• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

deelnemer fg-event

DeletedUser16172

Hoi samen,

ik heb samen met Willemseegers en lijst gemaakt waar je zien kan wie meedoe bij het event en wie helaas niet. Wij hebben hoofdzakelijk aan het speler level georiënteerd. Een beetje ook naar tactiek aspecten.

Je kan hier in het blad deelnemrslijst kijken of je meedoe of niet.

Het spijt mij dat niet alle meedoen kunnen.

In het volgende step zullen wij jouw spullen voor het event vragen. Voordat zullen Henry, Willem en Roely mij ondersteunen en jullie ingame een tele schrijven. Niet te lang wachten met antwoorden aub. Nu wens ik jullie een leuk avond!

contact:
wereld 1 (26) Willemseegers
wereld 7 (4) Willemseegers
Arizona (22) Roelygan
Briscoe (24) Willemseegers
Colorado (38) benji lightrider (Henry)
Dakota (48) Pierce M. B. Young
El Dorado (27) benji lightrider (Henry)

Groetjes
Pierce, Willem, Henry en Roelygan
 

DeletedUser16402

en de rest?

Howdy,

Ik vraag me af wat er nu met de rest gebeurt, op .net kunnen die meedoen met andere landen.

Zal dat voor ons ook zo zijn?
 

DeletedUser15785

Ook mijn keuze kledij ingediend

vraag :kunnen nog aanpassingen aan kledij gebeuren ,zoja tot wanneer ?
er zijn mss nog upgrades mogelijk. ;)
 

DeletedUser16402

Hoop het wel, als ik NL niet kan helpen wil ik graag een andere land helpen!

Dat jij er niet bij zit verwonderd me nog steeds... en wat is er gebeurt met de deadline? 9/11 niet 10-11-12-13-14-15/11 of wel?

Maar ja, is nu toch al te laat. Graag zie ik wel iets voor de andere deelnemers gedaan worden
 
Blijkbaar is het niet duidelijk of je een voorwerp dat je maar 1 keer hebt, 3 keer mag meenemen (als je het als onderdeel van alle3 de sets ingeeft). Pierce gaat dat aan Marco vragen, en als het kan neem ik wel 3 keer mijn lvl 3 hw enkelschots mee hoor :p Kunnen we upgraden :p
 

DeletedUser14957

Ook van mij, sorry dat niet iedereen mee kan doen :(. Setjes graag voor dinsdag insturen (ja ik weet het is kort dag). Voor verdere vragen stuur even een privébericht op het forum of een TG'tje ingame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1448

Blijkbaar is het niet duidelijk of je een voorwerp dat je maar 1 keer hebt, 3 keer mag meenemen (als je het als onderdeel van alle3 de sets ingeeft). Pierce gaat dat aan Marco vragen, en als het kan neem ik wel 3 keer mijn lvl 3 hw enkelschots mee hoor :p Kunnen we upgraden :p

Waarom zou je 3x hetzelfde item meenemen? Upgrade het dan hier op NL... Dan kan je nog 2 extra items meenemen
 

DeletedUser12045

Ik zou mij graag willen uitschrijven voor het event. In december en januari heb ik examens ( moeilijk uit te leggen hoe dat komt) en ook op vele andere dagen kan ik waarschijnlijk niet online zijn. + premium ging ik sowieso niet gebruiken.

Graag zou ik een actieve, goede maar vooral ook fijne speler hebben die mij vervangt. Ik wens jullie veel succes en plezier.
 

DeletedUser11642

Hoi,
TG voor selectie van setjes gekregen.
Ik denk echter dat er toch ook een riem per setje mag geselecteerd worden zeker? (Ik zag dat er bij de eerste aankondigingspost op het forum dit ook niet vermeld stond, maar veronderstel dat dat gewoon een vergetelheid zal zijn. Of zie ik dat mis?)

Daarnaast:
(Ik ben een Belg, en zoek graag de achterpoortjes ;) )
Als ik nu eens geheel 'per ongeluk' een foute itemcode zou invullen, valt dat dan op? Zal de link met je daadwerkelijk-in-bezit-zijnde voorwerpen automatisch gelegd worden, of zullen onze profielen gewoon gecreëerd worden met het handmatig invullen van de gekozen itemcodes?
Als ik nu eens 'geheel toevallig en buiten mijn wil om' deze zou invullen? --> [item=44010111] (zonder dat ik die eigenlijk heb...)

Wellicht dikke zever, maar wie niet waagt... :)
 

DeletedUser16221

Het lijkt me dat je pas een cheater bent, wanneer er duidelijke regels zijn betreffende wat mag en wat niet mag.

We hebben 0 informatie van marko, alles wat we weten komt van andere servers af, dus ik zie het niet direct als cheaten.
 

DeletedUser11199

Ik zou mij graag willen uitschrijven voor het event. In december en januari heb ik examens ( moeilijk uit te leggen hoe dat komt) en ook op vele andere dagen kan ik waarschijnlijk niet online zijn. + premium ging ik sowieso niet gebruiken.

Graag zou ik een actieve, goede maar vooral ook fijne speler hebben die mij vervangt. Ik wens jullie veel succes en plezier.

ik wil graag zijn plek innemen ben erg actief!
 

DeletedUser4891

Het spreekt voor zich dat het niet mag. Bovendien is het gewoon niet leuk. Dan loopt iedereen rond met:
almachtige bruine das
sword of a thousand truths
rocket turtle
Boog van Manitu

nvm wat ik net zei, bij nader inzien vind ik het een geweldig idee! :laugh:
 

DeletedUser15630

Ik zou mij graag willen uitschrijven voor het event.

Als er nog een plekje vrij komt ,meld ik me aan. Ik ben een avonturier met 8k lp, volledige deadwood set + gg en online. (Colorado) Als er anderen beter zijn, hoef ik niet mee. Als we maar winnen !

Ps. Ben al een aantal levels up sinds mijn inschrijving
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan