• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Anti dieet dag

DeletedUser14782

Anti - dieet

Dus vet voedsel?
Misschien koekjes, marsepijn etc. ?
 

DeletedUser6377

In ieder geval een mooie poging van innocrap om ons bezig te houden.

Alleen wel jammer dat het wrs weer 100x bessen plukken en dergelijke onzin zal worden vrees ik.
 

DeletedUser15363

''Van morgen tot zondag zal er een nieuwe opdrachtenreeks zijn die jullie kunnen spelen.''

Dacht dat het vandaag zondag is...
 

DeletedUser8307

Zal vanaf maandag tot zondag worden gok ik. :cool: (Beetje logisch aapskills). Leuk wel, die nieuwe opdracht. Alleen ben ik wel verwonderd dat ze voor zo'n gebeurtenis een nieuwe opdracht in het spel brengen. Ik ben benieuwd!
 

DeletedUser15363

Aan het einde van de dag krijg je:
-5 kracht
-5 stamina
-5 uitwijken
-5 reflex
-5 imago
+20 zwemmen
+morbide obesitas

opdracht op eigen risico doen
 

Ik zie hem dus echt niet staan... :unsure:
Ik maak wel ff een screentje:
K6rmjI.jpeg
Waar staat op die pagina de coyote dan? :huh:
Bij mij wordt op tw-db de feest-set ook niet weergegeven, is dat bij jullie ook? :huh:

Doe ik nou iets fout of heeft tw-db gewoon een kleine achterstand?
 

DeletedUser2525

Ik zie hem dus echt niet staan... :unsure:
Waar staat op die pagina de coyote dan? :huh:
Bij mij wordt op tw-db de feest-set ook niet weergegeven, is dat bij jullie ook? :huh:

Doe ik nou iets fout of heeft tw-db gewoon een kleine achterstand?

Jij hebt waarschijnlijk een kleine achterstand op tw-db

[item=641] is de coyote
[item=2235] is de caloriebom
 

Lol enig idee wat het kan zijn dan? :p Want ik heb de screenshot net nog gemaakt. ;) Dus ergens zit dan een.. technisch mankement ofzo? Hoe kan het dat ik ´een achterstand´ heb op tw-db? :p Dat is toch raar, als ik de pagina nu laad. :hmf:

Edit: om één of andere vage reden moest ik blijkbaar mijn cookies verwijderen... :hmf: Zelfs als ik naar de itempagina van caloriebom ging, werkte het niet... Nu dus weer wel, rare site is het toch :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan