• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De eeuwige stijd voor de nummer één positie

DeletedUser1053

Het viel me op dat nog niet veel spelers ervan op de hoogte zijn dat de strijd om de eerste plek vanaf update 1.30 oneindig is geworden. Degene die als eerste level 120 wordt zal in de gallerij der helden komen te staan, maar de normale ranglijst zal continu blijven veranderen. Na het behalen van level 120 zal je ervaringsbalkje er zo uit komen te zien:

devshot-118-infinity.png


De liggende acht staat voor 'oneindig', je zult dus steeds een bepaald aantal xp van het 'getal' oneindig hebben, oftewel er is geen einde en de ranglijst zal niet bevriezen zoals eerst bij het behalen level 99 wel het geval was. Je zult dus net zo actief moeten blijven als eerst, wil je je rang behouden.

Ik weet nog hoe de reacties van de meeste spelers waren bij het behalen van level 99. Negen van de tien spelers waren blij eindelijk wat anders te kunnen doen dan zo snel mogelijk ervaringspunten verzamelen. Nu vraag ik me af wat de reacties op deze verandering zijn. Goed nieuws, of juist niet? Je verdient immers geen vaardigheidspunten meer en speelt enkel voor 'het getalletje' voor je naam. Wat zou jij doen na het behalen van level 120, nog steeds actief doorspelen of is dit toch net iets teveel van het goede?
 

DeletedUser

Ik van al vrij lang een passieveling in het spel geworden die soms een questje of een fortgevechtje doet voor de goesting, maar niet voor de ervaring. Ik denk dat de kans ook klein is dat ik lvl120 ga halen voor ik met the-west stop(zit nu op een lvl in de 70)
 
Ik zal altijd actief blijven spelen, of ik nu level 1 of 120 ben. Echter zal het doen van puur ervaringsjobs wel afnemen als ik eenmaal 120 ben, ik ga me dan wat meer focussen op opdrachten of fortgevechten, en op andere werelden weer andere dingen.

Of anderen het leuk vinden? Ik denk minder, zeker als je eenmaal als eerste 120 ben geworden, en er dan nog steeds de mogelijkheid bestaat dat je je eerste plek kwijtraakt aan iemand anders.
 

DeletedUser6801

Nou, level 99 behalen kost al veel tijd (tenzij full premium arizona, maar dat geld heb ik niet :D). Tot level 120 kost zonder premium bij mij zeker 9 tot 15 maanden, hab ik uitgerekend, afhankelijk van hoe actief je mee doet in fortgevechten en of je veel duels speelt. als je dan eindelijk level 120 ben, zou ik het liefst rust willen, je rang behouden en lekker opdrachten afsluiten, voorwerpen vinden, medailles halen etc. Ik vind het jammer dat dit met de update niet meer zo is.

Goe dat je dit 'probleem' (voor mij dan) nu al aankaart, misschien dat het nog kan veranderen voordat ik level 120 ben :D
 

DeletedUser

ik haal de level 120 toch niet, dus ik heb dit probleem niet, ik zou wel gewoon actief blijven spelen, maar net zoals leones meer geld en geluks jobs, en er mogen wel nieuwe opdrachten komen, want die vind ik wel leuk, maar ik heb er nu nog maar 4 openstaan waarvan ik er 3 niet kan afsluiten.
 

DeletedUser8307

Dus hoe inactiever je wordt, hoe minder ervaringspunten gaan staan in het gele balkje bij het behalen van level 120?

Wel, als dit het is vind ik dit zeker geen goede toevoeging. De eerste is de beste en punt.

Als de eerste nu veel voor staat kan hij -bij inactiviteit- toch nog van z'n troon worden gestoten?

Nee, zeker geen goed idee.
 
Dus hoe inactiever je wordt, hoe minder ervaringspunten gaan staan in het gele balkje bij het behalen van level 120?

Wel, als dit het is vind ik dit zeker geen goede toevoeging. De eerste is de beste en punt.

Als de eerste nu veel voor staat kan hij -bij inactiviteit- toch nog van z'n troon worden gestoten?

Nee, zeker geen goed idee.

Dan begrijp je het verkeerd. Als je inactiever wordt groeit het minder snel, het blijft gewoon omhoog gaan.
 

DeletedUser8307

Dan begrijp je het verkeerd. Als je inactiever wordt groeit het minder snel, het blijft gewoon omhoog gaan.

Hoe kan het nu minder snel groeien, de verdiende ervaringspunten ga je dan toch kwijt spelen? Ik snap het niet echt :p
 

DeletedUser1053

Er gaan geen ervaringspunten weg als je inactief bent, maar er komen er natuurlijk ook geen bij als je niets meer uitvoert, waardoor iemand anders je logischerwijs zo inhaalt.
 

DeletedUser8307

Er gaan geen ervaringspunten weg als je inactief bent, maar er komen er natuurlijk ook geen bij als je niets meer uitvoert, waardoor iemand anders je logischerwijs zo inhaalt.

Dan veranderd er eigenlijk niks. :huh:
 

DeletedUser

Ik zou dan meer zien in een vaste en een variabele ranglijst, maar goed, ik kan niet spreken voor spelers die al 99/120 hebben bereikt.
 

DeletedUser1053

De gallerij der helden kun je eigenlijk ook wel als vaste ranglijst zien, het enige verschil is dat alleen de eerste 59 spelers er in komen.
 

DeletedUser

De gallerij der helden kun je eigenlijk ook wel als vaste ranglijst zien, het enige verschil is dat alleen de eerste 59 spelers er in komen.

Oke, dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat de galerij der helden ook mee werd geüpdate.
 

DeletedUser

hoe levenlozer je bent hoe hoger je zult komen :p
(daar slaat het dus op)
 

DeletedUser

Belachelijk. Nu ben je straks als eerste (of tweede of tiende) level 120 en daar ben je dan trots op en dan sta je na je vakantie alsnog 46e omdat anderen je inhalen. Echt een nutteloze toevoeging als je t mij vraagt.
Je ranking heb je verdiend en daar heb je hard voor gewerkt. Dan moet je niet alleen in de hall of fame blijven staan maar ook in de gewone ranglijst op de plek waar je level 120 haalde. De gewone ranglijst wordt immers veel vaker bekeken.

Snap t nut ook niet echt behalve dat innogames misschien denkt dat mensen langer door gaan spelen of andere mensen fanatieker worden als de top 10 level 120 spelers rustiger aan gaat doen. Zo willen ze zeker weer meer nuggets binnen halen. Daar gaat het zoals altijd weer om.:(
 

DeletedUser

Eerst zat iedereen te klagen dat je op level 99 geen xp meer kon verdienen, en nu gaan jullie klagen omdat je dat wel kan op level 120? Ik wist al wel tijdje dat het zo ging zijn, maar ik vind het echt wel prima. zo blijft het spel toch nog interessant nadat je level 120 behaald hebt :)
 

DeletedUser

eerst dacht ik dat je bleef staan op je plaats maar gewoon ep kreeg ;)
dus maw :
je bent 1e geeindigd , je kan niet meer naar beneden maar je kan arbeiden doen en xxx aantal ep krijgen ;)
gewoon zomaar :)
 

DeletedUser1053

eerst dacht ik dat je bleef staan op je plaats maar gewoon ep kreeg ;)
dus maw :
je bent 1e geeindigd , je kan niet meer naar beneden maar je kan arbeiden doen en xxx aantal ep krijgen ;)
gewoon zomaar :)

Nee, je kunt juist wel naar beneden. Als iemand meer xp haalt nadat je level 120 bent, kan hij je alsnog inhalen.;)
 

DeletedUser

Ik zou meer gelukswerkjes doen enzo.

Het doel is toch om eerste in de galerij der helden te komen?

xd
 

DeletedUser

even alles doorgelezen hier, en was eigenlijk gelijk een beetje tegen. maar nu er net ook de galerij der helden genoemd werd zie ik het probleem niet zo ..

je behoud de eer van je eerste rang, en je kunt als 2e of 3e ook is een keer 1e komen te staan. uiteindelijk vind ik het een prima verbetering dus.
 
Bovenaan