• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser16224

Precies, zo zijn lagere levels die snel klikken ook erg belangerijk. Zo heb ik met m'n level 77 een level 140 omgekregen die simpelweg te sloom was (beide hadden we full lp)

Het komt er dus op neer dat je snel moet bedenken wat je moet doen. :)
 

DeletedUser

Precies, zo zijn lagere levels die snel klikken ook erg belangerijk. Zo heb ik met m'n level 77 een level 140 omgekregen die simpelweg te sloom was (beide hadden we full lp)

Het komt er dus op neer dat je snel moet bedenken wat je moet doen. :)

netjes man!
 
Precies, zo zijn lagere levels die snel klikken ook erg belangerijk. Zo heb ik met m'n level 77 een level 140 omgekregen die simpelweg te sloom was (beide hadden we full lp)

Het komt er dus op neer dat je snel moet bedenken wat je moet doen. :)

Jij bent echt kapot goed man.
 
Precies, zo zijn lagere levels die snel klikken ook erg belangerijk. Zo heb ik met m'n level 77 een level 140 omgekregen die simpelweg te sloom was (beide hadden we full lp)

Het komt er dus op neer dat je snel moet bedenken wat je moet doen. :)

Applaus voor deze heldendaad!
 

DeletedUser16209

hoe zit het nou met het verkopen van de set? bv het zadel is wel veilbaar maar het paard dan weer niet? kan je niet alles wél of alles niet verkoopbaar maken?
 

DeletedUser16224

Nee maar zijn bericht was enkel om op te scheppen :D

Mijn bericht was meer om aan te geven dat lagere levels ook belangerijk kunnen zijn. Dat jullie dit voorbeeld meteen als opscheppen zien, het zij zo.
 

DeletedUser16209

Paard, duelwapen en geweer zijn niet veilbaar, de rest wel. Dit is overigens bewust gedaan.

ik vind het maar niets, al mijn andere dubbele spullen van die set gaan naar de stad, maar zit nu met zo'n paard dubbel en ben er niets mee
 
ik vind het maar niets, al mijn andere dubbele spullen van die set gaan naar de stad, maar zit nu met zo'n paard dubbel en ben er niets mee

Opeten dat paard :p

Is inderdaad wel een beetje vervelend dat het niet verkoopbaar is. Kan je die uitdelen/verkopen om de andere spelers te helpen en het wat evenwichtiger te maken (en om vette winst te pakken :p )
 

DeletedUser385

Dan was diegene sneller met zijn acties invoeren ;)

nietes

ik heb wel eens ruudj in ene team, ruud in andere
ik voer met ruudj eerst in, dan met ruud

en toch gaat ruud eerder

dit zou niet kloppen volgens "wie eerst de acties invoert" want ZELFS als je lag-time meerekent, ik zit vanuit 1 pc, dus kan niet he ;)
 
Bovenaan