• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Anti dieet dag

DeletedUser

Ik ben benieuwd. :)
Hopelijk wordt het de moeite en kan ik het doen met mijn laag lvl (27).
 
Ik denk dat jij de tw db versie van v1.36 nog had aanstaan. Die laat niet alle nieuwe spullen zien, dus ook niet de nieuwe kerst en paas items. Had ik pas ook een keer last van :p
 
Ik denk dat jij de tw db versie van v1.36 nog had aanstaan. Die laat niet alle nieuwe spullen zien, dus ook niet de nieuwe kerst en paas items. Had ik pas ook een keer last van :p

Zou kunnen :p Heel apart, dat dat ergens in de cookies wordt opgeslagen o.i.d. :p Whatever, eerste opdracht afgesloten, en nou naar bosgrond :)
 

DeletedUser15117

De tweede opdracht is op de zelfde locatie als de bosgrond, beetje onhandige vertaling bij de opdracht zelf (bosveld)
 

DeletedUser15153

Yup, heb em ook al af. WAT IN HEMELSNAAM HEB IK HIERAAN D:?

Dit is weer zo'n heerlijke uitzuigactie van inno, maar de gratis spelers hebben er geen klap aan.
 

DeletedUser6244

... en je moet zeker weer op weg naar een nieuw avontuur afgesloten hebben?? waarom??

laat dan maar zitten :D
 

DeletedUser11612

Yup, heb em ook al af. WAT IN HEMELSNAAM HEB IK HIERAAN D:?

Dit is weer zo'n heerlijke uitzuigactie van inno, maar de gratis spelers hebben er geen klap aan.

Wat bedoel je hiermee? Snap niet wat je bedoelt met dat laatste ... leuk hebbeding toch voor mensen die zonder AP vallen ofzo? :)
 

DeletedUser15363

Ja, jammer dat het eerst ook aantal actiepunten kost om te zoeken :p
 
idd, op weg naar avontuur, is de simpelste opdracht, van de hele reeks :laugh:

maar goed, heb hem ook afgesloten w7

rest van de werelden is hij het afsluiten niet waard:o
 
Die knappe dame bij bosgrond is dezelfde als van de Halloween opdrachten ;)

Toen moest je haar een coyotehart en kikkerbloed brengen ofzo
 

DeletedUser3012

lel dat is t nou juist ik zeur niet, ik zeg zelfs 'laat dan maar zitten' :rolleyes:

Wat was het nut van onderstaande post dan? Dat komt namelijk nogal zeurderig over:

... en je moet zeker weer op weg naar een nieuw avontuur afgesloten hebben?? waarom??

laat dan maar zitten :D

...

Bovendien is het niet de eerste keer:

lol.. denk je dat ik achterlijk ben?? :D ik bedoelde sherriff john fitzburn , ik weet wel waar de saloon zit.

maar goed ik moet dus eerst op weg naar een nieuw avontuur afsluiten?
laat die opdrachten dan maar zitten.. leuke verassing marco

Klinkt allemaal lekker positief.
rolleyes.gif
 
Bovenaan