• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

DeletedUser

jeuj hij is er. Maar ik ga gewoon om 12 uur s'avonds online zitten en ga ff de top 200 afzoeken:p
 

DeletedUser14651

ik snap het niet helemaal moet je nu zowel op arizona als briscoe kijken?
 

DeletedUser

Wel goed lezen he! Het is een ingewikkelde wedstrijd ;)
Ja zowel briscoe als arizona, staan per dag 5 omschrijvingen op 5 verschillende spelersprofielen uit de top200..

Je stuurt dus per dag 10 omschrijvingen gekoppeld aan spelersnamen in ;)

Good luck!
 

DeletedUser

Vraagje: Wat als deze top 200 spelers hun profiel aanpasseN:p

Er staat voor valsspelers een sanctie, we hopen dat iedereen sportief genoeg is niet gaat proberen een misleidende tekst te plaatsen op zijn/haar profiel. Mocht dit wel het geval zijn komen wij er snel genoeg achter.

Verder zijn desbetreffende spelers al op de hoogte gebracht.
 
Pfff ik ga hier echt geen moeite in steken..

Een Nederlandse riem? WTF moet ik daar nou mee? Die Indianenriem geeft dezelfde bonussen maar is onderdeel van een set, dus altijd beter..:hmf:
 

DeletedUser560

ik doe het er wel voor :).

Maar ik heb nog wel een vraagje...
Stel je wint zon riem, op welke wereld krijg je hem dan? want mijn account op arizona gebruik ik alleen maar om een beetje de ranglijst te bekijken ... kan je hem dan ook op w7 krijgen?
 

DeletedUser

Er staat voor valsspelers een sanctie, we hopen dat iedereen sportief genoeg is niet gaat proberen een misleidende tekst te plaatsen op zijn/haar profiel. Mocht dit wel het geval zijn komen wij er snel genoeg achter.

Verder zijn desbetreffende spelers al op de hoogte gebracht.

bij marco staat dat die spelers er zelf ook niets van weten :hmf::blink:


@hank moody: vind ik ook :p (de tweede en derde prijs zijn veel interesanter)
 

DeletedUser

bij marco staat dat die spelers er zelf ook niets van weten :hmf::blink:


@hank moody: vind ik ook :p (de tweede en derde prijs zijn veel interesanter)

Er staat dat spelers het antwoord niet weten ;) Spelers weten uiteraard wel dat er iets op hun profiel komt te staan
 

DeletedUser9667

jammer genoeg speel ik enkel op briscoe en niet op arizona. Dus deze wedstrijd is niet voor mij :(
 

DeletedUser

geef es een voorbeeld ik heb het niet echt goed door.

bij lincolns hoed zou er dan staan : lange hoofddeksel voor mensen met veel macht ?
 

DeletedUser

klein simpel voorbeeldje dan:

wie een put graaft voor een ander kan er zelf invallen:D
 
Bovenaan