• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16582

Hij heeft wel met meerdere spelers gespeeld (zat namelijk ook in z`n team)

Maar hij zegt dat hun 2 iig zoveel actief zijn geweest vandaar ;)
 

DeletedUser16476

Dat kon prima, is ook nagevraagd :) Is juist een extra knappe prestatie toch? Met zijn tweeën het opnemen tegen teams met 5 actieven.

Het is juist altijd het probleem geweest dat je minimaal 4 actieve spelers nodig had voor het scoren van een doelpunt, daarom zat je te wachten tot dat een volgend teamgenoot online kwam om eindelijk die bal door te geven.

http://prntscr.com/bupmje
http://prntscr.com/bupmku

Op deze manier mag je idd wel al je punten missen :)
 

DeletedUser

Wat een gezeik toch weer. Ze krijgen gewoon een beloning omdat de belangstelling voor zon kansloos event minimaal is. En toch slagen jullie er in om het huilebalkje uit te hangen. Geef leones godverdomme eens krediet dat die nog moeite wil doen voor zielige bleitsmoelen als jullie. Je kon op voorhand toch wel weten dat er shit mis kon lopen? Waarom denk je anders dat er niemand van w1 meedeed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16133

Het is juist altijd het probleem geweest dat je minimaal 4 actieve spelers nodig had voor het scoren van een doelpunt, daarom zat je te wachten tot dat een volgend teamgenoot online kwam om eindelijk die bal door te geven.

http://prntscr.com/bupmje
http://prntscr.com/bupmku

Op deze manier mag je idd wel al je punten missen :)


En wat is daar met 2 spelers anders aan? De kans dat je met 4 spelers iemand online aantreft is altijd nog groter dan met 2. Bovendien heb je met 4 spelers meer kans op geslaagde duels, dus als jij nu zegt dat wij een paar punten mogen missen, dan heb je er niks van begrepen. :)
 

DeletedUser16286

Het is zoals ik zei ingame nagevraagd ;) Maar bij veel van jullie ligt het aan slecht lezen en vervolgens met een gebrek aan onderbouwing onzin uitkramen.

En ik snap niet wat iedereen hier zoekt die geen horseball gespeeld heeft?! Het is niet jouw moment om te praten of je er mee te bemoeien.
 

DeletedUser16133

Wat een gezeik toch weer. Ze krijgen gewoon een beloning omdat de belangstelling voor zon kansloos event minimaal is. En toch slagen jullie er in om het huilebalkje uit te hangen. Geef leones godverdomme eens krediet dat die nog moeite wil doen voor zielige bleitsmoelen als jullie. Je kon op voorhand toch wel weten dat er shit mis kon lopen? Waarom denk je anders dat er niemand van w1 meedeed?

Is het zo moeilijk om eens een keertje iets fatsoenlijks hier neer te zetten? Heb nog nooit 1 fatsoenlijke post van jou gelezen.
 

DeletedUser15220

Ze doen niet mee maar zitten zich hier wel mee te moeien...

Is het mss mogelijk om de wereld terug te openen zodat er daar gepraat kan worden met de mensen die WEL iets nuttigs te vertellen hebben, namelijk iedereen die gespeeld heeft? :)


En ik had het vooral op het grijze team ja, Rick zat mensen aan te vallen met zn wapen, dus hij moest allang uit het event gezet zijn, net als iemand van team colo die een uur voor afsluiten mensen aanviel met zn bijl... Sorry maar regels zijn regels en het is duidelijk dat de mods deze hier niet volgen als bepaalde mensen hun prijs krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

En ik snap niet wat iedereen hier zoekt die geen horseball gespeeld heeft?! Het is niet jouw moment om te praten of je er mee te bemoeien.

Ik snap niet wat jij loopt te bepalen wat anderen wel of niet mogen. Dit is nog steeds het algemene forum van the west. Als je wil huilen, kan dit evengoed in de support.


Caroline, als je selectief het forum leest en alleen maar gaat kijken als er dingen zijn die op jouw van toepassing zijn, is het idd niet moeilijk om alleen onzin te lezen. Wat gaat iemand met een forumaccount van 2 jaar met niet eens 50 berichten me de les wat proberen spellen? Voor je nog van die onzin uitkraamt, zou ik maar eens al mijn forumberichten lezen en dan pas tot een conclusie komen ipv dat idoot vingerwijzen.
 

DeletedUser15220

Caroline, als je selectief het forum leest en alleen maar gaat kijken als er dingen zijn die op jouw van toepassing zijn, is het idd niet moeilijk om alleen onzin te lezen. Wat gaat iemand met een forumaccount van 2 jaar met niet eens 50 berichten me de les wat proberen spellen? Voor je nog van die onzin uitkraamt, zou ik maar eens al mijn forumberichten lezen en dan pas tot een conclusie komen ipv dat idoot vingerwijzen.

Caroline: Geregistreerd: 13 maart 2014
Jij: Geregistreerd: 2 september 2015

En nu graag verder met relevante dingen... ;)
 

DeletedUser16286

Get Rekt, je zegt dat ik niet mag klagen omdat het zielig is? Nog nooit zo'n slecht argument gelezen. Je hebt niet meegespeeld maar wil je wel bemoeien met wie er wint en wat de regels precies waren.

Als wij als horseballspelers geen vragen mag stellen over deze dubieuze uitslag, dan heeft volgensmij niemand hier meer iets te zeggen. In dat geval wil ik graag een mogelijkheid zien om Kroenuh hierover te spreken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Caroline: Geregistreerd: 13 maart 2014
Jij: Geregistreerd: 2 september 2015

En nu graag verder met relevante dingen... ;)

Naar mijn weten is mijn forumaccount geregistreerd op 29 april 2009. Reageren zonder te weten wie ik ben. Leuke grap

Get Rekt, je zegt dat ik niet mag klagen omdat het zielig is? Nog nooit zo'n slecht argument gelezen. Je hebt niet meegespeeld maar wil je wel bemoeien met wie er wint en wat de regels precies waren.

Waar zeg ik dat?
 

DeletedUser16286

Als je dat al niet zei, wat heb je dan nog wel gezegd? Nu sluit je zelf al uit dat je iets spelgerelateerds zei XD
 

DeletedUser

Precies of ik hoef iets spel gerelateerd te zeggen. In mijn eerste betoog had ik het weldegelijk over horseballzooi. Al hetgeen erna zijn jullie gestart met drogredenen.
 

DeletedUser16286

Jij bent degene die startte met drogredenen. Weliswaar over horseball, maar het sloeg nergens op.

En moet het je echt verboden worden om hier iets te typen wil je je eens stil houden met al die onzin? Dat is best kinderachtig. Wij maken hier gewoon valide punten waarom de uitslag niet klopt en jij weet het blijkbaar allemaal veel beter. Als je dit commentaar / ons debat hier niet leuk vindt, ben je vrij om niet meer op dit horseball topic te reageren of te kijken :)
 

DeletedUser16286

Niet als, zoals wij al constant zeggen, het dubieus is en niet naar de regels is gehandeld.
 

DeletedUser15220

Volgens mij kunnen ze de prijzen niet uitdelen zolang er niet gepraat is?
 

DeletedUser

Jij bent degene die startte met drogredenen. Weliswaar over horseball, maar het sloeg nergens op.

En moet het je echt verboden worden om hier iets te typen wil je je eens stil houden met al die onzin? Dat is best kinderachtig. Wij maken hier gewoon valide punten waarom de uitslag niet klopt en jij weet het blijkbaar allemaal veel beter. Als je dit commentaar / ons debat hier niet leuk vindt, ben je vrij om niet meer op dit horseball topic te reageren of te kijken :)

Wat zeik je zelfs? Ik doelde erop dat ploegen met 0 punten terecht een prijs wonnen en iedereen verliest zijn kalmte omdat ik jullie zeikers noem? Laat me niet lachen. En nogmaals: dit is het forum. Dus verboden? Naar mijn weten kan jij geen bans uitdelen. Je bent even vrij als mij om gewoonweg niet te lezen wat ik te vertellen heb. Je moet het niet altijd op een ander steken, je kan evengoed eens bij jezelf beginnen.

En zoals ik eerder al zei, stuur een support als je niet wil dat iemand zich moeit. Kan je het gewoon met de CM regelen.


Volgens mij kunnen ze de prijzen niet uitdelen zolang er niet gepraat is?

Tuurlijk wel. Zij zijn tenslotte mod.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan