• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Gemeenste Moderator op het forum

De gemeenste forummoderator?


  • Totaal aantal stemmers
    165

DeletedUser

hmm svc staat als laatste in dat rijtje moet ik naar beneenden scrollen

nee, alle moderators zijn niet-gemeen (tegen mij)
 

DeletedUser

Ik zie dit topic nu pas maar heb zonder twijfel op svcinc gestemd.
Ik heb verder geen problemen met hem maar ik vind soms dat de waarschuwingen te ver gezocht zijn. Bij een halve centimeter offtopic al een waarschuwing is wat overijverig.
 

DeletedUser

Ik zie dit topic nu pas maar heb zonder twijfel op svcinc gestemd.
Ik heb verder geen problemen met hem maar ik vind soms dat de waarschuwingen te ver gezocht zijn. Bij een halve centimeter offtopic al een waarschuwing is wat overijverig.

Dat ben ik ook met je eens. Ik had al veel eerder op Resje gestemd, maar als ik nu weer zou moeten stemmen zou het op svcinc zijn. Al mijn 4 waarschuwingen heb ik van hem gekregen en de laatste was ongeveer een week nadat ik die post had gedaan:eek:
 

DeletedUser

Ik moet zeggen dat de uitslag tot nu toe redelijk in lijn staat met de bekendheid - activiteit.
 

DeletedUser

kroenuh heeft me nochthans in het verleden vaak waarschuwingen gegeven en ook mijn enige ban.
en dat onverdiend in mijn ogen :D
daarom krijgt hij mijn stem :D
 

DeletedUser

Tja ik vind svcinc nou niet ECHT gemeen maar hij heeft mij het meeste berispt. En meestal wel terecht ook :p
 

DeletedUser

svcinc gaf mij 2 waarschuwingen. dus krijgt hij van mij mijn stem als bedankje:p
 

DeletedUser

de rest heb ik n(ooit) (of heel heel lang geleden) gekend dus svcinc :p
 

DeletedUser12132

Ik heb een paar andere nog meegemaakt. Maar uit ervaringen vind ik Svinic het gemeenst.
 

DeletedUser

svcinc is aardig, alle moderatoren doen gewoon hun best en wat zou er gebeuren als ze niet streng waren?
chaos

*slijmslijmslijm*
 

DeletedUser905

svcinc toch :o

Weer teveel Limburgers uitgescholden? :p
svcinc is niet gemeen. svcinc is een super mod :no: :D:laugh:
Nah, hijs echt een goede mod hoor :)
 

DeletedUser

kheb ze denk ik nog allemaal meegemaakt, svcinc is misschien wel streng, maar soms moet dat ookwel :)
 

DeletedUser12409

Ik krijg vooral de kriebels van Girafi en Svcinc. De rest zijn lieve modjes.
Desalniettemin zijn Girafi en Svcinc wel goede mods. ;)
 

DeletedUser

de rest heb ik n(ooit) (of heel heel lang geleden) gekend dus svcinc :p

Hoe bedoel je bump van dit topic. :p

Wat gemeenste betreft, ik had volgens mij svcinc gestemd. Maar betekend niet meteen dat hij de slechtste mod is. :p
 
Bovenaan