• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Gemeenste Moderator op het forum

De gemeenste forummoderator?


  • Totaal aantal stemmers
    165

DeletedUser3874

Het leek wel GRAPPIG om na de populairste ook maar eens de gemeenste te zoeken onder de forummoderators.

Is Reserved (Resje) degene die het meest op je vel zit? Is Kroenuh soms de meest overijverige om bij het minste te bannen? Krijg je werkelijk de stuipen als je SyrniaChick op het forum ziet? Breekt het angstzweet al uit bij het zien van Yeronimo? Of boezem ikzelf zoveel angst in dat als je mijn naam op het forum ziet je al lijkbleek begint te worden?

Hier kan je de gemeenste forummod verkiezen. Dit is een openbare stemming, in dit topic kunnen ook bestraffingen worden gegeven als je gaat klagen over gekregen strafpunten of dergelijke. Benadeeld zul je niet worden vanwege je keuze.

Stem verstandig.
 

DeletedUser

Het leek wel GRAPPIG om na de populairste ook maar eens de gemeenste te zoeken onder de forummoderators.

Is Reserved (Resje) degene die het meest op je vel zit? Is Kroenuh soms de meest overijverige om bij het minste te bannen? Krijg je werkelijk de stuipen als je SyrniaChick op het forum ziet? Breekt het angstzweet al uit bij het zien van Yeronimo? Of boezem ikzelf zoveel angst in dat als je mijn naam op het forum ziet je al lijkbleek begint te worden?

Hier kan je de gemeenste forummod verkiezen. Dit is een openbare stemming, in dit topic kunnen ook bestraffingen worden gegeven als je gaat klagen over gekregen strafpunten of dergelijke. Benadeeld zul je niet worden vanwege je keuze.

Stem verstandig.

Integendeel! Daarom stem ik op Kroenuh. Hij bant mij namelijk niet als ik dat vraag :'(.
 

DeletedUser5740

ik vind ze allemaal even gemeen dus heb ik ine mine mutte gedaan en toen kwam ik uit op Yeronimo.
 

DeletedUser3874

Op Resje (voor de 2e keer...)

Doordat Kroenuh voorstond schoof Resje z'n vinger uit :p Dat gaan we deze keer vermijden, Kroenuh heeft de kettingzaag genomen en... Een boom afgezaagd en Resje eraan vastgebonden :p
 

DeletedUser7247

Edit: Omdat Svcinc het tof vindt om mijn post in te korten, ga ik het maar in het kort vertellen :p
Dus Syrnia heeft mij al 2 waarschuwingen gegeven en 1 berisping, terwijl Kroenuh gewoon al een berisping gaf (naughty Kroenuh :p)

Kroenuh gaf toe op de chat dat hij de gemeeste was :p

En persoonlijk is svcinc de minst gemeenste, omdat hij alles zo subtiel duidelijk maakt (soms toch :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

voor mij is het svcinc ......omdat ie mij ettert met het overvloedig vinden van handboeien :rolleyes:;)
 

DeletedUser

Ik wilde eerst op svcinc stemmen, omdat hij mij al 2 waarschuwingen heeft gegeven, maar hij is het niet geworden omdat hij wel altijd alles goed en duidelijk uilegt. Ik heb op Reserved gestemd, omdat hij bijna altijd als hij op het forum komt een topic sluit.
 

DeletedUser

sijptig dat othiana er niet bij staat, want die is gewoon vreselijk.

ik stem op svcinc dan maar (sorry :p) omdat hij men spoilers verwijdert :)
 

DeletedUser

ik stem ook op Reserved, hij modereert gewoon zo goed dat er mensen boos op hem worden omdat hij zijn werk goed uitvoert.
 

DeletedUser

ik stem ook op Reserved, hij modereert gewoon zo goed dat er mensen boos op hem worden omdat hij zijn werk goed uitvoert.

lol dat bericht van die waarschuwing dat is gewoon om een waarschuwing te sturen :rolleyes:
 

DeletedUser6982

svcnic, hij krijgt te veel komplimenten. hij moet niet te arrogant worden:p:D
 

DeletedUser4700

Resje en Kroenuh sowieso niet, (soort vrienden van Westernnews). Yeronimo en SyrniaChick zie ik bijna niet oip het forum, dus svcinc blijft over.

Hij heeft mij ook al eens 1 waarschuwing gegeven. Op de chat stel ik een serieuze vraag, zegt hij dat ik eenplant moet kopen en zaaien. (gestoord)
 

DeletedUser

Ik heb nog maar 2 berispingen gekregen.
Dus veel kan ik daar niet over zeggen.

Kroenuh is wel de meest gemene volgens mij.
Ik zie hem het meeste slotjes zetten en hij is nogal snel kwaad op iemand.

PS: sorry kroenuh:p
 

DeletedUser

spijtig dat Othiana er niet bij staat, want die is gewoon vreselijk.


Geen kwaad woord over Othiana ! Helder, zakelijk, fair en op een bepaalde manier toch sexy. Ik aanbid de grond waar zij over loopt :o
Maar ja oli4g, te laat voor jou, aan die kleine opmerking onder je avatar te zien :D
 
Bovenaan