• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De top 5 dueleerders (officeel)

DeletedUser6405

Ik ben momenteel geen actief duellant. Maar voor zoiets kan ik me wel ffkes omzetten.

Overigens hoort het lijstje te zijn:
1. chaos
2. wh
3. bones
4. John Boone
5. finlay
(6. ridder
7. roller
8. e zapata
9. sherrif)

maar ik neem aan dat mijn mening er niet toe zal doen aangezien deze post wrs over een uurtje verwijderd zal zijn vanwege de belediging van een mod :/


Maxy, boefje, ben je me nu echt vergeten ? :(
 

DeletedUser6377

Maxy, boefje, ben je me nu echt vergeten ? :(

Nee, ik ben niemand vergeten.

In mijn ogen zijn dit momenteel de beste actieve duellanten die op w1 rondlopen. Misschien is niet iedereen nog even actief met duels bezig maar ze zouden zo kunnen omskillen en iedereen afknallen.
 

DeletedUser3012

Nee, ik ben niemand vergeten.

In mijn ogen zijn dit momenteel de beste actieve duellanten die op w1 rondlopen. Misschien is niet iedereen nog even actief met duels bezig maar ze zouden zo kunnen omskillen en iedereen afknallen.

Wat maakt iemand in jouw ogen tot een goede duellant? Kleding? Skillverdeling? Activiteit? Tactisch vernuft? ...?
 

DeletedUser10506

Het zijn ook niet alleen de beste 8 die meedoen en heel wat andere goeie duellanten staan er niet tussen

Harres, Blackdevil, angelo, ...
Wss hoor ik daar ook wel bij :p
 

DeletedUser14549

Nee, ik ben niemand vergeten.

In mijn ogen zijn dit momenteel de beste actieve duellanten die op w1 rondlopen. Misschien is niet iedereen nog even actief met duels bezig maar ze zouden zo kunnen omskillen en iedereen afknallen.

Let jij alleen op je zelf WH? Finlay duelleert niet meer hoor:no:
 

DeletedUser6377

Het zijn ook niet alleen de beste 8 die meedoen en heel wat andere goeie duellanten staan er niet tussen

Harres, Blackdevil, angelo, ...
Wss hoor ik daar ook wel bij :p
Dit hele lijstje haalt het niveau van de top gewoon niet dus ze horen er niet tussen.
Let jij alleen op je zelf WH? Finlay duelleert niet meer hoor:no:

Finlay is een van de beste duellanten die ik ooit gezien heb. Daar dien jij wat meer respect voor te hebben!
 

DeletedUser1448

Wiley zwijg. Van heel dat lijstje ben JIJ de zwakste. Iedereen van w1 weet dat maar jij wil niet accepteren dan je suckt
 

DeletedUser10506

Dit hele lijstje haalt het niveau van de top gewoon niet dus ze horen er niet tussen.

Er zijn altijd mensen die de ene beter vinden en de andere simpel

Volgens mij zijn er mensen beter dan op de lijst, volgens een andere niet.

Dueltornooi is enige manier die het kan uitwijzen.
 

DeletedUser10506

Ik zal vnvd eens tg doorsturen naar iedereen van de top

Eens zien wie mee doet dan worden groepen samengesteld en kunnen we beginnen :p
 

DeletedUser

Let jij alleen op je zelf WH? Finlay duelleert niet meer hoor:no:

.. en jij kan het weten, je duelleert me gemiddeld 3 x per dag als ik al niet KO lig; veel xp i know, maar weinig eer you know.

Finlay is een van de beste duellanten die ik ooit gezien heb. Daar dien jij wat meer respect voor te hebben!

Te veel eer hoor, maar dank je wel. ;)
Als ik zelf een naam mag noemen die er over al die jaren het meest bovenuit stak, dan is het ongetwijfeld freewilly! Voor zover het nog niet achterhaald is, won hij tot dusver de meeste dueltornooien ooit georganiseerd en was hij bovendien op een aantal werelden de nummer 1 duelleren. Hij was alleszins mijn leerschool. Intussen is het wel allemaal oldskool, free speelt niet meer (dacht ik), en kan je het nog moeilijk vergelijken met duelleren met setjes, en al helemaal niet met de - imho serieus overrated - Howdah's ..

ps, Bones is en blijft ook zo'n toppertje ;) ..
 

DeletedUser7968

Winnaar Dueltoernooi 2011 Wereld 3 Angelo1990

laatste Dueltoernooi op w3

zullen we op w1 maar effe opnieuw gaan waar maken ;)
 

DeletedUser1448

en geen premiumsets, lekker oldskool :D Zo wint diegene met de beste kennis over het duelleren en niet die met het meeste geld
 

DeletedUser10506

Is wel een heel goed idee ;)
Zo strijden we met gelijke wapens/kleren :p
 
Bovenaan