• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12345

volgens mij is er een uitslag bekend gemaakt op horseball server zelf...
maar die is niet meer beschikbaar atm...

ow er is gewoon al paniek voor de uitslag :D , dat kan natuurlijk ook
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16286

Hierbij wil ik graag het puntenaantal van ieder team weten. Tevens vermoed ik dat punten bij onderschepping niet zijn toegekend, wat wel zo hoort te zijn. Dit is op het forum aangekondigd door Mufmuf en eveneens ingame bevestigd door MrMM, de mod die dit event leidde. Hou je daarom aan de afspraken...

Daarbij klaag ik bezwaar aan en voordat jullie alle bewijsstukken zoals rapporten en de horseballwereld verwijderen wil ik dus de eindstand zien.
Het event zou daarnaast op 10 juli afgelopen zijn dus ik mag ook hopen dat er naderhand niet doorgespeeld is.

Wij hebben tientallen keren de regels doorgenomen en weten zeker dat wij minstens 24 punten hebben gehaald. Ik ben zeer benieuwd naar wat de andere teams gehaald hebben.

Ook heb ik Team Colo twee maal met de bal zien lopen en zonder onderschept te zijn de bal zien uittrekken en opnieuw beginnen. Dit lijkt me ook niet de bedoeling.

Hier heb je bewijsmateriaal van de spelregels.
http://prntscr.com/bqoqwy

Van tevoren al genomen want ik wist gewoon dat er zoiets zou gebeuren...

Gek genoeg verrast deze uitslag iedereen ook. Hoe zou jij het vinden als je om onbekende (en misschien wel oneerlijke) redenen ineens verloor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uhm teams met 0 punten krijgen een prijs...? Lijkt me ook niet echt eerlijk tov de rest die wel wat deden :mad:
Dan waren er wat meer actieve teams nodig. Met 6 teams 5 prijzen verdelen zal er vrij zeker voor zorgen dat ook wat minder actieve teams prijzen ontvangen :)

Hierbij wil ik graag het puntenaantal van ieder team weten. Tevens vermoed ik dat punten bij onderschepping niet zijn toegekend, wat wel zo hoort te zijn. Dit is op het forum aangekondigd door Mufmuf en eveneens ingame bevestigd door MrMM, de mod die dit event leidde. Hou je daarom aan de afspraken...

Daarbij klaag ik bezwaar aan en voordat jullie alle bewijsstukken zoals rapporten en de horseballwereld verwijderen wil ik dus de eindstand zien.
Het event zou daarnaast op 10 juli afgelopen zijn dus ik mag ook hopen dat er naderhand niet doorgespeeld is.

Wij hebben tientallen keren de regels doorgenomen en weten zeker dat wij minstens 24 punten hebben gehaald. Ik ben zeer benieuwd naar wat de andere teams gehaald hebben.

Ook heb ik Team Colo twee maal met de bal zien lopen en zonder onderschept te zijn de bal zien uittrekken en opnieuw beginnen. Dit lijkt me ook niet de bedoeling.

Hier heb je bewijsmateriaal van de spelregels.
http://prntscr.com/bqoqwy

Van tevoren al genomen want ik wist gewoon dat er zoiets zou gebeuren...

Gek genoeg verrast deze uitslag iedereen ook. Hoe zou jij het vinden als je om onbekende (en misschien wel oneerlijke) redenen ineens verloor?
Bij deze de puntentaantallen:
Code:
Team Colo - 13 punten
Flying Dutchmen - 11 punten
StarTwisters - 11 punten
Dispicable us - 3 punten
Dirty Sanchez - 0 punten
Just4fun - 0 punten

We hebben de punten berekend op basis van enkel aanvallen, een succesvolle aanval levert 1 punt op, een succesvolle onderschepping levert geen punt op.
Er was helaas sprake van conflicterende informatie, in de eerste aankondiging stond dat er wel punten voor gegeven werden, in een latere aankondiging stond echter dat het niet het geval was. We hebben na overleg de latere aankondiging aangehouden, onderscheppingen tellen dus niet direct mee maar ze zijn uiteraard wel handig om andere teams punten te onthouden.

Opnieuw beginnen met de bal mag, om wat voor reden dan ook, zolang er op een zeker punt maar een complete route is afgelegd met de bal zonder een succesvolle onderschepping werd er een punt uitgekeerd.

Tevens door dit interne overleg over de puntentelling was er vandaag helaas geen tijd meer om de beloningen uit te keren, dat zal dus morgen plaatsvinden.
 

DeletedUser16209

Hierbij wil ik graag het puntenaantal van ieder team weten. Tevens vermoed ik dat punten bij onderschepping niet zijn toegekend, wat wel zo hoort te zijn. Dit is op het forum aangekondigd door Mufmuf en eveneens ingame bevestigd door MrMM, de mod die dit event leidde. Hou je daarom aan de afspraken...

Daarbij klaag ik bezwaar aan en voordat jullie alle bewijsstukken zoals rapporten en de horseballwereld verwijderen wil ik dus de eindstand zien.
Het event zou daarnaast op 10 juli afgelopen zijn dus ik mag ook hopen dat er naderhand niet doorgespeeld is.

Wij hebben tientallen keren de regels doorgenomen en weten zeker dat wij minstens 24 punten hebben gehaald. Ik ben zeer benieuwd naar wat de andere teams gehaald hebben.

Ook heb ik Team Colo twee maal met de bal zien lopen en zonder onderschept te zijn de bal zien uittrekken en opnieuw beginnen. Dit lijkt me ook niet de bedoeling.

Hier heb je bewijsmateriaal van de spelregels.
http://prntscr.com/bqoqwy

Van tevoren al genomen want ik wist gewoon dat er zoiets zou gebeuren...

