• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Algeheel KO Toernooi

DeletedUser

Ik kan echt niemand aanvallen die mee doet :(, Dit is zooo irritant. Sommigen proberen mij wel, maar is nog neit gelukt zoals Mr.Sjap probeerde het 1x
 

DeletedUser

Mag ik jou eens aanvallen op w4 skullman? Ik zit nu in label om te shoppen maar wil het eens proberen tegen jou. Of jij valt mij aan :p
 

DeletedUser

Op w1 toch wel een probleem we zijn nog met z'n 4en

waarvan ik er 2 niet aan kan vallen en tha realest (maar die bewaar ik voor het laatst)

Ik denk dat ivo the pioneer en aliebaba mij wel mogen aanvallen maar die doen het niet. Als je het profiel van aliebaba leest dan heeft hij nog nooit iemand aangevallen dan begrijp ik niet waarom je met een ko toernooi meedoet.....
 

DeletedUser

Ik ben bouwer op w3, leef nog steeds en doe ook mee.
Daarnaast moet ik verkassen vanwege een fusie, maar ben niet laat genoeg on-line of vergeet het steeds, waardoor ik niet uit mijn stad kan :o
 

DeletedUser

Op w1 toch wel een probleem we zijn nog met z'n 4en

waarvan ik er 2 niet aan kan vallen en tha realest (maar die bewaar ik voor het laatst)

Ik denk dat ivo the pioneer en aliebaba mij wel mogen aanvallen maar die doen het niet. Als je het profiel van aliebaba leest dan heeft hij nog nooit iemand aangevallen dan begrijp ik niet waarom je met een ko toernooi meedoet.....

Hoe wil je mij aanvallen? :p
 

DeletedUser5512

wat grappig, ondanks ik ko was gegaan door realest op w2 staat er nog steeds dat ik mee doen :D
 

DeletedUser

ehhhhh misschien kan je wat andere kleding aan doen en geen wapen.......

Wie weet maak ik dan nog een heeeeeeeeeeeel klein kansje (ik maak me verder geen illusies:o)

Ehhh je kan je natuurlijk ook terugtrekken uit het toernooi :D
 

DeletedUser

Zeg Tha Realest, val me nog is aan, en neem dan meteen wat geld mee :p

the simmies wint het duel, krijgt 83 ervaringspunten en steelt van Tha Realest $98.
 

DeletedUser

Ben je weer bezig tha realest ik dacht na dat ik je flauw had gelegd als bouwer, je wel zou ophouden.
 
Bovenaan