• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De top 5 dueleerders (officeel)

DeletedUser6377

Béh, wacht aub nog ff een maandje zodat ik mijn opdrachten weer op orde heb. Als ik nu al alles weer goed moet zetten en mijn nieuwe set uit moet rekenen ben ik wat minder blij.

Kan iemand trouwens ook blackdevil melden dat hij niet bij de hogere duellevels hoort.
 

DeletedUser6405

Béh, wacht aub nog ff een maandje zodat ik mijn opdrachten weer op orde heb. Als ik nu al alles weer goed moet zetten en mijn nieuwe set uit moet rekenen ben ik wat minder blij.

Kan iemand trouwens ook blackdevil melden dat hij niet bij de hogere duellevels hoort.

Gezellig maxy !! ik zie uit naar onze duels ! :o
 

DeletedUser10506

Béh, wacht aub nog ff een maandje zodat ik mijn opdrachten weer op orde heb. Als ik nu al alles weer goed moet zetten en mijn nieuwe set uit moet rekenen ben ik wat minder blij.

Kan iemand trouwens ook blackdevil melden dat hij niet bij de hogere duellevels hoort.

Waarom zou blackdevil niet bij de hogere duellevels horen? Hij is al duellevel + 400.

Lijkt me inderdaad het beste om nog een maand te wachten, hopelijk komen nog enkele duellanten bij zowel in hogere duellevels als in de iets lagere duellevels.
 

DeletedUser6377

Waarom zou blackdevil niet bij de hogere duellevels horen? Hij is al duellevel + 400.

Lijkt me inderdaad het beste om nog een maand te wachten, hopelijk komen nog enkele duellanten bij zowel in hogere duellevels als in de iets lagere duellevels.

Hij valt buiten de top 15 en is behoorlijk noob.
 

DeletedUser14549

En nog iets wiley, ik snap je probleem niet helemaal. Ben je zo anti mij omdat ik van je win of wat is je probleem?

Ik zie niet in wrm je mij zograag uit die top lijst wil houden?

Ridder jesse duelleert niet meer dus kun je ook weer schrappen ..

persoonlijk zou ik het ook erg leuk vinden om mee te doen met deze wedstrijd :D
 

DeletedUser6377

Hij is 11de of 4000 punten van de 10de ;)
Heeft een duelverschil van 1400.
Zo slecht is hij dus niet.


Zo kan je iedereen noob noemen ;)

Tja dan kan je elke pannenkoek, zoals zezema bijv, ook meenemen.
Je zou je eerst eens moeten bewijzen. Tot op heden heb ik bijv. deze persoon dit nog niet zien doen. Beetje arbeiders afknallen kan iedereen namelijk.
 

DeletedUser10506

waarom niet? :p

Als het pannenkoeken zijn volgens jouw dan kan je ze met gemak aan en hoef je geen schrik te hebben :p
 

DeletedUser14549

Tja dan kan je elke pannenkoek, zoals zezema bijv, ook meenemen.
Je zou je eerst eens moeten bewijzen. Tot op heden heb ik bijv. deze persoon dit nog niet zien doen. Beetje arbeiders afknallen kan iedereen namelijk.

Nou ik denk dat ik me bewezen heb aangezien De al machtige wiley (zoals hij zelf denkt) meerdere malen verloren heeft van mij en al een keer of 6 KO is gegaan door mij..

Als de al machtige wiley KO'en nog geen bewijs is :D
 

DeletedUser14549

1 chaosrider (is die nog duellist?)
2 Harres
3 ridder jesse (is geen duellist meer!!)
4 Wiley Harp
5 Mathiver


dus als je ridder weg haalt word het:

1 Chaosrider
2 Harres
3 Wiley
4 Mathiver
5 l3lackdevil

Of ben ik nou gek?
 

DeletedUser7902

Jij bent gek!

1 Chaosrider
2 Harres
3 Wiley
4 Mathiver
5 Bones Mallone


Trouwens, sun staat ook nog voor je, en MK91?
 

DeletedUser14549

Jij bent gek!

1 Chaosrider
2 Harres
3 Wiley
4 Mathiver
5 Bones Mallone


Trouwens, sun staat ook nog voor je, en MK91?

het gaat toch om mensen die nog actief duelleren? als je een beetje op de hoogte bent is Sun al een flinke tijd gestopt en MK weet ik niet cker
 

DeletedUser6377

Nou ik denk dat ik me bewezen heb aangezien De al machtige wiley (zoals hij zelf denkt) meerdere malen verloren heeft van mij en al een keer of 6 KO is gegaan door mij..

Als de al machtige wiley KO'en nog geen bewijs is :D

Jij bent gek!

1 Chaosrider
2 Harres
3 Wiley
4 Mathiver
5 Bones Mallone


Trouwens, sun staat ook nog voor je, en MK91?

Ik ben momenteel geen actief duellant. Maar voor zoiets kan ik me wel ffkes omzetten.

Overigens hoort het lijstje te zijn:
1. chaos
2. wh
3. bones
4. John Boone
5. finlay
(6. ridder
7. roller
8. e zapata
9. sherrif)

maar ik neem aan dat mijn mening er niet toe zal doen aangezien deze post wrs over een uurtje verwijderd zal zijn vanwege de belediging van een mod :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan