• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De top 5 dueleerders (officeel)

DeletedUser4763

old skool kleding ja leuk maar is niet te controleren , iemand kan snel ze kleding veranderen .
In dit geval moet inno een verandering maken in het duel screen nu is daar wel zichtbaar welk duel wapen je tegenstander droeg maar niet de kleding dus werk voor inno laat in een duel bericht de complete duel outfit zien ;)
 

DeletedUser10506

Dit zijn de namen die mee willen doen:

angelo1990
Harres
Wiley Harp
Bones Mallone
Robinho
Mathiver
l3lackdevil

7 mensen in totaal + appelflapeter nog niet geantwoord

Dan nog enkele twijfelgevallen
Rollercoaster
Sundance Kid
John boone (Hij is 2 weken minder actief)
Finlay
 

DeletedUser

deze kleine nietsnut zal zich er dus ook tussengooien ;)

Ik leef vooral van de tips van anderen, ben niet echt een duellant. Wou es iets anders proberen en dat lijkt me goed te lukken tot nu ;)
 

DeletedUser6377

Pff als deze mensen mee gaan doen...
Haal mijn naam er maar van af.

P.s. Excuus voor het late melden maar ik zit al een week zonder internet :/
 

DeletedUser4763

Pff als deze mensen mee gaan doen...
Haal mijn naam er maar van af.

P.s. Excuus voor het late melden maar ik zit al een week zonder internet :/

lol , naja wiley als je van deze mensen kan winnen en het toernooi wint kan je je wel oprecht de beste duellant noemen wat natuurlijk niet opgaat als je terug krabbelt ;)
 

DeletedUser3012

Kom op Wiley, doe nou niet zo flauw en laat die grootheidswaanzin achterwege. Ik zou echt graag willen zien wie van deze mensen de sterkste is als er in toernooivorm gevochten wordt!
 

DeletedUser1448

Pff als deze mensen mee gaan doen...
Haal mijn naam er maar van af.

P.s. Excuus voor het late melden maar ik zit al een week zonder internet :/

Wat een plooier ben jij zeg... Je durft niet eens mee te doen na het zien van al die namen. Geef het gewoon toe
 

DeletedUser

Heb je Mindy ook gevraagd?
Die leeft zich tegenwoordig anders goed uit.

een dag in 't leven van Fin tegenwoordig:
[report=41363270a8512fba71]Duel: angelo1990 vs Finlay[/report]
[report=41362678aa905fd3de]Duel: MK91 vs Finlay[/report]
[report=41362171f4974cd554]Duel: l3lackdevil vs Finlay[/report]
[report=41362007a6e640f107]Duel: mindy vs Finlay[/report]
[report=41360810bb75a3fc76]Duel: mindy vs Finlay[/report]
[report=4135995731bd010a44]Duel: mindy vs Finlay[/report]
[report=41359784bc27f00307]Duel: angelo1990 vs Finlay[/report]
[report=41356912bcdb74768c]Duel: angelo1990 vs Finlay[/report]

allemaal verloren natuurlijk (duh, ik heb 200 leiderschap en 200 levenspunten), en een dikke 6000 LP er vanaf geknald.
Lijkt er op dat het tornooi al begonnen is !!?! ..

[edit] Chaos staat ook niet in je lijstje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Chaos doet niet mee, mindy te weinig tijd om mee te doen

Dat laatste vind ik raar.

Heb je Mindy ook gevraagd?
Die leeft zich tegenwoordig anders goed uit.

(...)
[report=41362007a6e640f107]Duel: mindy vs Finlay[/report]
[report=41360810bb75a3fc76]Duel: mindy vs Finlay[/report]
[report=4135995731bd010a44]Duel: mindy vs Finlay[/report]
(...)

Dit zijn 3 duels in een tijdsbestek van bijna 4 uur. Dan heb je toch wel genoeg tijd om mee te doen aan een simpel dueltoernooitje lijkt me.

Gokje: mindy is gewoon bang.
 

DeletedUser1448

whaha mindy te weinig tijd?? Zodra ik uit ko ben plaatst die aanval. Die is gewoon bang ofzo idd
 

DeletedUser

inderdaad, Mindy is een hele tijd misschien weinig actief geweest, maar sinds een dikke maand of wat komt ie gemiddeld 3x per dag langs bij mij, als ik niet ko lig. En blijkbaar niet bij mij alleen, dus tijdsgebrek? Don't think so ;) ..

en Chaos doet niet mee ???? Jammer ergens, en meteen wordt het toernooi ook enigszins minder representatief. Want hoe kan je als winnaar van het toernooi jezelf uitroepen als beste duellist van w1, wanneer je de onbetwiste leider in de duelranking niet hebt kunnen/mogen proberen te verslaan ..
 

DeletedUser7902

Als chaos niet meedoet, wil ik eventueel wel meedoen. Geef me dan wel een mooie datum zodat ik nog wat kan reskillen.

Sheriff
 

DeletedUser6377

inderdaad, Mindy is een hele tijd misschien weinig actief geweest, maar sinds een dikke maand of wat komt ie gemiddeld 3x per dag langs bij mij, als ik niet ko lig. En blijkbaar niet bij mij alleen, dus tijdsgebrek? Don't think so ;) ..

en Chaos doet niet mee ???? Jammer ergens, en meteen wordt het toernooi ook enigszins minder representatief. Want hoe kan je als winnaar van het toernooi jezelf uitroepen als beste duellist van w1, wanneer je de onbetwiste leider in de duelranking niet hebt kunnen/mogen proberen te verslaan ..

De poule die nu staat is toch niet representatief. De beste duellanten van w1 zie ik, bones uitgezonderd, er niet tussen staan.
 

DeletedUser3012

De poule die nu staat is toch niet representatief. De beste duellanten van w1 zie ik, bones uitgezonderd, er niet tussen staan.

Je loopt nu al voor de zoveelste keer je mening te verkondigen, maar wat de beste duellanten van W1 zijn wordt jammer genoeg voor jou niet bepaald door jouw mening.

Ik ben wel benieuwd naar je antwoord op deze vraag:

Wat maakt iemand in jouw ogen tot een goede duellant? Kleding? Skillverdeling? Activiteit? Tactisch vernuft? ...?
 

DeletedUser10506

De poule die nu staat is toch niet representatief. De beste duellanten van w1 zie ik, bones uitgezonderd, er niet tussen staan.

Dan reken je je zelf ook niet als een goeie duellant? :p
Mooi, je bent eens bescheiden :p
 

DeletedUser

l3lackdevil, je kan beter niet meedoen met dat dueltoernooi hoor...
Je bent alleen hard gaan stijgen in de ranking doordat je Finlay en mij fulltime farmt, zo snel we uit onze KO zijn sta je er alweer ;)

Je zal vast een goeie duellist zijn, maar op die manier is het wel heel makkelijk omhoog sprinten op de duellijst ;)
 

DeletedUser3012

l3lackdevil, je kan beter niet meedoen met dat dueltoernooi hoor...
Je bent alleen hard gaan stijgen in de ranking doordat je Finlay en mij fulltime farmt, zo snel we uit onze KO zijn sta je er alweer ;)

Je zal vast een goeie duellist zijn, maar op die manier is het wel heel makkelijk omhoog sprinten op de duellijst ;)

En waarom kan hij dan beter niet meedoen met het toernooi?
 
Bovenaan