• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Anti dieet dag

Opdrachtenreeks zelf valt me tot nu toe beetje tegen... Heel veel producten zijn er nodig, en als je die niet hebt dan doe je zo een hele dag (inclusief slapen voor regeneratie ;) ) over één opdracht. Ik hoop dat zoals leones al suggereerde, die ´jonge coyote´ ook een beloning gaat worden, dat zou wel nice zijn. :laugh:
 

DeletedUser6244

Wat was het nut van onderstaande post dan? Dat komt namelijk nogal zeurderig over:



...

Bovendien is het niet de eerste keer:



Klinkt allemaal lekker positief.
rolleyes.gif

Lees eerst ff goed.. Ik vraag waarom je die opdrachtenreeks per se afgesloten moet hebben, wat is daar het nu van?
 
Ik ben bijna klaar met de 3e, nog even volhouden dus :D

Is erna nog meer dat veel producten kost dan? :unsure:
 

DeletedUser3012

Lees eerst ff goed.. Ik vraag waarom je die opdrachtenreeks per se afgesloten moet hebben, wat is daar het nu van?

Sja, en wat is het nut ervan dat je eerst 3 sleutels moet hebben voordat je een gouden geweer krijgt? Kom op zeg, zo zit het spel gewoon in elkaar.

Dat jij dat niet leuk vindt kan zijn, maar het is onzin erover te zeuren. Of dacht je dat ze voor jou het opdrachtensysteem aan gaan passen? :laugh:
 

DeletedUser6244

Sja, en wat is het nut ervan dat je eerst 3 sleutels moet hebben voordat je een gouden geweer krijgt? Kom op zeg, zo zit het spel gewoon in elkaar.

Dat jij dat niet leuk vindt kan zijn, maar het is onzin erover te zeuren. Of dacht je dat ze voor jou het opdrachtensysteem aan gaan passen? :laugh:

lol dit is gewoon onzin. twee compleet verschillende dingen die je met elkaar gaat vergelijken, kom op zeg, zo zit het spel niet in elkaar ;) hou het dan tenminste relevant, en niet appels met peren vergelijken.

zeuren?? ik vraag het alleen misschien dat er iets achter zit
jij daarentegen lokt gewoon reacties uit met je onzin post
dus ga eerst nog ff 5x lezen en post daarna niet meer. ;)
 
Sja, en wat is het nut ervan dat je eerst 3 sleutels moet hebben voordat je een gouden geweer krijgt? Kom op zeg, zo zit het spel gewoon in elkaar.

Dat jij dat niet leuk vindt kan zijn, maar het is onzin erover te zeuren. Of dacht je dat ze voor jou het opdrachtensysteem aan gaan passen? :laugh:

Hij heeft eigenlijk wel een punt; waarom moet je voor tijdelijke opdrachten steeds die introductiereeks afgesloten hebben? Is niet per se logisch, als je die intro niks vindt dan heb je nu steeds een probleem. Terwijl die intro verder niet echt essentieel is als je hem ooit eerder gedaan hebt... ;)
 

DeletedUser6244

Hij heeft eigenlijk wel een punt; waarom moet je voor tijdelijke opdrachten steeds die introductiereeks afgesloten hebben? Is niet per se logisch, als je die intro niks vindt dan heb je nu steeds een probleem. Terwijl die intro verder niet echt essentieel is als je hem ooit eerder gedaan hebt... ;)

/me zoekt de +1 button
 

DeletedUser3012

lol dit is gewoon onzin. twee compleet verschillende dingen die je met elkaar gaat vergelijken, kom op zeg, zo zit het spel niet in elkaar ;) hou het dan tenminste relevant, en niet appels met peren vergelijken.

Jij vraagt waarom je A gedaan moet hebben om B te kunnen doen, ik geef een ander voorbeeld waarin je A gedaan moet hebben om B te kunnen doen. Wat is volgens jou het essentiële verschil?

Hij heeft eigenlijk wel een punt; waarom moet je voor tijdelijke opdrachten steeds die introductiereeks afgesloten hebben? Is niet per se logisch, als je die intro niks vindt dan heb je nu steeds een probleem. Terwijl die intro verder niet echt essentieel is als je hem ooit eerder gedaan hebt... ;)

Ik zou zeggen, vraag het aan de devs. En dat ben ik niet.
 
