• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

deelnemer fg-event

Ik zou mij graag willen uitschrijven voor het event. In december en januari heb ik examens ( moeilijk uit te leggen hoe dat komt) en ook op vele andere dagen kan ik waarschijnlijk niet online zijn. + premium ging ik sowieso niet gebruiken.

Graag zou ik een actieve, goede maar vooral ook fijne speler hebben die mij vervangt. Ik wens jullie veel succes en plezier.

heb je dat ook gemeld bij marco en/of 1 van onze leiders ?
 
hoe zit dat nu met de riemen meenemen.....als je een volledige set neemt....zit er toch altijd een riem in...

graag zsm een reactie..!!
 

DeletedUser15915

Het zal onhandig zijn als je broek onder een FG afzakt... Dus neem maar een riem mee dan kunnen we dat voorkomen :D
 
Willem en Pierce, jullie hebben je als leiders laten aanduiden dus ook al is het duidelijk, herhaal dat hier nog eens duidlijk van die riemen en stuur een tweede TG...
En kunnen we nu eenzelfde voorwerp 3x meenemen of niet? Het is voor de meesten wss al te laat nu, maar anders kunnen de mensen zonder goed geweer een lvl1 geweer maken of zo.

En kraters als je examens hebt, waarom stond je dan in die verkiezing van leiders? Was wel vervelend geweest als je die gewonnen had hé :p (Ik heb ook examens trouwens maar ja)
 
Ik meld me hierbij ook af als deelnemer, mijn aanvankelijke enthousiasme is inmiddels gedaald tot het absolute nulpunt.
Beter dat ik dat nu doe dan afhaken halverwege het event.
Mijn belangrijkste redenen:

-Ik heb geen vertrouwen in de nu aangestelde leiding (op Henry/Benji na, dat is een baas).
Willemseegers als leider, serieus? Hoeveel stemmen had hij in de leiderspoll ook alweer? Oh ja, daar stond hij geeneens in. Komt ineens uit het niets dit. Echt, WTF? Ook niet bepaald een speler die zich in al die jaren bewezen heeft als volwassen leider (of speler zelfs) om het zachtjes uit te drukken...
Ik erger me ook aan het eigenwijze gedrag en het kromme half-Duits van onze Grote Aanvoerder. Nu al dus, door de forum-reacties, laat staan straks op het WK zelf, als hij daadwerkelijk de boel moet leiden.
Blijkbaar is het vooral een Dakota-clubje. Nou niet bepaald de wereld waar de beste FGers speelden of de beste FGs gehouden zijn. Prima verder, maar daar ga ik persoonlijk niet een WK mee in. Ik speel dit voor mijn plezier, maar een groots event zoals dit moet je ook willen winnen. Helaas stemt men liever op hun klasgenootjes.
En buiten dat, de allerbeste leiders spelen al niet meer of hebben zich geeneens aangemeld. Maar goed, op naar punt 2.

-Er is ineens in de dagen na de -ruim van tevoren aangekondigde- sluiting van de rekrutering nog een hele zwik mensen toegevoegd (vaak ook geeneens zelf met hun eigen forum-account maar viavia). Ik voorzie een hele grote groep halfactieve spelers, mensen die puur meegaan vanwege hun level maar waar je niets aan hebt als ze niet online zijn tijdens FGs. Dat een enorm actieve speler (en geweldige stadsleider/organisator) als El Imbatible niet mee kan/mag is voor mij wat dat betreft erg tekenend...
Maar zo zijn er nog meer mensen die afvallen waar ik met verbazing naar kijk in de zojuist gepresenteerde lijst (Yusufe ook ja, maar meerderen die erg actief zouden zijn, zowel qua zoeken, helpen als tijdens de FGs zelf).
Veel succes met al die lvl140+ offliners straks!

-Ik stoor me verder aan het kinderachtige niveau van de discussies hier op het forum met betrekking tot het WK, 3 pagina's vol voorstellen over fortplaatjes, kom op. Verder veel open deuren intrappen. Kortzichtige visies op FG-builds. Deels ligt dit ook aan het feit dat we na al die weken nog geen zekerheid hadden natuurlijk, andere landen zijn al weken bezig met serieuze tactieken te smeden. Niemand leest verder eerdere postings ook blijkbaar. Als er zinnige info wordt aangedragen wordt dat óf een pagina verder opnieuw geopperd als kakelvers idee, óf eigenwijs bekritiseerd óf afgedaan met: geloof ich nicht.
Sowieso leest maar een handjevol van steeds dezelfde mensen dit forum, dat vergeet men ook wel eens.
Communicatie zou veel beter moeten, met ingame uitnodigingen voor álle deelnemers voor een besloten deel op dit forum bijvoorbeeld.

-Maar bovenal erger ik me echt kapot aan het totale gebrek aan informatie en actie van onze CM, die poll over leiders aanmaken, dat was het.
We staan hierdoor met 3-0 achter, voordat de wedstrijd beginnen moet.

Ik heb geen zin me te ergeren aan een spelletje, de enige logische stap is dan ook dat ik mijn plaats af sta aan een afvaller.

Iedereen evengoed veel plezier.
 
Wat betreft punt 1 ben ik het met rocket eens. Willem is willekeurig de rechterhand van pierce, wat enigszins vreemd is, maar ik waardeer zijn inzet en motivatie en dat vind ik daarom ook geen probleem (ook ging/ga ik er vanuit dat hij enkel heel actief zou zijn bij de voorbereidingen). Wat betreft leiding, pierce heeft gewonnen prima. Maar wat rocket aanhaalt vind ik inderdaad ook een puntje. De communicatie tijdens het gevecht zelf. Pierce bedoelt het goed en kan het ook aardig, maar perfect Nederlands kan hij helaas niet. Dit kan nog wel eens verwarring brengen en ik denk ook niet dat mensen van andere werelden, die het absoluut niet gewend zijn, om een half Nederlands sprekende Duitser als fortleider te hebben.

Ik wil graag dus ook weten wat pierce van plan is TIJDENS fortgevechten, met hoeveel leiders en functie zal je gaan werken?

Allereerst dacht ik dat het de bedoeling was dat er meerdere leiders gingen leider en moesten overleggen via skype qua taktiek, want waarom wil Marco anders weten of je bereidt bent skype te gebruiken? Je gaat toch niet in je eentje praten? Ik dacht ook dat er daarom na aanstelling van één leider taktische besprekingen plaats zouden vinden, want iedereen maakt fouten en meer breinen weten meer. Vanuit die gedachte had ik zelf dit voorstel bedacht, maar nog niet voorgesteld:

Ik of iemand anders met een snelle typesnelheid en een goede beheersing van de Nederlandse taal doet simpelweg het typewerk, terwijl er geskypt wordt met pierce (dus alle taktiek komt van pierce). Uit ervaring weet ik namelijk ook dat pierce niet zo snel typt als de gemiddelde jongere. Ikzelf ben van mening dat het erg belangrijk is dat we een sneltypende leiding hebben die accuraat en direct reageert op dingen die gevraagd worden de laatste 20 secondes. Ik merk het vaak genoeg dat reactie gewoon te laat komt. Pierce zei ook dat hij niet zo goed Nederlands sprak, ik ben zelfs bereid om in het Engels met hem te communiceren via skype.

Wat betreft het puur selecteren op levels, ik ben van mening dat onliners ten aller tijde nuttiger zijn dan offliners (vooral in def). Een offliner die 5 rondes schiet en 60 schoten vangt of een kleinere speler die 10k hit en 12 schoten vangt omdat hij online is, lijkt mij efficienter. In de aanval zijn offies nog wel nuttig, mits de pijl is gezet.

Oja, en Marco lijkt op de voorgrond geen fuck uit te voeren, pierce enz. lijken het allemaal zelf te regelen.

Goed, dat is mijn mening.
 
In de TG is per ongeluk niet gezet dat je ook een riem mee mag, dit mag natuurlijk wel!!


Edit: deze tekst is te groot geworden :p
 

DeletedUser4891

-Maar bovenal erger ik me echt kapot aan het totale gebrek aan informatie en actie van onze CM, die poll over leiders aanmaken, dat was het.
We staan hierdoor met 3-0 achter, voordat de wedstrijd beginnen moet.

Alle punten die je net genoemd hebt hadden (in ieder geval voor een deel) voorkomen kunnen worden als Marco niet zo ongelofelijk laks geweest was.
Jammer dat je niet meer mee wilt doen, maar kun je het niet nog eens overdenken? Ik snap dat de kans op de winst (hoewel die toch al redelijk laag was) steeds lager wordt vanwege de redenen die je noemt, maar in de eerste plaats gaat het er toch om gewoon een leuke wedstrijd te hebben? Het feit dat we met de hele NL server tegen buitenlandse servers kunnen fortvechten vind ik leuker dan het wedstrijdelement.
 

DeletedUser14957

Ik meld me hierbij ook af als deelnemer, mijn aanvankelijke enthousiasme is inmiddels gedaald tot het absolute nulpunt.
Beter dat ik dat nu doe dan afhaken halverwege het event.
Mijn belangrijkste redenen:

-Ik heb geen vertrouwen in de nu aangestelde leiding (op Henry/Benji na, dat is een baas).
Willemseegers als leider, serieus? Hoeveel stemmen had hij in de leiderspoll ook alweer? Oh ja, daar stond hij geeneens in. Komt ineens uit het niets dit. Echt, WTF? Ook niet bepaald een speler die zich in al die jaren bewezen heeft als volwassen leider (of speler zelfs) om het zachtjes uit te drukken...
Ik erger me ook aan het eigenwijze gedrag en het kromme half-Duits van onze Grote Aanvoerder. Nu al dus, door de forum-reacties, laat staan straks op het WK zelf, als hij daadwerkelijk de boel moet leiden.
Blijkbaar is het vooral een Dakota-clubje. Nou niet bepaald de wereld waar de beste FGers speelden of de beste FGs gehouden zijn. Prima verder, maar daar ga ik persoonlijk niet een WK mee in. Ik speel dit voor mijn plezier, maar een groots event zoals dit moet je ook willen winnen. Helaas stemt men liever op hun klasgenootjes.
En buiten dat, de allerbeste leiders spelen al niet meer of hebben zich geeneens aangemeld. Maar goed, op naar punt 2.

-Er is ineens in de dagen na de -ruim van tevoren aangekondigde- sluiting van de rekrutering nog een hele zwik mensen toegevoegd (vaak ook geeneens zelf met hun eigen forum-account maar viavia). Ik voorzie een hele grote groep halfactieve spelers, mensen die puur meegaan vanwege hun level maar waar je niets aan hebt als ze niet online zijn tijdens FGs. Dat een enorm actieve speler (en geweldige stadsleider/organisator) als El Imbatible niet mee kan/mag is voor mij wat dat betreft erg tekenend...
Maar zo zijn er nog meer mensen die afvallen waar ik met verbazing naar kijk in de zojuist gepresenteerde lijst (Yusufe ook ja, maar meerderen die erg actief zouden zijn, zowel qua zoeken, helpen als tijdens de FGs zelf).
Veel succes met al die lvl140+ offliners straks!

-Ik stoor me verder aan het kinderachtige niveau van de discussies hier op het forum met betrekking tot het WK, 3 pagina's vol voorstellen over fortplaatjes, kom op. Verder veel open deuren intrappen. Kortzichtige visies op FG-builds. Deels ligt dit ook aan het feit dat we na al die weken nog geen zekerheid hadden natuurlijk, andere landen zijn al weken bezig met serieuze tactieken te smeden. Niemand leest verder eerdere postings ook blijkbaar. Als er zinnige info wordt aangedragen wordt dat óf een pagina verder opnieuw geopperd als kakelvers idee, óf eigenwijs bekritiseerd óf afgedaan met: geloof ich nicht.
Sowieso leest maar een handjevol van steeds dezelfde mensen dit forum, dat vergeet men ook wel eens.
Communicatie zou veel beter moeten, met ingame uitnodigingen voor álle deelnemers voor een besloten deel op dit forum bijvoorbeeld.

-Maar bovenal erger ik me echt kapot aan het totale gebrek aan informatie en actie van onze CM, die poll over leiders aanmaken, dat was het.
We staan hierdoor met 3-0 achter, voordat de wedstrijd beginnen moet.

Ik heb geen zin me te ergeren aan een spelletje, de enige logische stap is dan ook dat ik mijn plaats af sta aan een afvaller.

Iedereen evengoed veel plezier.

Om te beginnen. Leid ik?! Volges mij heb ik nergens gezegd dat ik ga leiden ik help pierce alleen met rekruteren en alles invullen op excel. Ik weet niet of jij het weet maar er moeten per persoon (150 man) 3 setjes ingevoerd worden op excel. Elk setje is 10 items. Als ik even snel reken kom ik op zo'n 4500 codes uit van [item=.....]. Dit moet in 2 dagen gebeuren dankzij marco, ben ik daar blij mee? TOTAAL NIET. Ik had ook liever langer de tijd maar 't is wat 't is en daar doen we het maar mee. Verder niet blij dat iemand zich vrijwillig wil inzetten in z'n eigen vrije tijd waar die veel nuttigere dingen kan doen?

Ik vraag me af hoe jij kan zien dat iemand die zich wel, niet zelf of te laat aanmeldt actief of inactief zal zijn op de nieuwe wereld. Sommigen kijken nou eenmaal nooit op het algemeen forum en ik geef ze geen ongelijk. Hier is op dit moment na toch nooit iets te beleven.

Je derde puntje ben ik het zelf ook gewoon mee eens dus kan ik weinig over zeggen.

Vierde puntje zie punt drie.
 

DeletedUser

Ik ben geselecteerd met mijn account op Colorado.
Ik heb me opgegeven met mijn account van Arizona.
Is dat een foutje of ben ik alleen met Colo welkom? (dan gaat het niet door, is een flutaccount, die op punt staat opgeheven te worden)
 

DeletedUser14698

je kan het ook fijn vinden dat iemand gaat helpen want veel mensen waaronder ikzelf hebben niet zin om alles te regelen dus ik ben blij dat Willem ons hierin helpt, en die poll van marco slaat nergens op want uiteindelijk zien we wel wie gaan leiden uiteindelijk word dat onderling bepaalt en er komen meerdere leiders want dat kan je niet zelf
 

DeletedUser14957

Ik ben geselecteerd met mijn account op Colorado.
Ik heb me opgegeven met mijn account van Arizona.
Is dat een foutje of ben ik alleen met Colo welkom? (dan gaat het niet door, is een flutaccount, die op punt staat opgeheven te worden)

Het spijt ons, fijn dat je hebt opgelet :)! Ik zal het meteen aanpassen en roel vragen of hij jou nog speciaal een TG wil sturen. Niet vergeten, wij zijn ook maar mensen:rolleyes: (jaja zelfs Pierce)
 

DeletedUser16073

Toch maar even reageren, want er staan wat interessante dingen tussen.

Ten eerste, als iemand dacht dat we enige kans hebben om dit te winnen of de poule te verlaten zal ik je vast uit de brand helpen, want die kans is er niet. Ik ben al blij als we 1x kunnen winnen.
Over de halfactieve spelers valt niks te zeggen, dat zien we pas als we bezig zijn. Ik ben zelf ook te laat aangemeld maar ga wel actief meedoen, dus dat puntje volg ik niet echt.

Qua leiding, volgens mij heeft Pierce enkele vrienden gevraagd om hem te helpen met de organisatie, dat vind ik niet echt een probleem. Verder zijn commando's als leider niet enorm ingewikkeld, en voor diepere aanwijzingen hebben we dan de andere leiders, of zo stel ik het me voor. Snel kunnen typen is handig, maar dat laat ik aan pierce over om te oordelen, geen idee hoe snel of langzaam hij typt, maar tenzij het ongekend sloom is moet dat geen problemen opleveren, de meeste dingen zie je al enkele rondes van te voren aankomen. Overigens is communicatie via skype oid wel iets dat ik aanmoedig dus ik ben wel voor jouw idee.

Selecteren kan ik moeilijk op in gaan want ik heb de selectie niet gecontroleerd, zelf doe ik wel mee als level 135, dus dat valt me nog wel mee (met levels onder de 120 kan je moeilijk aan komen zetten).

Verder kan ik het niet anders dan eens zijn, de communicatie tot nu toe (zowel het event zelf als de ontwikkeling ervan) is teleurstellend.
 

DeletedUser15528

afmelden

Ik trek bij deze mijn deelname in. Ik mag mee met de Russische server. Betere organisatie, meer sfeer en minder kans op afgaan.

Succes nog.
 

DeletedUser14957

ben ik een neger of wordt ik bewust genegeerd?:o

1. Idk of je neger bent :|
2. Pierce gaat over de mensen die meegaan (ik help alleen)
3. Ben beetje druk atm met al die bb-codes in excel zetten (ja das verrekte veel werk en ja dit doe ik ook in m'n eigen vrije tijd voor de mensen die dit nogsteeds niet doorhadden)
 
Bovenaan