingen weken mijns inziens té veel af van het gevraagde onderwerp. Creativiteit mag beloond worden, maar als gevraagd wordt een banaan te tekenen, en jij komt met een mooie sinasappel, dan is dat knap maar je wint er geen prijs mee.




Uploaded with ImageShack.us

Dag 1 Bandiet:
Een bandiet is natuurlijk duister gekleed, maar ook stoer. Vandaar de leren broek en hoed. De afschrikwekkende doodshoofdriem (ook zwart) maakt de enge verschijning compleet. Een bandiet opereert solo, en zal zich daarom niet gauw met fortgevechten bemoeien. Vandaar de keuze voor Bowies achterlader, want dat lijkt nog het meest op een duelwapen. Iets waar een goede bandiet er best twee van kan gebruiken. In het productvakje de goederen die hij reeds gestolen heeft. Het paard is, gezien het imago van een bandiet, natuurlijk geen ezel (te simpel), geen mustang (dat is voor die wilden, indianen), geen berber (veel te wit voor een duister figuur), geen quarter horse (alleen militairen hebben toegang tot die paarden). Vandaar de keuze voor een arabier.

Dag 2 Moederskindje:
Het moederskindje draagt wat kinderlijke kledij, te weten een wollen broek (met knielappen van het vele spelen op de grond), een paar degelijke stoffen schoenen, een mooie riem, én een warme sjaal, want anders wordt hij verkouden, aldus zijn bezorgde moeder.
Verder is hij nog te jong om op een groot paard te rijden, dus heeft hij een jonge hengst.
De knuffelbeer heeft hij al jaaaaren, en je ziet hem nooit zonder. Vandaag is hij nog extra vrolijk omdat hij ook nog eens een Boterkoek heeft gekregen van zijn tante.
Vuurwapens zijn natuurlijk uit den boze voor deze knul, dus draagt hij een katapult.

Dag 3 Blingbling:
Bling bling staat bij mij voor veel sierraden en edelmetaal. In dit geval goud, dus vandaar de twee gouden wapens, de gouden ketting, de stofhoed met gouden versiering, het gouden horloge en de riem met gouden gesp.
Om deze massa van goud verder aan te kleden is gekozen voor een mooi colbert en zeer degelijke spijkerbroek, met daaronder keurige cowboyschoenen.
Het geheel wordt afgemaakt door de chique spierwitte berber, een sierraad van een rijdier.

Dag 4 Winterkou:
Het vriest dat het kraakt in het Westen, dus deze cowboy is daar noodgedwongen op gekleed. Gelukkig had hij in zijn rugzak nog een dikke muts en een sjaal, die hij ooit eens van Maria heeft gekregen. Samen met zijn dikste leren jas en zijn bontste broek, moet het wel lukken om warm te blijven.
De normaal zo trouwe paarden vertikken het om nu uit de stal te komen, het enige wat hij meekreeg was deze, normaal juist zo koppige, ezel.
Verder draagt hij de spullen om te overleven als er een dikke laag sneeuw en ijs op de prairies ligt. Een houweel om onbegaanbare wegen begaanbaar te maken, een beverval om hopelijk een avondmaal te vangen, en een jachtgeweer om wild te schieten dat niet in de val trapt.
Hopelijk kom hij zo deze gure wintertijden door.

Dag 5 Freestyle: HIPPIE!
Het thema is hippie. Want die moeten er ook zijn!
Deze hippie draagt zoals gebruikelijk een fel gele baggie broek, met net zo fel gekleurde riem, hoofdband en overhemd. Het overhemd is ook nog eens scheef dichtgeknoopt, maar dat zie je niet op deze foto.
En natuurlijk loopt deze hippie op sandalen! Wat anders??
Om zijn nek hangt het logo van de eerste kernwaarde van hippies, namelijk een hart, wat staat voor LOVE (of liefde in het Nederlands).
De hippie draagt in zijn productvakje een Vredesbloem, waarmee hij de andere kernwaarde vertegenwoordigd, namelijk PEACE (of vrede, in het Nederlands).
De slee die hij bij zich heeft, vond hij in een spookstad waar hij samen met een stel andere hippies in een kraakpand woont.
En natúúrlijk dragen hippies geen wapens, gezien hun idealen Love & Peace zijn!
Ik zou zeggen, zet nog een zomerse plaat op, zet je roze zonnenbril op, trek die sandalen aan en zweef mee (terug) naar de hippie-tijd!
 

DeletedUser8307

Bij Freestyle had ik als thema "Vogelverschrikker". :p En ik had m'n oudste en lelijkste, meest versleten kledij aangetrokken. :D
 

DeletedUser14421

Doet me denken aan een inzending, voor freestyle. Had alleen een wit kort broekje aan met als thema: I'm sexy and I know it! :laugh:

Die is me nog heel goed bij blijven hangen, zat echt even te lachen achter mn scherm :p Stond niet in de top3 omdat de rest nét wat orgineler was, maar was ook echt een hele leuke! (Weet zo even niet meer van wie, sorry)

hmm... wie zou dat toch zijn :whistle:
 

DeletedUser

ik ben niet de beste, alleen is zustersas dat ook zeker niet

Nou appelflap, als jouw mening zoveel meer waard is als die van de jury dan snap ik niet dat je nog geen sollicitatie ingediend hebt als mod waar ze niet omheen kunnen zodat je volgende CW de rest van de jury kunt overtuigen van jouw gelijk.

Het is inmiddels wel duidelijk dat je het niet eens bent met de jury, maar dat hoef je niet keer op keer te herhalen. Daar worden wij op een gegeven moment heel erg moe van ;)
 

DeletedUser6405

Mijn vrije inzending;

410771.png



Een beetje gay is ook okee. :p
 
JorDes, hoe was je week? ;)

Joah wel lekker

Ik stel voor dat jij de volgende community wedstrijd in je eentje doet, je weet het allemaal zoveel beter en je blijft maar zeuren.
Ik ben het ook niet eens met deze inzending als winnaar en vind het jammer dat ik niet gewonnen heb, maar jij gaat echt te ver

Waarom ga ik te ver? Ik leg uit waarom ik het onzin vind dat bv zustersas won bij bling bling, iedereen meteen huilen JE GAAT NU TE VER :o

Ik wist dat er kritiek zou komen. Klagen is voor sommigen een hobby, maar het gaat nu wel heel erg ver.

Als je vind dat je zelf had moeten winnen, stuur me een pb en ik ben altijd bereid om commentaar op je inzendingen te geven. Dat is veel effectiever en houdt dit topic ook nog gezellig.
Verder is vriendjespolitiek de grote onzin. Dat zijn hele grove beschuldigingen en daar gooi je niet zomaar mee.

Zustersas 3e creatie is echt veel creatiever (wat meermalen is aangegeven dat dat zwaar weegt) dan alle edele spullen die de meeste mensen aanhadden. Ze heeft overal grijze spullen voor verzameld. Het is mooi afgewerkt en een terechte winnaar.

Klagen doe ik vaak hier, maarja het spel word ook steeds minder aangenaam;) Waarom zeur jij ook al dat het 'te ver' gaat, echt onzin-.-
Ik vind helemaal niet dat ik zelf had moeten winnen, ik denk dat ik misschien net boven gemiddeld zit, maar er nergens uitspring. Hoe weet jij dat ze overal grijze spullen voor heeft verzameld? Waar stond het, ik zie nergens een tekstje erbij staan met uitleg alleen 1 of andere non-realistische regel die nergens op slaat...... Mooit afgewerkt? Wat gaat er in jullie hoofden om?!:huh:

Die is al met vlag en wimpel gewonnen door JorDes hoor:)

I Don't Care. Volgens mij heb ik hem al jaren in me handen;)
 
Nou appelflap, als jouw mening zoveel meer waard is als die van de jury dan snap ik niet dat je nog geen sollicitatie ingediend hebt als mod waar ze niet omheen kunnen zodat je volgende CW de rest van de jury kunt overtuigen van jouw gelijk.

Het is inmiddels wel duidelijk dat je het niet eens bent met de jury, maar dat hoef je niet keer op keer te herhalen. Daar worden wij op een gegeven moment heel erg moe van ;)

alstjeblieft niet
dan zittie binnen no time alleen op het forum:)
 
Bovenaan