• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Gemeenste Moderator op het forum

De gemeenste forummoderator?


  • Totaal aantal stemmers
    165

DeletedUser

geen klachten, maar van de moderators ben jij het strengste, laat ik het zo zeggen.
 

DeletedUser

ik had 't svcinc op een papiertje uit kunnen schrijven :p

Geen klachten maar svc is toch de strengste
 

DeletedUser3874

ik had 't svcinc op een papiertje uit kunnen schrijven :p

Geen klachten maar svc is toch de strengste

Misschien eens de hand in eigen boezem stoppen? En zien dat jullie de regels eerst eens lezen alvorens te gaan roepen: "Utreggg" of 10 berichten op 10 min plaatsen in hetzelfde topic. Of misschien heel misschien eens een bril op de neus zetten en kijken waar een topic hoort...
 

DeletedUser

Ik vind dit een hele moeilijke keuze, gezien het feit ze geen van allen ooit gemeen zijn geweest tegen mij :D
 

DeletedUser

Misschien eens de hand in eigen boezem stoppen? En zien dat jullie de regels eerst eens lezen alvorens te gaan roepen: "Utreggg" of 10 berichten op 10 min plaatsen in hetzelfde topic. Of misschien heel misschien eens een bril op de neus zetten en kijken waar een topic hoort...

Heb je inderdaad gelijk in.
Je hebt bijna altijd gelijk, maar soms denk ik toch ook: waarom krijg ik hier een waarschuwing voor???:p
 

DeletedUser5740

chips chips ik heb fout gestemt kroenuh is de gemeenste forum mod niet yeronimo.
 

DeletedUser

heb van allemaal al een besperring gekregen :D

maar ik vind svcinc toch wel de gemeenste :p


svcinc 38 43,18% haha xd
 

DeletedUser

op svcinc!! ik heb een van kroenuh bersiping en de rest allemaal van svcinc!!! Alleen maar om: "Spam" XD
 

DeletedUser5512

chips chips ik heb fout gestemt kroenuh is de gemeenste forum mod niet yeronimo.

idd, ik heb al 2 waarschuwingen van kroenuh gehad en nog nooit van een ander. Toen dat zo was dacht ik ook van mag dat dan niet?
 

DeletedUser

Echt dat svcinc dit doet :p Hij merkt alleen dat hijzelf de gemeenste is :D:D:D
 

DeletedUser

Ooo ik de meeste van ongepaste inhoud paragraaf 3 .. weet al precies wat erin staat xd

En je mag er toch 21 dus maakt mij allemaal niets uit ;D
 

DeletedUser

Ooo ik de meeste van ongepaste inhoud paragraaf 3 .. weet al precies wat erin staat xd

En je mag er toch 21 dus maakt mij allemaal niets uit ;D

:p nou en mijn record is nog maar 2 strafpunten. Daarom vind ik het raar als je verbannen word :rolleyes:
 

DeletedUser385

dit is flauw

de meeste mods zijn niet echt gemeen, ten minste de mods die ik ken

ik heb al zoooo vaak iets fouts gedaan, maar meestal zeggen ze het , en dan is het goed...

ik ben nog nooit iets flauws aangedaan

dusseh, ik heb hulp nodig, wie vinden we flauw?

(miss degene die w5 heeft laten uitkomen, maar dat is geen mod van hier)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan