• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Algeheel KO Toernooi

DeletedUser

ik w8 op de uitnodiging;)
ben vannacht uit stad gegaan en wil terug in nature nu maar nog geen uitnodiging ;)
 

DeletedUser

ik doe mee aan fort gevecht vanavond...

sim stuur niet iemand op me af van lvl 60!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Das slab zn vriend. Vraag mr.joeri maar :p

Mijn motivatie om aan te vallen heeft niks met vriendschap met slab of iemand anders te maken. Ik wil gewoon niet dat iemand wint van W6. Ik ga hiervoor niet geallieerden steden aanvallen dus die mensen op w6 die bij me stedengroep horen hebben mazzel.

De aanval was vandaag om 11:35 uur, dus 2 min gestart voor de melding dat je aan het fortgevecht ging mee doen. Ik zal je wel met rust laten aangezien je toch meteen je bedje in bent gedoken tot een nader moment deze week.
 

DeletedUser

Ik zal maar eerlijk zijn :p

Ikzelf ben flauwgevallen :(
16 hits van stefan88 in 2 duels op 3 uur tijd. Flauw :p
 

DeletedUser1557

foppe009 144 deulevel 557 ervarringspunten duel niet mogelijk

je hoeft ook niet door iemand uit het toernooi ko gelegt te worden.

ko is ko door wie of welke arbeid dan ook dit maakt niet uit. zogauw er 48 uur achter je naam staat lich je er uit.
 

DeletedUser

je hoeft ook niet door iemand uit het toernooi ko gelegt te worden.

ko is ko door wie of welke arbeid dan ook dit maakt niet uit. zogauw er 48 uur achter je naam staat lich je er uit.

maar deze was voor het begon
kijk zelf

[report=5975275e5d8b0a188]Duel: Stef2109 vs Niels-jan ben ik[/report]
 

DeletedUser

Je kan alleen op de desbetreffende wereld zoiets zien.;)
Ik zou enkel de uitslag posten.
 

DeletedUser

Dan is het aan de spelleider om te bepalen of die 18 uur (oid) dat je KO was, mee worden gerekend of kwijtgescholden worden.
 

DeletedUser

Er zijn schijnbaar klachten dat ik op w2 een hotelpussy ben, de oorzaak is veel aanvallen op mij en veel aanvallen van mij. Veel LP verlies veel LP regenereren.

Zo simpel zit het, en ik slaap trouwens ook tijdens school omdat ik dan s'ochtends 1 duel aanzet en slaap tot ik terug ben zodat ik niet voor niks heb gelopen.

Zodra ik een pauze neem kunnen jullie het natuurlijk altijd weer proberen. Tot die tijd zal ik veel slapen...
 

DeletedUser3225

Zijn er deelnemers op W4 die rofid kunnen aanvallen? Hij is duellevel 60...
 

DeletedUser

hoeven geen deelnemers te zijn, je kan ook je stad vragen en mensen die je kent om te helpen ;)
 
Bovenaan