• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16133

Ik snap niet wat jij loopt te bepalen wat anderen wel of niet mogen. Dit is nog steeds het algemene forum van the west. Als je wil huilen, kan dit evengoed in de support.


Caroline, als je selectief het forum leest en alleen maar gaat kijken als er dingen zijn die op jouw van toepassing zijn, is het idd niet moeilijk om alleen onzin te lezen. Wat gaat iemand met een forumaccount van 2 jaar met niet eens 50 berichten me de les wat proberen spellen? Voor je nog van die onzin uitkraamt, zou ik maar eens al mijn forumberichten lezen en dan pas tot een conclusie komen ipv dat idoot vingerwijzen.

Dat ik dit forum niet gebruik om te posten wil niet zeggen dat ik niet alles lees. Wie ben jij om te beoordelen dat ik selectief lees. Als jij alle scheldwoorden en vloeken achterwege liet, zou je mss eens serieus genomen worden.
 

DeletedUser16548

Niet als, zoals wij al constant zeggen, het dubieus is en niet naar de regels is gehandeld.

lees de post van leones, er staat hoe er geteld is, aub stone je bent een slechte verliezer en je wilt het niet accepteren.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Jammer dat men elkaar meteen persoonlijk gaat neerhalen, dat soort wendingen zien wij liever niet dus hou dat a.u.b. achterwege. Persoonlijke reacties naar elkaar toe hoort hier niet thuis en zullen wij voor optreden na dit bericht.

Het klopt inderdaad dat de puntentelling en prijzen in eerste instantie anders zijn gecommuniceerd. De bedenkers van dit event zijn hier echter op een later moment op terug gekomen waardoor de aankondiging die daarna volgde leidend is. Hier kunnen en mogen wij helaas niets aan veranderen, gezien wij de opzet van het event niet beslissen.

Wel heeft de organisatie hier veel van geleerd dus zal dit vast en zeker beter aangepakt worden bij een mogelijk vervolg in de toekomst.

Graag feliciteer ik de winnaars van het event met hun prijzen. Mochten jullie deze nog niet gekregen hebben, zal dit zo spoedig mogelijk gebeuren. (en geen zorgen, voor kerst hebben we andere cadeautjes)
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat men elkaar meteen persoonlijk gaat neerhalen, dat soort wendingen zien wij liever niet dus hou dat a.u.b. achterwege.

Het klopt inderdaad dat de puntentelling en prijzen in eerste instantie anders zijn gecommuniceerd. De bedenkers van dit event zijn hier echter op een later moment op terug gekomen waardoor de aankondiging die daarna volgde leidend is. Hier kunnen en mogen wij helaas niets aan veranderen, gezien wij de opzet van het event niet beslissen.

Wel heeft de organisatie hier veel van geleerd dus zal dit vast en zeker beter aangepakt worden bij een mogelijk vervolg in de toekomst.

Graag feliciteer ik de winnaars van het event met hun prijzen. Mochten jullie deze nog niet gekregen hebben, zal dit zo spoedig mogelijk gebeuren. (en geen zorgen, voor kerst hebben we andere cadeautjes)

gelukkig zit er wel humor in :laugh::laugh:
 

DeletedUser16548

Jammer dat men elkaar meteen persoonlijk gaat neerhalen, dat soort wendingen zien wij liever niet dus hou dat a.u.b. achterwege.

Het klopt inderdaad dat de puntentelling en prijzen in eerste instantie anders zijn gecommuniceerd. De bedenkers van dit event zijn hier echter op een later moment op terug gekomen waardoor de aankondiging die daarna volgde leidend is. Hier kunnen en mogen wij helaas niets aan veranderen, gezien wij de opzet van het event niet beslissen.

Wel heeft de organisatie hier veel van geleerd dus zal dit vast en zeker beter aangepakt worden bij een mogelijk vervolg in de toekomst.



er is maar 1 iemand die moeilijk doet hoor :p

Graag feliciteer ik de winnaars van het event met hun prijzen. Mochten jullie deze nog niet gekregen hebben, zal dit zo spoedig mogelijk gebeuren. (en geen zorgen, voor kerst hebben we andere cadeautjes)

het komt hopelijk vandaag. Ik hoorde dat leones er vanochtend aan begonnen was maar ik heb ze nog niet binnen maar zal vast goedkomen.
 

DeletedUser3012

En wat is daar met 2 spelers anders aan? De kans dat je met 4 spelers iemand online aantreft is altijd nog groter dan met 2. Bovendien heb je met 4 spelers meer kans op geslaagde duels, dus als jij nu zegt dat wij een paar punten mogen missen, dan heb je er niks van begrepen. :)

Is het echt zo moeilijk. Bestudeer de volgende post nog eens goed.

Het is juist altijd het probleem geweest dat je minimaal 4 actieve spelers nodig had voor het scoren van een doelpunt, daarom zat je te wachten tot dat een volgend teamgenoot online kwam om eindelijk die bal door te geven.

http://prntscr.com/bupmje
http://prntscr.com/bupmku

Op deze manier mag je idd wel al je punten missen :)

Je kunt dus simpelweg niet met 2 spelers punten halen. ;)

Jij was er niet bij, dus geen bemoeienis a.u.b.

En ik snap niet wat iedereen hier zoekt die geen horseball gespeeld heeft?! Het is niet jouw moment om te praten of je er mee te bemoeien.

Als jij nou niet allemaal onzin uit liep te kramen gaan mensen er ook niet op reageren. Gelukkig zijn er nog mensen met gezond verstand die zien dat jij je als een enorm slechte verliezer gedraagt. Dat jij er dan niet tegen kan om daarop gewezen te worden is jouw probleem.

En @Nillie en co, ga eens niet Kroenuh bashen want hij plaatst gewoon een goede post.
 

DeletedUser16286

Sorry, maar ik denk dat jullie niet hadden hoeven bespreken of de duels nou wel of geen punten op konden leveren. Door wat betere communicatie met de mods die de horseballregels hebben gemaakt hadden jullie kunnen weten dat dit al besloten was. Punten voor duels krijg je, dat stond vast, dus snap ik niet waarom dit achteraf weer opnieuw besproken is?

Dingen beloven, vraag ik het na is het allemaal goed, maar uiteindelijk geen afspraken nakomen? Te gek voor woorden. Zet ons dan desnoods op een gedeelde 1e plaats en geef de knulligheid en verwarring van dit evenement de schuld, dan is al die gezanik ook meteen voorbij :)

Zeer goede reputatie zul je hiervan krijgen, hou je vooral nooit meer aan je woord, dan kan dit spel nog sneller inactief worden dan het nu al doet :cool:

Vergelijk het met een voetbalwedstrijd waarna je achteraf zegt dat goals geen punten opleveren XD te gek voor woorden toch

Nuggets zal ik ook niet meer aanschaffen ;)

Schandalig!
 

DeletedUser16286

er is maar 1 iemand die moeilijk doet hoor :p

En tevens ook de enige die dit op probeert te lossen en niet de boel opstookt zoals velen hier wel doen XD Ze moeten zich gewoon aan de opgestelde regels houden dan had niemand hier geklaagd.

Inno, erken je fout gewoon een keer en laat zien dat je je schaamt.
 

DeletedUser16548

Dingen beloven, vraag ik het na is het allemaal goed, maar uiteindelijk geen afspraken nakomen? Te gek voor woorden. Zet ons dan desnoods op een gedeelde 1e plaats en geef de knulligheid en verwarring van dit evenement de schuld, dan is al die gezanik ook meteen voorbij :)

Zeer goede reputatie zul je hiervan krijgen, hou je vooral nooit meer aan je woord, dan kan dit spel nog sneller inactief worden dan het nu al doet :cool:


Schandalig!

ten eerste vind ik het reuze arrogant dat je er al vanuit gaat dat je dan 1e zou zijn geworden, ongeacht of dit ook zo is of niet 'gooi' je dit niet zo ff naar buiten.
Ten tweede, als jij de forum post goed leest weet je dat duels niet genoemd zijn in de definitieve post van kroenuh.
Ten derde, jij zegt heir alsof jij om de duels heen gespeeld hebt. Ik herinner me nog een fluister waarin jij zei dat je geen flauw benul had of het meetelde.
 

DeletedUser16548

Ik stel voor dat de prijzen worden uitgereikt en dat vervolgens dit topic gesloten wordt want dit is geen hulp-topic meer. Iedereen zeikt een beetje alle kanten op en maakt ruzie met elkaar.
 

DeletedUser16286

lees de post van leones, er staat hoe er geteld is, aub stone je bent een slechte verliezer en je wilt het niet accepteren.

Er staat hoe er geteld is ja... en dat is niet op de juist manier. Dat is juist het probleem! Snap je t punt dat we proberen te maken nou echt niet?

Accepteren doen we niet omdat het oneerlijk gegaan is.

Stel ook vooral maar voor om dit snel te sluiten dan kan jij van je 'eerlijk' verdiende prijs genieten :p De positieve bijdrage ontbreekt bij jou anders ook.
 

DeletedUser15220

MrMM was de enige die echt wist hoe de puntenverdeling moest... Jammer natuurlijk dat hij er niet meer is.

Hij heeft me via fluister duidelijk gezegd dat er punten te verdienen waren met onderscheppen, jammer voor stone dat dit gebeurt, voor mezelf zou dit vrij weinig uitmaken denk ik, zou zelfs een plek verliezen volgens mij :p


Over dat je met 2 geen punten kon pakken, das zever. Dit is ook duidelijk aangehaald geweest. Zowel het team van stone als mijn team heeft grotendeels punten gehaald met 2 spelers (zeker als duels niet meetellen ^^)


Maar mijn vraag blijft, krijgt team grijs -dat dus niet voldoet aan de voorwaarden om een geldig team te zijn- een top 5 prijs? Want dat zou ik echt niet eerlijk vinden... Ze waren tenslotte niet geldig als team...
 

DeletedUser16286

Een beter argument dan dat ik een slechte verliezer zou zijn heb ik nog niet gehoord.

Mijn excuses voor al de negativiteit die ik mee breng want het zal wel aan mij liggen. Iemand die op komt voor zijn rechten xD
 

DeletedUser16548

Er staat hoe er geteld is ja... en dat is niet op de juist manier. Dat is juist het probleem! Snap je t punt dat we proberen te maken nou echt niet?

Accepteren doen we niet omdat het oneerlijk gegaan is.

Stel ook vooral maar voor om dit snel te sluiten dan kan jij van je 'eerlijk' verdiende prijs genieten :p De positieve bijdrage ontbreekt bij jou anders ook.

op welke manier is de manier van tellen niet juist? In de DEFINITIEVE post van kroenuh staat hoe er punten verdient konden worden, hier stond onderscheppen neit bij.
Btw spreek aub niet over mijn positieve bijdrage. Ik was eerst heel erg open maar jij blijft je punten herhalen en ze worden keer op keer afgewezen en je blijft en blijft ze maar herhalen. Iedereen is tevreden behalve jij en daarmee wil ik nog eens benadrukken dat ik zeker niet van jou had verwacht dat je zo'n slechte verliezer zou zijn.
 

DeletedUser16286

Innogames, The west, iedereen die meegewerkt heeft aan het slechte verloop van dit evenement.

Ga idd maar op taalfoutjes letten, is zeker aan de orde hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan