• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Algeheel KO Toernooi

DeletedUser11811

op de w6 toch niet;)

ik had liefst bij als laatste overgebleven en dan desnoods neergeknald worden, zit er niet echt in spijtig genoeg :p

heb je mijn duellvl al eens bekeken op w6? :(
de enige die ik kon aanvallen die meedoet aan het dueltornooi was hytres, maar foppe was mij voor :D
 

DeletedUser11811

w7

De 2 overige Slab the killer & Duelist

Duel 1
Duelist vs Slab
Duelist wint het duel en krijgt 171 ervaringspunten. Slab The Killer heeft helaas geen contant geld dat Duelist kan stelen.
-26 - 62

Slab vs Duelist
Duelist wint het duel en krijgt 171 ervaringspunten. Slab The Killer heeft helaas geen contant geld dat Duelist kan stelen.
-220 - 102

niet met de eer gaan lopen hé, 2e duel heb je misplakt hoor :D

Slab The Killer wint het duel en krijgt 50 ervaringspunten. Duelist heeft helaas geen contant geld dat Slab The Killer kan stelen.
-220 - 102
 

DeletedUser11811

even een vraagje
op w7 zou ik graag zo rap mogelijk een fort opstarten (rond 9u ofzo)
ik geloof dat ik dan wel 8u niet aangevallen kan worden
daarom wil ik dus eens mijn toestemming vragen

ik denk niet dat het een probleem is aangezien ik in die 2 dagen nog maar 2 keer ben aangevallen geweest
maar ik wil toch zekerheid, zou jammer zijn om daarvoor geschrapt te worden:rolleyes:
 

DeletedUser11811

maar als ik er nu aan begin kan ik morgenochtend nog wat slapen zodat ik heel de dag niet moet slapen morgen
dan moeten ze niet reclameren als ik in het hotel leg om AP bij te slapen :rolleyes:
 

DeletedUser

Als je niet bij het fort staat maar wel aangemeld staat kan je gewoon aangevallen worden.. dus ik zie het probleem niet echt ;)
 

DeletedUser11811

ik heb het niet over meedoen aan een fortgevecht hé ;)
ik had het over het opstarten van een fort, in w7 zijn er nog geen gevechten hoor, daar moeten we nog even mee wachten

maar het is al gebeurt vanacht dus geen probleem meer :rolleyes:
 

DeletedUser

Fort gevechten zijn idd geen probleem. Het duurt maximaal een uurtje ofzo.. ik zie ook niet het nut ervan om fort gevechten aan de regels toe te voegen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Goh.. vanochtend srebbo neergeschoten op w6.. en net mezelf :x

Hehe.. Oops.
 

DeletedUser

Dat heb ik al

^^dat in mijn taal is:

Atd ebh ki la

jullie mogen raden wat: 'hallo meneer hoe gaat het' in mijn taal betekent :p
 

DeletedUser

Dat dit het discussie topic is hoeft niet te betekenen om meteen over (offtopic) geheimsschrift te beginnen :rolleyes:
 
Bovenaan