• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

deelnemer fg-event

DeletedUser11199

Ik meld me hierbij ook af als deelnemer, mijn aanvankelijke enthousiasme is inmiddels gedaald tot het absolute nulpunt.
Beter dat ik dat nu doe dan afhaken halverwege het event.
Mijn belangrijkste redenen:

-Ik heb geen vertrouwen in de nu aangestelde leiding (op Henry/Benji na, dat is een baas).
Willemseegers als leider, serieus? Hoeveel stemmen had hij in de leiderspoll ook alweer? Oh ja, daar stond hij geeneens in. Komt ineens uit het niets dit. Echt, WTF? Ook niet bepaald een speler die zich in al die jaren bewezen heeft als volwassen leider (of speler zelfs) om het zachtjes uit te drukken...
Ik erger me ook aan het eigenwijze gedrag en het kromme half-Duits van onze Grote Aanvoerder. Nu al dus, door de forum-reacties, laat staan straks op het WK zelf, als hij daadwerkelijk de boel moet leiden.
Blijkbaar is het vooral een Dakota-clubje. Nou niet bepaald de wereld waar de beste FGers speelden of de beste FGs gehouden zijn. Prima verder, maar daar ga ik persoonlijk niet een WK mee in. Ik speel dit voor mijn plezier, maar een groots event zoals dit moet je ook willen winnen. Helaas stemt men liever op hun klasgenootjes.
En buiten dat, de allerbeste leiders spelen al niet meer of hebben zich geeneens aangemeld. Maar goed, op naar punt 2.

-Er is ineens in de dagen na de -ruim van tevoren aangekondigde- sluiting van de rekrutering nog een hele zwik mensen toegevoegd (vaak ook geeneens zelf met hun eigen forum-account maar viavia). Ik voorzie een hele grote groep halfactieve spelers, mensen die puur meegaan vanwege hun level maar waar je niets aan hebt als ze niet online zijn tijdens FGs. Dat een enorm actieve speler (en geweldige stadsleider/organisator) als El Imbatible niet mee kan/mag is voor mij wat dat betreft erg tekenend...
Maar zo zijn er nog meer mensen die afvallen waar ik met verbazing naar kijk in de zojuist gepresenteerde lijst (Yusufe ook ja, maar meerderen die erg actief zouden zijn, zowel qua zoeken, helpen als tijdens de FGs zelf).
Veel succes met al die lvl140+ offliners straks!

-Ik stoor me verder aan het kinderachtige niveau van de discussies hier op het forum met betrekking tot het WK, 3 pagina's vol voorstellen over fortplaatjes, kom op. Verder veel open deuren intrappen. Kortzichtige visies op FG-builds. Deels ligt dit ook aan het feit dat we na al die weken nog geen zekerheid hadden natuurlijk, andere landen zijn al weken bezig met serieuze tactieken te smeden. Niemand leest verder eerdere postings ook blijkbaar. Als er zinnige info wordt aangedragen wordt dat óf een pagina verder opnieuw geopperd als kakelvers idee, óf eigenwijs bekritiseerd óf afgedaan met: geloof ich nicht.
Sowieso leest maar een handjevol van steeds dezelfde mensen dit forum, dat vergeet men ook wel eens.
Communicatie zou veel beter moeten, met ingame uitnodigingen voor álle deelnemers voor een besloten deel op dit forum bijvoorbeeld.

-Maar bovenal erger ik me echt kapot aan het totale gebrek aan informatie en actie van onze CM, die poll over leiders aanmaken, dat was het.
We staan hierdoor met 3-0 achter, voordat de wedstrijd beginnen moet.

Ik heb geen zin me te ergeren aan een spelletje, de enige logische stap is dan ook dat ik mijn plaats af sta aan een afvaller.

