• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

deelnemer fg-event

DeletedUser12814

Alles is opgelost, dankzij Benji. Ik doe mee! :D

Ik had het inderdaad moeten melden, maar was het helemaal vergeten :hmf:

In de tabel sta ik nog op level 137 ipv 138 en wereld 7 ipv colorado willem :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Ben één en ander te weten gekomen, blijkbaar zijn er problemen met de lijst.
Ik heb de organisatoren via de support gecontacteerd met een uitleg in detail.
Als er alvast spelers zijn die hen willen helpen, kan je dit laten weten - het is aan hen om te beslissen of ze alles zelf doen of hulp nodig hebben. (doe al even een oproep, zodat ze meteen weten wie beschikbaar is indien ze hulp nodig hebben) Doe dit wel even via PM, niet op het forum.
 

DeletedUser4130

Alle problemen zijn opgelost! Hopelijk kan het fort evenement nu van start :)
 

DeletedUser4130

Heb informatie ingewonnen, want Marco was niet bereikbaar. Ze zijn bezig met het aanmaken van de accounts and inventaris updates. Zolang het proces nog bezig is, kan het zijn dat je niet online kan of niet alles in orde staat. Dit hoef je momenteel niet te melden. Meer is er op dit moment nog niet bekend, ik hou jullie op de hoogte!
 

DeletedUser

kan er ook niet op, maar heb vernomen dat ze mail versturen naar mailadres? maar omdat deze niet meer actief is(en in verleden geprobeerd heb om me mail te veranderen dit lukte op geen andere adres) weet ik niet verder hoe of wat.
is deze mail met een andere ww of zo of om te activeren?
anders zit ik met een probleem.

heb zelf geen account op .net
 

DeletedUser15220

ik heb mn mailadres nog en heb geen mail gekregen dus denk niet meteen dat daar een probleem zit, aangezien er ook mensen zijn op geraakt zonder hun mail te gebruiken.
 

DeletedUser16402

Ik zou iedereen willen vragen wat meer geduld te hebben. Ze zijn daar met een paar man registraties, inventarissen, levels en AP/VP aan het verdelen voor 150 man. Dat gaat allemaal niet in een dag. Vooral niet als ze maar een gedeelte van de informatie hebben.
 
leuk is dat, moet je npc duels gaan doen :(
zijn jullie ook allemaal greenhoorn?
ik wil eventueel nu wel arbeider worden, als dat handiger is
 

DeletedUser16402

leuk is dat, moet je npc duels gaan doen :(
zijn jullie ook allemaal greenhoorn?
ik wil eventueel nu wel arbeider worden, als dat handiger is

JE karakterklasse wordt uiteindelijk toch automatisch aangepast haha ;)

Dus of je dit doet of je originele Karakterklasse het maakt niet uit :p
 

DeletedUser15630

Als er nog mensen nodig zijn (door inactiefheid maybe), sta ik nog paraat om mee te doen. ik heb de DD set compleet, avo level 123 7700LP op colorado
 

DeletedUser16319

ik sta mijn plek af aan iemand die wel wil spelen op een wereld waar zo zomaar wat doen
 
Bovenaan