• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De eeuwige stijd voor de nummer één positie

DeletedUser

Ik snap sommige postst niet echt. En volgens mij praten heel veel mensen ook maar wat. Zorg eerst maar eens dat je 120 bent en kijk dan verder. Heb wel eens het idee dat hier mensen van level 75 al zitten te zagen terwijl die nog wel een half jaar bezig zijn waarschijnlijk.......
 

DeletedUser

Ben op 8 Januari dit jaar begonnen, en ben net geleveled naar 44. Ben ook 2x per dag online, in het begin level je heel hard door dat duel-sokken stoppen. level 20 is te doen in 3 dagen. Daarna gaat het slomer.
 

DeletedUser11612

Ik snap sommige postst niet echt. En volgens mij praten heel veel mensen ook maar wat. Zorg eerst maar eens dat je 120 bent en kijk dan verder. Heb wel eens het idee dat hier mensen van level 75 al zitten te zagen terwijl die nog wel een half jaar bezig zijn waarschijnlijk.......

Langer denk ik :D
 

DeletedUser10983

ach ik heb er ook heel lang over gedaan op w1 toen ik er nog geen bal van snapte nu gaat het toch een stuk sneller doordat ik veel duels doe maar ligt er natuurlijk ook aan of je veel arbeiden doet met ervaring of juist niet
 
Bovenaan