Iedereen evengoed veel plezier.

ik ben het hier inderdaad wel grotendeels mee eens er zijn NL fg die eraltijd zijn en niet aanwezig zijn en zie namen voorkomen waar ik idd me vraagtekens bij heb , maar goed wie ben ik een een pop die niet eens met de poppenkast mee mag doen :):no:
 

DeletedUser11199

1. Idk of je neger bent :|
2. Pierce gaat over de mensen die meegaan (ik help alleen)
3. Ben beetje druk atm met al die bb-codes in excel zetten (ja das verrekte veel werk en ja dit doe ik ook in m'n eigen vrije tijd voor de mensen die dit nogsteeds niet doorhadden)

goed teken! dat je iets 2 dagen op forum plaatst en geen antwoord krijg .....:laugh:
 
ik ben het hier inderdaad wel grotendeels mee eens er zijn NL fg die eraltijd zijn en niet aanwezig zijn en zie namen voorkomen waar ik idd me vraagtekens bij heb , maar goed wie ben ik een een pop die niet eens met de poppenkast mee mag doen :):no:

Omdat je niet op elke wereld bekend bent met FG? :p
 

DeletedUser14957

goed teken! dat je iets 2 dagen op forum plaatst en geen antwoord krijg .....:laugh:

ik tel nog geen 24 uur dat dit topic bestaat maar oke ;). Sorry hiervoor ik heb ook school, een leven etc. Pierce heeft ook zo zijn dingetjes stuur hem evt. een ingame TG (op dakota) of fluister hem daar even.
 

DeletedUser16172

Willem en Pierce, jullie hebben je als leiders laten aanduiden dus ook al is het duidelijk, herhaal dat hier nog eens duidlijk van die riemen en stuur een tweede TG...
En kunnen we nu eenzelfde voorwerp 3x meenemen of niet? Het is voor de meesten wss al te laat nu, maar anders kunnen de mensen zonder goed geweer een lvl1 geweer maken of zo.
ik heb Marco gevraagd en hij vraagt ook verder ^^ ik kan het je niet zeggen.
 
ja tuurlijk, het is normaal dat jullie die tegen morgen moeten hebben, verkiezingen hebben al lang genoeg geduurd. Maar ik hoop gewoon dat Marco tegen dan die vraag beantwoord heeft, want als het kan neem ik een extra BD zadel mee om weg te geven.
 

DeletedUser14957

ja tuurlijk, het is normaal dat jullie die tegen morgen moeten hebben, verkiezingen hebben al lang genoeg geduurd. Maar ik hoop gewoon dat Marco tegen dan die vraag beantwoord heeft, want als het kan neem ik een extra BD zadel mee om weg te geven.

je kan wel 2x hetzelfde meenemen volgens mij, waarom niet?
 

DeletedUser16402

Volgens mij bedoelt hij: Hij heeft in zijn invent maar 1x enkelschots lvl3
Maar bij alledrie vult hij deze in. Mag dat?
 

DeletedUser1448

Nee tuurlijk mag dat niet. Je mag enkel items meenemen die je in je inventaris hebt. Als je meerdere van 1 items wil meenemen moet je die ook meerdere keren hebben
 

DeletedUser15528

laten ompraten --'

Maar wij hebben Marco!

Oh nee, wacht....
OT: succes daar, Anduril. Vreemde keuze, maar Удачи!

Weer laten ompraten, ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Mijn sets zijn doorgestuurd via Roelygan op Arizona. Zie maar dat het in orde komt, anders moet je me maar pm'en. Dan zie ik jullie noeps allemaal op de wereldserver :mad:
 

DeletedUser16020

Is er nog enige kans dat andere mensen nog kunnen meedoen aangezien er al een paar afmeldingen zijn!?
 

DeletedUser14957

uiteraard zullen de vrijgekomen plaatsen weer verdeeld worden voor nieuwe spelers.
 
Ik zie veel mensen die slechts 1/2 sets meenemen naar die wereld. Mijn advies is, neem zoveel mogelijk setitems mee! Ik neem bijvoorbeeld 3 FG sets mee waarvan er één volledig geupgrade is. De ander kan ik dan weggeven zodat iemand anders zonder set, of iemand de set kan upgraden. Alle kleine beetjes helpen. Ook kun je denken aan duel,arbeidskleding. Als je ook dat niet hebt, neem dan waardevolle items mee die je kunt verkopen voor moneys, want dan heb je direct 50k om mee te beginnen! Mijn advies dus: Neem zoveel mogelijk zooi mee!
 

DeletedUser16172

Willem en Pierce, jullie hebben je als leiders laten aanduiden dus ook al is het duidelijk, herhaal dat hier nog eens duidlijk van die riemen en stuur een tweede TG...
En kunnen we nu eenzelfde voorwerp 3x meenemen of niet? Het is voor de meesten wss al te laat nu, maar anders kunnen de mensen zonder goed geweer een lvl1 geweer maken of zo.

ja, je kan 3x meenemen. Je moet natuurlijk dan ook 3x dit voorwerp hebben :)
 

DeletedUser16172

Wat betreft punt 1 ben ik het met rocket eens. Willem is willekeurig de rechterhand van pierce, wat enigszins vreemd is, maar ik waardeer zijn inzet en motivatie en dat vind ik daarom ook geen probleem (ook ging/ga ik er vanuit dat hij enkel heel actief zou zijn bij de voorbereidingen). Wat betreft leiding, pierce heeft gewonnen prima. Maar wat rocket aanhaalt vind ik inderdaad ook een puntje. De communicatie tijdens het gevecht zelf. Pierce bedoelt het goed en kan het ook aardig, maar perfect Nederlands kan hij helaas niet. Dit kan nog wel eens verwarring brengen en ik denk ook niet dat mensen van andere werelden, die het absoluut niet gewend zijn, om een half Nederlands sprekende Duitser als fortleider te hebben.

Ik wil graag dus ook weten wat pierce van plan is TIJDENS fortgevechten, met hoeveel leiders en functie zal je gaan werken?

Allereerst dacht ik dat het de bedoeling was dat er meerdere leiders gingen leider en moesten overleggen via skype qua taktiek, want waarom wil Marco anders weten of je bereidt bent skype te gebruiken? Je gaat toch niet in je eentje praten? Ik dacht ook dat er daarom na aanstelling van één leider taktische besprekingen plaats zouden vinden, want iedereen maakt fouten en meer breinen weten meer. Vanuit die gedachte had ik zelf dit voorstel bedacht, maar nog niet voorgesteld:

Ik of iemand anders met een snelle typesnelheid en een goede beheersing van de Nederlandse taal doet simpelweg het typewerk, terwijl er geskypt wordt met pierce (dus alle taktiek komt van pierce). Uit ervaring weet ik namelijk ook dat pierce niet zo snel typt als de gemiddelde jongere. Ikzelf ben van mening dat het erg belangrijk is dat we een sneltypende leiding hebben die accuraat en direct reageert op dingen die gevraagd worden de laatste 20 secondes. Ik merk het vaak genoeg dat reactie gewoon te laat komt. Pierce zei ook dat hij niet zo goed Nederlands sprak, ik ben zelfs bereid om in het Engels met hem te communiceren via skype.

Wat betreft het puur selecteren op levels, ik ben van mening dat onliners ten aller tijde nuttiger zijn dan offliners (vooral in def). Een offliner die 5 rondes schiet en 60 schoten vangt of een kleinere speler die 10k hit en 12 schoten vangt omdat hij online is, lijkt mij efficienter. In de aanval zijn offies nog wel nuttig, mits de pijl is gezet.

Willem hulpt mij alleen bij de vorbeidingen. Het is heel veel te doen en dat cost heel veel tijd! ik heb allen gisteren 6 uren alleen voor de items-codes gebruikt. Willem, Henry en Roely hebben er geholpen en gedaan. Bedankt voor jullie hulp!!!

Vanwegen leiding! ik zal zeker net alleen leiden! Dat heb ik altijd gezeggt. Ik ben ook zeker niet altijd online. Ik heb ook een beetje druk in RL (laatste 2 dagen 12 uren op werk gewesen en dan nog elk dag 4 uren voor fg-setjes gebruikt!) Als de vorbeidingen afgwerkt zijn zal ik ook met de fg-leiding op de event-wereld behandelen. Maar ik ben zeker dat wij een goed oplossing vinden.

Online versus Offliner! Bijna niemand heeft offline bij het anschrijving aangegeven. En je weet toch niet wie bij het fgs online is wie niet! Wij kunnen niet concret eens zeggeen wanneer het eerst fg is! Maar alleen speculeren!

Ik heb alleen een grote wens! Wij zij een team en ik hoop dat wij ook teamplay in dit wereld tonen!
 
Bovenaan