Gek genoeg verrast deze uitslag iedereen ook. Hoe zou jij het vinden als je om onbekende (en misschien wel oneerlijke) redenen ineens verloor?

wees geen slechte verliezer, stone, neem genoegen met wat je krijgt joh
 

DeletedUser15220

Dan waren er wat meer actieve teams nodig. Met 6 teams 5 prijzen verdelen zal er vrij zeker voor zorgen dat ook wat minder actieve teams prijzen ontvangen :)

Ik ben hiermee nog steeds niet akkoord en vele anderen ook niet denk ik. Die mensen hebben zich ingeschreven maar niks gedaan, en dan krijgen ze een beloning???

Geen moeite doen om te spelen is volgens mij geen kans maken op een beloning... En daarbij, het grijze team is niet eens geldig ze hebben niet voldoende spelers.
 

DeletedUser12345

Je spreekt hier altijd over andere.. Maar buiten jou hoor ik niemand klagen...
 

DeletedUser16476

Waaaaaaaat nooit meegekregen dat onderschepping niet meetelde als punt :D
Gekkigheid dit :p

En MOH je misgunt team grijs de prijs? (Rijmt ook nog :o)
Aangezien Dirty Sanchez wel degelijk meerdere pogingen heeft gedaan zowel defensief als offensief, neem ik aan dat je alleen op team grijs doelt.
 

DeletedUser4007

blijkt dus wel weer een faal gebeuren te zijn.
regels instellen en dan later veranderen?

ben het op dat punt wel met stone eens, dat dat voor geen meter klopt natuurlijk.
en hij zegt zelf dat hij ingame daar ook nog contact over heeft gehad?
dat is dus gelijk een dubbele faal:hmf:
 

DeletedUser16476

blijkt dus wel weer een faal gebeuren te zijn.
regels instellen en dan later veranderen?

ben het op dat punt wel met stone eens, dat dat voor geen meter klopt natuurlijk.
en hij zegt zelf dat hij ingame daar ook nog contact over heeft gehad?
dat is dus gelijk een dubbele faal:hmf:

wow, ben het met je eens :D
 

DeletedUser16286

Ik en MOH-soldier hebben dat nog twee maal gevraagd aan MrMM, die de regels maakte en dit event nog enigszins iets heeft gemaakt. Vervolgens is dit gewoon compleet genegeerd bij het nakijken, Dit hebben we speciaal gevraagd om deze situatie te vermijden. :|

In totaal heb ik 16 succesvolle ritten met de bal gedaan, en 2 onsucessvolle, samen met mijn teamgenote Sweet Caroline. Deze zijn allemaal volgens de regels gespeeld omdat wij de regels zo vaak doorgenomen hebben dat we hier zeker van zijn. Ook was de communicatie tussen ons goed en zijn we maar 2 van de in totaal 18 pogingen, dubbel onderschept door hetzelfde team, wat alleen in dat geval de punt niet zou laten tellen.

Hiernaast zijn er door ons team ook 10 succesvolle onderscheppingen gepleegd die nu zomaar niet meer meetellen voor punten. Wij vinden dat als dit gezegd wordt door twee medewerkers van dit spel, er wel aan gehouden moet worden. En zeker als het in de eerste regels, de basisregels van het spel al is aangegeven!

En daarbij zie ik nog steeds niet waar onze andere 5 punten van onderscheppingen gebleven zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16582

Zoals Stone idd al gezegd heeft,

volgens de regels zouden onderscheppingen ook tellen als een punt.

Het kan aan mij liggen, maar ik heb tijdens het spelen op de horseball wereld niet als aankondiging of hoe dan ook gezien dat de onderscheppingen niet zouden tellen. Natuurlijk ben ik blij met een 2de plek, maar het feit is en blijft dat helaas zoals diverse dingen er weer van alles wordt veranderd zonder overleg en/of kennisgeving (als ik het bij het foute eind heb dan heb ik t waarschijnlijk gemist).

Maar gelukkig is het vandaag goed weer dus al met al wel een reden om een glimlach op ons gezicht te hebben :D
 

DeletedUser16133

Regels volgens aankondiging:

Aan het eind van de wedstrijdfase worden de verzamelde punten berekend.
Punten worden gescoord door het aanvallende team als zij een pass van de ene kant naar de andere kant krijgen zonder twee ondervangingen (16x... 5 x voor de tussenstand en 11 x na de tussenstand)
Er worden geen punten toegekend als het aanvallende team tweemaal ondervangen is
Punten worden toegekend aan de verdedigende teams als ze tweemaal het aanvallende team ondervangen. Een enkele ondervanging geeft geen punten.
Voor elke fase van het evenement moeten de deelnemers in het daarvoor bestemde forumonderdeel de rapporten van de verkoop, aankoop, vinden van voorwerpen bij jobs en duels plaatsen - dit forumonderdeel wordt later naartoe gelinkt.


Een event waar, tijdens dat het aan de gang is, de regels veranderd worden, waarom verbaasd mij dat nou niks.
Mss dat jullie ons in het vervolg niet meer met zulke corrupte evenementen lastig kunnen vallen?

bvd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16476

In totaal heb ik 16 succesvolle ritten met de bal gedaan, en 2 onsucessvolle, samen met mijn teamgenote Sweet Caroline.

Zeg je bij deze dat je alleen met Sweet Caroline hebt gespeeld?
Want volgens mij kon je het met z'n 2en niet spelen :blink:
 

DeletedUser16286

Dat kon prima, is ook nagevraagd :) Is juist een extra knappe prestatie toch? Met zijn tweeën het opnemen tegen teams met 5 actieven.

Maar volgensmij is dit niet het grote probleem wat nu speelt. Ik wil antwoorden en veranderingen zien!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan