• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De top 5 dueleerders (officeel)

DeletedUser

Gelieve het topic Verslagen: Duels gebruiken voor verslagen van de duels
 

DeletedUser

insane valt flauw. Reserved overwint het duel, krijgt 59 ervaringspunten en steelt van insane $4.\

Insane dat was een domme zet ;)



Nee, kheb gewoon iedereen van The East zitte spammen met duels ^^ van iedereen gewonnen buiten tegen jou en othiane heb ik 1 van de 2 verloren ;)
 

DeletedUser

Nee, kheb gewoon iedereen van The East zitte spammen met duels ^^ van iedereen gewonnen buiten tegen jou en othiane heb ik 1 van de 2 verloren ;)

Strange, ik ben niet aangevallen ..

Camelgamer overwint het duel, krijgt 4 ervaringspunten en steelt van Gondolin $58.
 

DeletedUser

hij zet er een aanval bij zodat hij niet off topic ging(denk ik)
 

DeletedUser

hij zet er een aanval bij zodat hij niet off topic ging(denk ik)

Dat is een verslag wat in het topic behoort wat die dus net zei.

Kan het ook verkeerd opvatten maar back ontopic ff :)

Ik kom al dichtbij de top 100 aan :D
 

DeletedUser

Ik kom is effe langs bij je ;)
Bah je zit in een hotel :S Ga er is effe uit :(
 

DeletedUser

kom langs;)


ik zal op je wachten:D
lol ik zie net wat voor lvl je bent dan krijg je bijna geen exp vrind als je mij aanvalt.
dat houdt natuurlijk niet in dat je het niet mag proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik sta nu 4e en heb een tijd op 2 gestaan, maar niemand die mij uitdaagt? (behalve een paar bondgenoten.. zucht).
Beetje raar, boezem ik zoveel angst in of ben ik gewoon niet populair?
 

DeletedUser

Ik sta nu 4e en heb een tijd op 2 gestaan, maar niemand die mij uitdaagt? (behalve een paar bondgenoten.. zucht).
Beetje raar, boezem ik zoveel angst in of ben ik gewoon niet populair?

ik vind je te ver weg liggen;)
anders had ik je allang opgezocht ik nu is wat hogere lvls uitdagen om wat meer exp te verdienen.
 

DeletedUser

Praktisch gezien lig ik niet ergens, maar woon ik ergens.

Dat was om even lollig te doen :p


Gelukkig ligt The East dichtbij genoeg en DomTE ook dus ik heb doelwitjes genoeg :)
 

DeletedUser6377

Zullen we dit weer eens doen?
Lijkt mij wel interessant want chaos steekt atm met kop en schouders boven iedereen uit terwijl ik op mijn sloffen van hem win bijvoorbeeld :)
 

DeletedUser3012

Goed plan. Doen we als begin-top-5 gewoon de eerste 5 van de duelranglijst? Want volgens mij is markie niet meer zo actief dus ik weet niet of dat zo'n goed plan is.

Verder stel ik voor dat je direct van de lijst af bent als je buiten de top-5 valt. Zo'n lijst van 20 spelers is veel te lang. Of vinden jullie van niet?
 

DeletedUser6377

Ik neem aan gewoon de 5 hoogst gerankte duellanten (die in een stad zitten).
Aangezien het nu allemaal zover uiteen loopt duikel je niet zo snel uit de top 5 dus dat is geen probleeem. Tenzij natuurlijk markie (of ik) opeens weer een stad ingaan ;)
 

DeletedUser3012

Goed, dan is dit de top-5 waar we mee starten:

1 chaosrider
2 Harres
3 ridder jesse
4 appelflapeter
5 mathiver

Probleem is nu wel dat mensen met een duellevel < 300 niet veel kans hebben om op de lijst te komen. Het ligt nu veel verder uit elkaar dan vroeger.
 
Bovenaan