• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Communitywedstrijd [Discussietopic]

DeletedUser5740

Dat zou dus echt vreselijk zijn! Eindelijk een wedstrijd waar ik misschien kans heb om mee te winnen (eerst de voorwaarden weten natuurlijk) en dan komt een of andere lijken steler de eer op strijken XD

tsja doe het met schatten zoeken hoor :p
 

DeletedUser8307

Ik hoop dat iedereen een gelijke kans heeft om te winnen hoor. ^^ Ik ben op één wereld full handvaardigheid maar wel pas level 25.
 

DeletedUser560

Ik denk dat we mooie producten moeten gaan zoeken en wie over 3 dagen de gemiddeld mooiste spullen vind wint ofzo.

Dit was maar zo een loos idee hoor, er word wel aardig op in gegaan zonder dat ik er ook nog maar iets met zekerheid van weet.:huh:
 

DeletedUser

Misschien komt er tijdelijk paar nieuwe voorwerpen in het spel :)
En met een raadsel moet je de juiste arbeid vinden...
 

DeletedUser8307

Misschien komt er tijdelijk paar nieuwe voorwerpen in het spel :)
En met een raadsel moet je de juiste arbeid vinden...

Dat zou ook kunnen, ja. :) Zou wel leuk zijn, maar er zouden mensen zijn die het dan toevallig vinden bij een arbeid. Ze doen die arbeid en ineens vinden ze dan zo'n speciaal voorwerp, zonder eigenlijk mee te doen aan de communitywedstrijd ..

Maar nog niks is zeker, we zien het wel als Marco een topic plaatst.
 

DeletedUser

inderdaad en ik denk niet dat je een voorwerp moet gaan zoeken bij lijken stelen met hoge inkoopwaarde of iets anders want dat zou oneerlijk zijn tegenover de anderen
 

DeletedUser

Ik hoop dat het dat is wat piraatje zegt:p als het gewoon voorwerpen met de hoogste verkoopwaarde vinden word doe ik niet mee:p
 

DeletedUser8307

Ik denk niet dat het dat zal zijn, basbad. ;) Velen kunnen dan niet meedoen, aangezien er maar een beperkt aantal spelers de goede vaardigheden hebben daarvoor.
 

DeletedUser14167

het heeft wel iets te maken met gevonden voorwerpen over 3 dagen, misschien heeft scorpion wel gelijk.
 

DeletedUser8307

het heeft wel iets te maken met gevonden voorwerpen over 3 dagen, misschien heeft scorpion wel gelijk.

En dagelijks zal je dan 10 namen moeten geven, aangezien er staat bij dat laatste kopje "Plaats hier je 30 namen" (Ofzo iets, het is iets met 30 maar ik weet niet zeker wat het is.) Dan denk ik dat het 30/3 wel zal zijn zeker? :)
 

DeletedUser14167

jawel iedereen kan meedoen, maar niet iedereen kan winnen, dat is toch bij alle wedstrijden
 

DeletedUser8307

Geloof ik niet want dan kan toch ook niet iedereen meedoen?

Ik denk wel dat iedereen 10 namen kan typen, maar we weten nog niet zeker wat het is, dus laten we even afwachten. :D Het kunnen ook waardeloze voorwerpen zijn waar je iets mee moet doen, wat dan moeilijker is, maar dat in principe iedereen kan ...
 

DeletedUser

Ik bedoel ermee dat niet iedereen de kans heeft om te winneN:p Als het zo word wat scorpion zegt gaan de full handel drijvers etc winnen. Het moet een beetje eerlijk blijven, ik denk dat ze hier wel rekening mee hebben gehouden.
 

DeletedUser

Heerlijk al die speculaties :D Maar stiekem vind ik de wedstrijd leuker dan alle ideeën hier bij elkaar!

Dus nog even geduld jongens, maar die wordt zeker beloond :D
 

DeletedUser14651

Heerlijk al die speculaties :D Maar stiekem vind ik de wedstrijd leuker dan alle ideeën hier bij elkaar!

Dus nog even geduld jongens, maar die wordt zeker beloond :D

Dus alle ideeën hier zijn het niet?:D
 

DeletedUser

De winnaar krijgt een pizza margherita!

Inkoopwaarde: -

Verkoopwaarde: -

het word echt veel waard op de markt :D

en er worden ook 2 ijsjes uitgeloot als je de volgende letters in je naam hebt: E, Q, S, T en W

Nu hopen dat dat de prijs is :)

alleen jammer dat basdad ongelijk heeft..
 
Bovenaan