• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De eeuwige stijd voor de nummer één positie

DeletedUser

tot level500 dan maar, eerste wint 1000 euro.
meer arbeiden
meer opdrachten
veldslagen
meer gebouwen
aardbeving die alle steden die er nu zijn reset.
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

tja

Zo loopt mijn motivatie eigenlijk wel meer en meer naar benee

Hmmm, misschien toch maar terug naar BF en knallen


Verdorie...was zo'n leuk spelletje, jammer hoor!.......iemand nog een tip van een soort gelijk spelletje zoals dit?

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik speel dit spel al bijna vanaf het begin en op 5 werelden. Ik was destijds blij dat ik eindelijk eens rustig aan kon doen toen ik op 4 van die 5 werelden level 99 was, en ik zal nu weer blij zijn dat ik eindelijk weer rustig aan kan doen als ik op 4 van die 5 werelden level 120 ben.
En er zijn nog zoveel andere dingen. Je kunt voor duels gaan of puur fortvechter worden. En daarnaast nog zoveel andere dingen. Zorg eerst maar eens dat je level 120 wordt en kijk dan verder.

En zoals gebruikelijk ben ik het met pOON eens. Die nieuwe oplossing is van alles niks. Het hangt er wat dom tussen. Ik denk ook niet dat veel spelers die als eerste level 120 halen nog lang hun best gaan doen om die positie te behouden. Waarom zou je? Je hebt je dan toch wel bewezen?
 

DeletedUser

oplossing :
als je 120 bent blijf je gewoon 120 en kan je niet meer afvallen maar om niet elke keer 0 ep te zien verschijnen krijg je wel ep ;)
 

DeletedUser

Niet grappig om nu over een aardbeving te beginnen :hmf:

omg, zo was het niet bedoeld, dan komen er aliens verkleed als cowboys uit de toekomst om te waarschuwen voor aliens verkleed als cowboys uit de toekomst die de devs ontvoeren en iedereen weer naar level 1 zetten.
en anders dan ben ik het met azerder eens.
 

DeletedUser1053

Het enige verschil is dat je geen vaardigheidspunten meer krijgt. Ik denk dat dit eigenlijk meer een tussenoplossing is voor het gebrek aan bezigheden als je het eindlevel gehaald hebt.

Overigens was ik net als freewilly ook wel blij toen ik op drie werelden eindelijk level 99 was, alleen uiteindelijk vond ik er helemaal niets meer aan en ben ik 7 maanden inactief geweest. Als het over anderhalve maand weer hetzelfde liedje is ga ik gewoon op een nieuw wereldje ernaast spelen, misschien is dat wel leuk..
 

DeletedUser11612

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik speel dit spel al bijna vanaf het begin en op 5 werelden. Ik was destijds blij dat ik eindelijk eens rustig aan kon doen toen ik op 4 van die 5 werelden level 99 was, en ik zal nu weer blij zijn dat ik eindelijk weer rustig aan kan doen als ik op 4 van die 5 werelden level 120 ben.
En er zijn nog zoveel andere dingen. Je kunt voor duels gaan of puur fortvechter worden. En daarnaast nog zoveel andere dingen. Zorg eerst maar eens dat je level 120 wordt en kijk dan verder.

En zoals gebruikelijk ben ik het met pOON eens. Die nieuwe oplossing is van alles niks. Het hangt er wat dom tussen. Ik denk ook niet dat veel spelers die als eerste level 120 halen nog lang hun best gaan doen om die positie te behouden. Waarom zou je? Je hebt je dan toch wel bewezen?

Akkoord, eens ik 120 zal behalen, zal ik allesins niet meer mijn best doen om EP te pakken, maar ga ik mijn rugzakje vullen ;)

En dit zullen vele spelers doen wss? :)
 

DeletedUser

na een tijdje kán je gewoon weg niet meer zoveel spelen


als je in 8 werelden speelt ....
en 4 fort gevechten moet doen rond 20:00-21:00
op 3 chatten tegelijk wilt antwoorden zonder af te wijken
en 1 van die gevechten moet leiden
nog eens op 1 wereld een forum probeert te beheren en op iets te antwoorden


ga je het niet meer aan :p
 

DeletedUser

Ik heb in 2 jaar tijd nog niet eens lvl 75 gehaald :')
Ben nu 100% gestopt tot dat er nieuwe wereld komt.
 

