• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Algeheel KO Toernooi

DeletedUser8307

tjonge ik ben een van de weinig overlevende, hoewel :p

Geluk zeker :D. Ik wou ook wel meedoen, alhoewel ik direct K.O ging.. :rolleyes:

Btw... Het is niet Toschunk's tomahawk ofzo hoor. Maar wel Tashunkas tomahawl ofzo... ;)
 

DeletedUser

Het was ook een btw'tje, bedoeld als kleine opmerking off-topic, waar je geen apart topic over wil openen.
 

DeletedUser8307

Wat heeft dat nou weer met het onderwerp te maken? En het is Taschunka's tomahawk ;)

Btw... By The Way...
En ik zei erbij ofzo, dat houd in dat ik het niet weet.
Jouw post heeft ook niets met het onderwerp te maken. ;)
 

DeletedUser

Btw... By The Way...
En ik zei erbij ofzo, dat houd in dat ik het niet weet.
Jouw post heeft ook niets met het onderwerp te maken. ;)

Op de laatste 2 pagina's staat niks over Taschunka's tomahawk dus waarom moet je daar hier iets over zeggen? ;) En als je iets verbetert, doe het dan goed ;)
 

DeletedUser

Het staat in de handtekening van Aliebaba, die net voor Hannes antwoordde, en over zijn handtekening had Hannes een opmerking.
Het is volkomen normaal om iemand in een compleet ander onderwerp op een fout in zijn handtekening te wijzen, zolang je maar on topic blijft, wat nu dus niet gebeurt.
Dit lijkt me afgesloten, laten we verder gaan met KO's en discussies daarover.;)
 

DeletedUser

Het staat in de handtekening van Aliebaba, die net voor Hannes antwoordde, en over zijn handtekening had Hannes een opmerking.
Het is volkomen normaal om iemand in een compleet ander onderwerp op een fout in zijn handtekening te wijzen, zolang je maar on topic blijft, wat nu dus niet gebeurt.
Dit lijkt me afgesloten, laten we verder gaan met KO's en discussies daarover.;)

Ik had niet naar handtekeningen gekeken, maar dan nog vind ik dat je als je iets wilt verbeteren, het goed moet doen.

Maar laten we maar weer on topic gaan.
 

DeletedUser

qwets
Ik zou gewoon maar ingeven aan het onvermijdelijke, je gaat ko.
Nu ga je na elke aanval van mij 8 uur slapen en sta je bij je stad zodat je er weer lekker snel in kan kruipen. Maar zo heb je niks aan je account, je overleeft het toch niet en loopt veel xp en geld mis aan arbeiden. Zodra je ko bent gegaan laat ik je met rust.
 

DeletedUser10652

Ik hoop voor je[of voor hem eigenlijk] dat die dit topic leest;)
Misschien een PM'tje in game?:)
 

DeletedUser

Oh, hij leest dit zeker ;) Hij durft alleen niet te antwoorden ;)

Ik durf wel was alleen nog net wakker, oke ik geef toe zo is het geen leven dus ik ga geen hotel meer in.

mvg. qwets

P.S. troysal niet stoer doen.
 

DeletedUser

Ik durf wel was alleen nog net wakker, oke ik geef toe zo is het geen leven dus ik ga geen hotel meer in.

mvg. qwets

P.S. troysal niet stoer doen.

Ik doe niet stoer, ik vertel de waarheid... En die mag verteld worden, toch ;)
 

DeletedUser

Darkcrime heeft Qwets eindelijk te pakken, toen hij 5 min zijn hotel uit was :p
Nu is heel W6 uitgemoord!:eek:
 

DeletedUser

Zie KO-topic, Simsamekes kon ik 48 uur niet uitdagen, lijkt me dus duidelijk (en ik was niet KO, voor de bijdehandjes hier :p).
 
Bovenaan