• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Gemeenste Moderator op het forum

De gemeenste forummoderator?


  • Totaal aantal stemmers
    165

DeletedUser

oke oke, als er een poll komt met beste mod stemt iedereen op svc, komt er een poll met gemeenste mod en stemmen jullie nog allemaal op svc :p

klopt iets niet
 

DeletedUser

in soaps is ook altijd de badguy/badgirl erg populair....

we just love mean mods zeker als wij niet doelwit zijn
 

DeletedUser905

Idd tijgerke én Resje :p

Maargoed. Svcinc is een rare gozer zijn we al achter gekomen.. En volgens mij stemde hij op Kroenuh omdat deze een Limburger is :eek: :D

PS: Heb svcinc z'n voorsprong beetje vergroot :D
 

DeletedUser3874

En volgens mij stemde hij op Kroenuh omdat deze een Limburger is :eek: :D

Euhm... Neen, ik had eerder schrik omdat hij Limburger was dat hij geen stemmen zou krijgen :p Dus heb ik maar op hem gestemd.

Tja volgens mij zijn jouw stemmers vorige keer nu op mij aan het stemmen Resje en de mijne op jouw. Is vrij logische verklaring...
 

DeletedUser

oke oke, als er een poll komt met beste mod stemt iedereen op svc, komt er een poll met gemeenste mod en stemmen jullie nog allemaal op svc :p

klopt iets niet

Als je goed bent, kan je gemeen zijn, hoeft niet, maar kan wel.
Met goed werd toch niet bedoeld, de aardigste, met goed denk ik meer aan rechtvaardigheid.
Maar zo denk ik dan weer :D
 

DeletedUser

Ik ken hier nieuwend en ik heb men muis iemand aangewezen en het was resje
 

DeletedUser

:pIk vind svcinc ook wel gemeen door dit topic te maken :D Maar ik heb op Res gestemd.
 

DeletedUser

ik stem op kroenuh hij heeft mij al 3 berispingen gegeven om het minste en geringste;)

omdat ik te korte antwoorden gaf!?
 

DeletedUser

svinc
Hij is cool maar geeft te veel berispingen
Ik weet niet hoeveel ik er heb gehad stuk of 4 :D
 

DeletedUser

ieder vind ik goed:D:)
maar svcinc het beste omdat hij op veel reacties reageert en beleefde mailtjers op het forum zet:D:D.
 

DeletedUser5512

Othiana (maar staat er niet bij)
op het begin van het spel al mensen oplichten (hoorden mijn broertje ook bij ben daarom later ook gebant:mad:)
en dat vergeef ik haar nooit:D
 

DeletedUser

SVINC

Hij stuurd je veel waarschuwingen. Hij is niet gemeen maar wel streng
 
Bovenaan