DeletedUser

Ik heb in 2 jaar tijd nog niet eens lvl 75 gehaald :')
Ben nu 100% gestopt tot dat er nieuwe wereld komt.

ik ben nu ook nog bezig, ben bijna level 60, maar op de nieuwe wereld ga ik ook spelen, en ik hou het dan bij 3 werelden (en the west challenge)
 

DeletedUser1053

na een tijdje kán je gewoon weg niet meer zoveel spelen


als je in 8 werelden speelt ....
en 4 fort gevechten moet doen rond 20:00-21:00
op 3 chatten tegelijk wilt antwoorden zonder af te wijken
en 1 van die gevechten moet leiden
nog eens op 1 wereld een forum probeert te beheren en op iets te antwoorden


ga je het niet meer aan :p

Nee 8 werelden is net wat te veel. Ik speel nu op drie werelden actief, alleen als ik over een anderhalve tot twee maanden overal level 120 ben kan daar gerust een nieuwe wereld bij, op de oude hoef je toch niet meer echt actief arbeiden aan te zetten. Dan is het gewoon op één of twee werelden actief spelen en op drie werelden wat rond kloten (alle spullen verzamelen is niet echt vermoeiend, gewoon twee keer per dag wat arbeiden aanzetten).


Akkoord, eens ik 120 zal behalen, zal ik allesins niet meer mijn best doen om EP te pakken, maar ga ik mijn rugzakje vullen ;)

En dit zullen vele spelers doen wss? :)

Inderdaad, alleen ik vraag me af of dat leuk blijft. In heb begin lijkt het leuk om alle spullen te verzamelen, maar het wordt echt wel eentonig verwacht ik. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb in 2 jaar tijd nog niet eens lvl 75 gehaald :')
Ben nu 100% gestopt tot dat er nieuwe wereld komt.

Dan doe je toch iets verkeerd. Zelfs zonder premium moet dat makkelijk kunnen. Ik speel nog maar 11 maanden op W7 en ben al level 82. In het begin wel premium maar nu al maanden niet meer. En een hele tijd inactief geweest.
 

DeletedUser

Ik was op wereld 1 opnieuw (noodgedwongen) begonnen nadat ik al een mannetje tot level 99 had gebracht. Met die nieuwe was ik binnen een half jaar ook level 99 (top200 ervaring zelfs nog) dus moet zeker sneller kunnen dan wat jij deed om level 75 te halen. Ben nu zelfs met een derde begonnen en die is ook alweer level 35.

Nog nooit premium/sponsorpay of iets anders gebruikt.
 

DeletedUser13259

Toen ik dit spel begon te spelen op W6 (als pure n00b) was ik in een half jaar level 75. Ook nooit premium gebruikt.
Dus piraatje, je doet echt iets verkeerd.
 

Deleted User - 308552

in een half jaar 75? o_O ik kom niet verder dan 54 :blink:

Maar ik ben ook niet non-stop online :p
 

DeletedUser13259

in een half jaar 75? o_O ik kom niet verder dan 54 :blink:

Maar ik ben ook niet non-stop online :p

In het begin was ik twee keer per dag online, maar rond lvl 50 deed ik elke avond een fg, en ik ben blijkbaar goed in fg's, want ik haalde rond lvl 50 elke dag met een fg minstens 500 ep binnen, nu ben ik lvl 83 daar, en nu haal ik elke keer zo rond de 1000 ep binnen als het een leuk gevecht is.
 

DeletedUser

Sinds dit bericht ...speel ik maar minder
Slaap meer....
Ben ook niet meer zo bezig met die XP, kortom,....een dooddoener dit

Blijf het erg jammer vinden, echter, ik hou mijn account nog wel effe aan,..voor voorlopig.
 

DeletedUser11612

Nee 8 werelden is net wat te veel. Ik speel nu op drie werelden actief, alleen als ik over een anderhalve tot twee maanden overal level 120 ben kan daar gerust een nieuwe wereld bij, op de oude hoef je toch niet meer echt actief arbeiden aan te zetten. Dan is het gewoon op één of twee werelden actief spelen en op drie werelden wat rond kloten (alle spullen verzamelen is niet echt vermoeiend, gewoon twee keer per dag wat arbeiden aanzetten).




Inderdaad, alleen ik vraag me af of dat leuk blijft. In heb begin lijkt het leuk om alle spullen te verzamelen, maar het wordt echt wel eentonig verwacht ik. ;)

Natuurlijk blijven de alliantie helpen enzo hoort er ook bij hé :)
 

DeletedUser

Sinds dit bericht ...speel ik maar minder
Slaap meer....
Ben ook niet meer zo bezig met die XP, kortom,....een dooddoener dit

Blijf het erg jammer vinden, echter, ik hou mijn account nog wel effe aan,..voor voorlopig.

Wat is het punt dat je nu oneindig xp kan krijgen? :blink:
Voordat dit er was kregen mensen geen xp meer, en was dat een probleem.
Nu is dit er en is dit weer een probleem.

En wat is er nou zo demotiverend aan het feit dat je in de ranglijst voorbijgestoken kan worden? In de Gallerij der Helden staan de toppers, dus het is niet zo dat als je stopt, je je eerste plaats echt kwijt bent.;)
 

DeletedUser

Ik ben sinds een jaar 46 en op arizona 45 maarja als er niks bij me thuis ging het sneller.
 
Bovenaan