• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De eeuwige stijd voor de nummer één positie

DeletedUser5740

ik vind het juist fijn. Aangezien ik het erg leuk vind om te fortvechten en daardoor uiteindelijk wel nummer 1 wordt.
 

DeletedUser

Beetje jammer dat het huidige systeem totaal niets zegt. Spelers die een half jaar geleden of langer lvl 99 bereikt hadden, hebben daar 0 EP meer voor gehad. Zometeen krijg je wel de punten als je de max behaald, maar maanden lang is dat niet het geval geweest. Dat is hetzelfde als de koplopers van een marathon halverwege van de baan halen en verplicht een pauze geven, terwijl de rest gewoon door kan lopen.

Toen ik lvl 99 bereikt had, ben ik gaan switchen naar full fortvechter, omdat er verder niet veel meer te beleven viel. Ik herinner me de discussie nog hoe sterk soldaten wel niet zijn vanwege hun levenspunten, maar wat voor invloed heeft dat op de werkzaamheden die je kunt uitvoeren! ;) Vroeger, toen ik nog volop bezig was met levelen, ging dat heel wat sneller.

Daarom kun je naar mijn mening ook niet meer spreken van een ranglijst. De laatste spelontwikkelingen hebben daarin een te grote invloed gehad. Om over de toevoeging van de galerij der helden voor lagere levels maar de zwijgen. Die discussie heb ik al vaker voorbij zien komen en ik denk dat ieder weldenkend mens het met me eens zal zijn dat het invoeren van dat spelelement in gevorderde werelden, totaal niets toevoegt. Een loterij waarbij de spelers die toevallig op het moment van de update het benodigde level naderden, er met de "eer" vandoor zijn gegaan.

Om mijn relaas in één regel samen te vatten:
Ontzettend leuk voor nieuwe werelden, maar in andere gevallen volkomen zinloos!

Om toch positief af te sluiten, nog snel even de toevoeging dat er naar mijn mening ook ontzettende toffe dingen bij zijn gekomen! :D
 

DeletedUser

ik sta in de hal van roem van level 60, en ik moest nog 2 levels, dus daar heb ik ook mijn best voor gedaan zodat ik erin kwam, wel minder dan die mensen die het eerst level 120 bereiken, hun doen echt moeite, maar zou er ook iemand zijn die level 120 bereikt en in de hal van roem staat op de eerste pagina, die geen premium gebruikt, nee, dat gaat denk ik ook niet gebeuren, dusdan kunnen ze net zo goed ook het hele premium systeem afschaffen, het is nu een combinatie van je premium en de tijd die je speelt, dus echt een hal van roem kun je het niet noemen.
dan zou je er een apart moeten maken voor mensen die geen premium gebruiken.
 

DeletedUser

ik sta in de hal van roem van level 60, en ik moest nog 2 levels, dus daar heb ik ook mijn best voor gedaan zodat ik erin kwam, wel minder dan die mensen die het eerst level 120 bereiken, hun doen echt moeite, maar zou er ook iemand zijn die level 120 bereikt en in de hal van roem staat op de eerste pagina, die geen premium gebruikt, nee, dat gaat denk ik ook niet gebeuren, dusdan kunnen ze net zo goed ook het hele premium systeem afschaffen, het is nu een combinatie van je premium en de tijd die je speelt, dus echt een hal van roem kun je het niet noemen.
dan zou je er een apart moeten maken voor mensen die geen premium gebruiken.

hmm, ik sta anders we 16e op w2, zonder pa .. :p en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het nog wel beter doen op het moment.
 

DeletedUser1053

hmm, ik sta anders we 16e op w2, zonder pa .. :p en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het nog wel beter doen op het moment.

Manus zei ook 'op de eerste pagina'. ;) De top-20 is goed mogelijk zonder premium, alleen de top-5 (eerste pagina v/d gallerij der helden) is wel erg moeilijk als je geen premium hebt.:o Maargoed schijnbaar kan het wel (zien we hierboven). :p
 

DeletedUser

Manus zei ook 'op de eerste pagina'. ;) De top-20 is goed mogelijk zonder premium, alleen de top-5 (eerste pagina v/d gallerij der helden) is wel erg moeilijk als je geen premium hebt.:o Maargoed schijnbaar kan het wel (zien we hierboven). :p

het is ook maar een voorbeeld ;p en als ik kijk hoe vaak ik niets sta te doen (doordat ik overdag bijna altijd van 7 - 5 uur weg ben of langer) denk ik dat een volledig actief persoon het best kan halen :)
 

DeletedUser6801

Manus zei ook 'op de eerste pagina'. ;) De top-20 is goed mogelijk zonder premium, alleen de top-5 (eerste pagina v/d gallerij der helden) is wel erg moeilijk als je geen premium hebt.:o Maargoed schijnbaar kan het wel (zien we hierboven). :p

op deoude werelden is het nog mogelijk, op arizona sta ik 27e zonder pa, het is bijna niet te doen om hoger te komen dan ik nu ben. De enige reden dat ik nog stijg op de ranglijst, is dat er mensen stoppen of puur handel drijven gaan ofso.

Op oude werlden kan je makkelijk top 10 halen zonder premium (vb. tommerinetje w7)
 

DeletedUser

Voor de spelers die voor rang 1 gaan is deze update minder leuk, maar voor mensen die niet voor rang gaan is deze update wel weer leuk, er word namelijk bijgehouden hoeveel xp je verdient .
Het heeft dus voor en nadelen.
 

DeletedUser

Okee, het is mogelijk, maar dan moet je erg actief zijn, mensen due premium gebruiken die dien volgens mij veeeeel minder moeite dan mensenmet een top plaats zonder premium
 

DeletedUser

Nee, je kunt juist wel naar beneden. Als iemand meer xp haalt nadat je level 120 bent, kan hij je alsnog inhalen.;)


Okay nu raak ik de draad kwijt

Dus bij dat liggende 8-je.....gaat de XP omhoog als je opdrachten, duels of fortgevechten uitvoert..

Maar voor de queste speler is het dan toch zeker wel afgelopen?
Stel dat ik meer op de quests speel....wat ik ook eigenlijk doe......Dan is het spel dus wel afgelopen min of meer

Dan heeft het eigenlijk geen zin meer om alsnog door te gaan als je weet dat het na level 120 afgelopen is?

hmm beetje jammer vond het echt een leuk spel......

Maar dit zet mij wel aan het denken....was een tijdje bezig...en die 120 lvl hield me al een beetje bezig...zo van...whats next...maar er is dus geen next
Dan wordt het eigenlijk gewoon een ordinair schiet spelletje maar dan 2d

Das jammer van al mijn inzet en speel tijd
Dan heb ik mijn tijd wel gehad ....jammer.....moet ik weer wat anders zoeken
 

DeletedUser1053

Je kunt gewoon steeds xp blijven verzamelen, alleen de opdrachten houden op een gegeven moment wel op ja. Soms komen er wel opdrachten bij, maar dit is niet zo vaak.

Maar er komen vast nog wel andere leuke dingen. ;)
 

DeletedUser

Okay nu raak ik de draad kwijt

Dus bij dat liggende 8-je.....gaat de XP omhoog als je opdrachten, duels of fortgevechten uitvoert..

Maar voor de queste speler is het dan toch zeker wel afgelopen?
Stel dat ik meer op de quests speel....wat ik ook eigenlijk doe......Dan is het spel dus wel afgelopen min of meer

Dan heeft het eigenlijk geen zin meer om alsnog door te gaan als je weet dat het na level 120 afgelopen is?

hmm beetje jammer vond het echt een leuk spel......

Maar dit zet mij wel aan het denken....was een tijdje bezig...en die 120 lvl hield me al een beetje bezig...zo van...whats next...maar er is dus geen next
Dan wordt het eigenlijk gewoon een ordinair schiet spelletje maar dan 2d

Das jammer van al mijn inzet en speel tijd
Dan heb ik mijn tijd wel gehad ....jammer.....moet ik weer wat anders zoeken


Ik snap wat je beodelt, en eigenlijk moet ik je ook ergens gelijk geven, maar, er zullen steeds opdrachten blijven komen, en je kan altijd opnieuw beginnen en nieuwe keuzes enz maken he :)
 

DeletedUser

Zodra ik 120 ben.. zal binnen paar weken zo zijn, ga ik nog wel even door om, indien het mogelijk is, toch plek 1 aan te tikken(nu plek3).. Zodra dat gebeurd is weer leuke dingen doen.. openstaande kleine questjes, geld/geluksarbeiden etc.. :)
 

DeletedUser

Okay nu raak ik de draad kwijt

Dus bij dat liggende 8-je.....gaat de XP omhoog als je opdrachten, duels of fortgevechten uitvoert..

Maar voor de queste speler is het dan toch zeker wel afgelopen?
Stel dat ik meer op de quests speel....wat ik ook eigenlijk doe......Dan is het spel dus wel afgelopen min of meer

Dan heeft het eigenlijk geen zin meer om alsnog door te gaan als je weet dat het na level 120 afgelopen is?

hmm beetje jammer vond het echt een leuk spel......

Maar dit zet mij wel aan het denken....was een tijdje bezig...en die 120 lvl hield me al een beetje bezig...zo van...whats next...maar er is dus geen next
Dan wordt het eigenlijk gewoon een ordinair schiet spelletje maar dan 2d

Das jammer van al mijn inzet en speel tijd
Dan heb ik mijn tijd wel gehad ....jammer.....moet ik weer wat anders zoeken

Zo nu ben ik maar actief op één wereld waar ik voor opdrachten ga... Nu ga ik hetzelfde probleem hebben... Dus Dan ook heel jammer vind ik ...
 

DeletedUser

tja

Zo loopt mijn motivatie eigenlijk wel meer en meer naar benee

Hmmm, misschien toch maar terug naar BF en knallen


Verdorie...was zo'n leuk spelletje, jammer hoor!.......iemand nog een tip van een soort gelijk spelletje zoals dit?
 

DeletedUser5695

wat ik niet snap is dat de xp dus eindeloos door kan (op)lopen maar waarom dan niet de levels ook gewoon? Ik vind alles of niks, dit is een slappe midden-oplossing en dus een hele dikke wassen neus.
 

DeletedUser385

wat ik niet snap is dat de xp dus eindeloos door kan (op)lopen maar waarom dan niet de levels ook gewoon? Ik vind alles of niks, dit is een slappe midden-oplossing en dus een hele dikke wassen neus.

je hebt wel gelijk

maar als je lvl oneindig kan worden wordt het spel saaier...

dan moet je NOG meer broeken, wapens etc erin gooien dus wordt het weer heeeeeel groot...
 

DeletedUser

Thewest mag voor mij niet meer verder gaan dan lvl 120.

Ik denk dat er genoeg andere dingen zijn in TheWest die leuk zijn.

Zoals duelleren, fortgevechten, in de toekomst zullen nog wel dingen komen.

De xp moet wel doorlopen maar het mag geen doel meer zijn.

De xp moet juist doorlopen voor mensen tegen te houden dat ze stoppen met het spel.
 

DeletedUser1053

Tot level 150 was misschien wel leuk geweest, maar dan moeten er wel een aantal dingen bij komen waarmee je xp kan verdienen. Want duelleren, arbeiden en fortgevechten geeft eigenlijk echt te weinig afwisseling om zo'n lange tijd te doen.
 
Bovenaan