Ik snap echt niet wat jullie nou moeilijk doen over die intro opdrachten reeks.. Die is ZOOOOO makkelijk en snel te behalen! Waarom altijd dat gezeur daarover!

Sluit hem af en je kunt voortaan ALTIJD die tijdelijke quests doen zonder hier te moeten zeuren... Pffffff
 

DeletedUser3012

Het was een retorische vraag, dwz ik verwacht er geen antwoord op, dus vragen aan de devs lijkt me niet zinvol... :rolleyes:

Oké, dus hij heeft een punt, maar vervolgens wil je niet dat er iets aan gedaan wordt (wie anders dan de devs kunnen er iets aan doen?). Post het dan gewoon niet. ;)
 

DeletedUser4130

Misschien is dat om tegen te gaan dat met tijdelijke opdrachten mensen snel een account aanmaken op een wereld waar ze niet spelen, en zo makkelijk een goede beloning in de wacht slepen. (waarna ze dit kunnen verkopen en aan veel geld komen op een laag level, of ruilen tegen iets op hun echte wereld) Je gaat het niet écht tegen op deze manier, het wordt alleen iets moeilijker.

Wat Hank Moody zegt, ze zijn niet echt moeilijk. Dus is het jouw keuze, of je even de moeite doet om de tijdelijke opdrachten vrij te spelen.

OT: Leuk dat er een nieuwe quest is, met een originele (niet echt Western-style, maar ach) invalshoek. Jammer dat ie niet verder uitgewerkt is, en dat de beloning in feite meer kost dan opbrengt. (voorlopig toch)
Hij is ook met UBP te kopen, wat je een keer uit de nood kan helpen als je zo nodig actiepunten moet hebben. Meer ook niet (voor niet PA'ers), gezien de behoorlijk hoge prijs.
 

DeletedUser6244

huipie reageer ik niet eens meer op..

bedankt voor je nuttige bijdrage tyrus, ik denk dat ik me maar is een keertje moet inspannen dan, hehe :)
 
Oké, dus hij heeft een punt, maar vervolgens wil je niet dat er iets aan gedaan wordt (wie anders dan de devs kunnen er iets aan doen?). Post het dan gewoon niet. ;)

´Post het dan gewoon niet´? :p LOL
Twee dingen:
  1. Jij bepaalt niet wat ik post of niet... Ik mag hier gewoon mijn mening posten, net als jij, ongeacht wat die mening is, en welke consequenties ik aan het hebben van die mening verbind. (Zolang het niet tegen de regels is dan.) Ben je het daar niet mee eens? Dan heb je wat ik noem dikke vette pech. :laugh:
  2. Jij denkt dat naar de devs schrijven zin heeft? Ik denk eerder dat ik dan eerst een idee zou moeten posten hier. Mocht ik zo gelukkig zijn dat men het ermee eens is dan moet het ook nog naar .net en daar met 80% worden aangenomen. :D Dat is niet de moeite voor zoiets, toegegeven, kleins. :rolleyes:

Ik vind dat hij een punt heeft, maar ik besef ook dat de kans dat ik een verandering teweeg kan brengen onnoemelijk klein is. Vooral omdat alleen al in dit topic blijkt dat jullie (de meesten iig) het ermee oneens zijn... :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

´Post het dan gewoon niet´? :p LOL
Twee dingen:
  1. Jij bepaalt niet wat ik post of niet... Ik mag hier gewoon mijn mening posten, net als jij. Ben je het daar niet mee eens? Dan heb je wat ik noem dikke vette pech. :laugh:


  1. Hahaha, goeie! :D

    [*]Jij denkt dat naar de devs schrijven zin heeft? Ik denk eerder dat ik dan eerst een idee zou moeten posten hier. Mocht ik zo gelukkig zijn dat men het ermee eens is dan moet het ook nog naar .net en daar met 80% worden aangenomen. :D Dat is niet de moeite voor zoiets, toegegeven, kleins. :rolleyes:
Ik vind dat hij een punt heeft, maar ik besef ook dat de kans dat ik een verandering teweeg kan brengen onnoemelijk klein is. Vooral omdat alleen al in dit topic blijkt dat jullie (de meesten iig) het ermee oneens zijn... :D

Mooi, weten we dat ook weer. :)

Edit: quotes doen raar, blijkbaar werken die list-tags niet zo geweldig.
 
Bovenaan