• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

DeletedUser14651

Jullie hadden ook gewoon 15 karakters per wereld met redelijk normale namen, namen die je in een normale top 200 kan verwachten, in de top 200 kunnen planten, en dan de spelersprofielen daarvan aanpassen. Dat levert iets meer werk op voor de mods, maar garandeert een eerlijk spel voor wie mee wilt doen aan de wedstrijd.

wat en dan wordt je als top 200 speler ineens uit de top 200 geknalt ;)
 

DeletedUser

ik vind dat hier nogal veel spel gemaakt word om niets...
je moet er 10 zoeken per dag, waarvan ze 1 zelf gemakkelijk vinden.
Ook kost het ook wat denkwerk om de cryptogrammen op te lossen.
Volgens mij wordt dat voordeel direct te niet gedaan door kennis en en snelheid van de top 200 aflopen :)
 
wat en dan wordt je als top 200 speler ineens uit de top 200 geknalt ;)

De karakters worden erna natuurlijk verwijderd, zodat de top 200 weer in zijn oude staat wordt teruggebracht.

@sim: Een voordeel is een voordeel, hoe groot of hoe klein ook. Elke speler moet in mijn ogen gelijke kansen hebben tijdens een community wedstrijd, zeker een zoals deze. Tuurlijk zijn er mensen beter dan de ander, maar als van buitenaf de kansen worden beïnvloed, is het slecht.
 

DeletedUser

ik zie het probleem niet echt.
Er zijn 3 mogelijkheden.
Een speler staat bv in te top 20, tussen de 120 en de 140 , en een laatste speler na 180.

Die top 20 spelers moet sowieso de spelers voorhem aflopen en de spelers na hem aflopen. Hij moet dus 1 profiel minder aflopen op 400 profielen. ( 399 dus )
De speler tussen de 120 en de 140 en de spelers na 180 moeten juist het zelfde doen....

Stel een speler die niets weet... Begint bij nr 1 en eindigt bij 200 of wanneer gij de 5 heeft gevonden. deze speler moet dus 400 profielen aflopen;

Sommige spelers zullen een andere tactiek hebben en daardoor pech of geluk hebben dat ze bv 50 profielen minder moeten aflopen.
Ik vind echter het voordeel niet als je de statistiek bekijkt.
1/400 dat wil ik iedereen best geven :blink:
 

DeletedUser

groot gelijk leones, ikzelf ga niet mee doen op vrijdag omdat is dan school heb, maar zaterdag en zondag ben ik wel beschikbaar, ik vind het alleen wel jammer dat je maar 1 riem kan krijgen, maar nog 1 vraag, je moet toch de aanwijzingen van w8 en 9 allebei hebben voor de puzzel van 1 dag optelossen?
 

DeletedUser

wat ben ik een snul zeg, zoek ik me al scheel op arizona, bijna klaar, kom ik erachter dat dat pas vrijdag is :p
 

DeletedUser

Ik niet snappenXD

Moet ik de dingen zoeken op proefielen of mensjes? ^^
 

DeletedUser8307

Ik niet snappenXD

Moet ik de dingen zoeken op profielen of mensjes? ^^

Per wereld zijn er 5 spelersprofielen waar een raadsel in staan (Nog niet nu, vanaf vrijdag, top 200 profiel, op Arizona en Briscoe). Vrijdag, zaterdag en zondag moet je dus die spelersprofielen gaan zoeken en het raadsel oplossen over welk product/item het gaat, dan insturen dmv een nieuw topic.
Ben je de eerste met alles juist dan krijg je de prijs.
 

DeletedUser

Beetje stom, ik kan op vrijdag niet meedoen omdat ik dan op school zit! Verder leuk bedacht!
 

DeletedUser

Kan er misschien niet gewoon eens een keer een poll komen, waarin je kunt voorstellen wat voor soort community wedstrijd je wilt hebben? Ik heb van veel mensen gehoord dat ze deze namelijk niet echt zien zitten.
 

DeletedUser

Als men op het forum geen ideeën voor een community wedstrijd posten, dan moeten de mods er zelf een bedenken. Anders hadden we wel vaker een community wedstrijd ;)
 

DeletedUser5695

Is het niet een beetje vreemd dat de prijs een Nederlandse riem is terwijl er deze werelden voor zowel Nederland als België zijn? ;)
 

DeletedUser

Is het niet een beetje vreemd dat de prijs een Nederlandse riem is terwijl er deze werelden voor zowel Nederland als België zijn? ;)

Helaas zit er geen Belgische riem in het spel, anders hadden we deze ook wel weggegeven. Een Belgische riem maken is niet zo moeilijk, maar wij hebben niet de mogelijkheid om deze in het spel in te voeren.

Zo zou de Belgische riem er uit gezien hebben, mochten wij riemen in het spel zouden kunnen invoeren:
 
Bovenaan