• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Adventkalender

DeletedUser

Is de uitkomst van het pakje ook update afhankelijk?

Een mooie warme wintersjaal is namelijk een klassiek Kerstcadeau en ik kan me voorstellen dat dit tot de mogelijkheden behoort. Maar als die nog niet geactiveerd is door de update, dan is het wel prettig om te weten. Indien het update-afhankelijk is, is het ook fijn om te weten of het zin heeft om de cadeaus te bewaren tot de update er is, of dat de inhoud van de pakjes datum-gerelateerd zijn.

Wie-o-wie heeft de antwoorden? :D

Ik kreeg op de .net server hetzelfde als op de .nl server.
Dus volgens mij maakt het niet uit.
 
Het verkrijgen van een sjaal of een ander voorwerp uit het kado is niet update of tijdsafhankelijk, het is gewoon geluk hebben.

Het klopt dat je 3 knikkers en je adventkalender in zal kunnen ruilen voor een product dat +5 handvaardigheid geeft. Dit zal echter pas met 1.30 kunnen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Het verkrijgen van een sjaal of een ander voorwerp uit het kado is niet update of tijdsafhankelijk, het is gewoon geluk hebben.

Het klopt dat je 3 knikkers en je adventkalender in zal kunnen ruilen voor een product dat +5 handvaardigheid geeft. Dit zal echter pas met 1.30 kunnen.

Als je alles op tijd hebt geopend of maar een paar keer niet op tijd kan je de kerst slee krijgen.
 

DeletedUser10983

waarom krijg ik op wereld 7 wel een nieuw pakje vandaag en op de andere werelden niet ???
 

DeletedUser11612

tomvzet heeft op w3 een olifantengeweer uit zijn pakketje gekregen...

Iemand een idee hoe dat gelukt is? :)
 

DeletedUser

leones. ik weet niet of jij hier iets meer over weet, maar als je alle vakjes optijd hebt geopend dan krijg je die opdracht voor die slee. die is er pas sinds vandaag dus die is tijds gebonden. als de update dan uitgesteld wordt bij ons en de opdracht is dan niet voorbij krijgen wij dan nog een kans om de slee/zak met knikkers te halen of moeten wij dan een heel jaar lang wachten?
 

DeletedUser

Het verkrijgen van een sjaal of een ander voorwerp uit het kado is niet update of tijdsafhankelijk, het is gewoon geluk hebben.

Het klopt dat je 3 knikkers en je adventkalender in zal kunnen ruilen voor een product dat +5 handvaardigheid geeft. Dit zal echter pas met 1.30 kunnen.

Ja, ik weet wat.
 

DeletedUser

moeten wij dan een heel jaar lang wachten?

Ik kan je verzekeren dat als er door uitstel of een fout een opdracht later pas beschikbaar wordt dat je dan ook later evenveel tijd krijgt hiervoor.
Ze gaan ons niet benadelen door een foutje hoor ;)
Maak jullie maar allemaal geen zorgen, de opdracht zal er wel snel komen van de slee.
 

DeletedUser

en als we nou 1 dag nou vergeten zijn waarom worden we dan uitgesloten van die slee dat is oneerlijk :(:(:(
 

DeletedUser

Is niet zo...
Op .net zijn mensen met 2 glazen knikkers die alsnog de slee hebben.
 

DeletedUser9872

tuurlijk :)
vanaf 3 knikkers kun je hem niet meer krijgen ;) 2 knikker mag nog net ;)
 

DeletedUser

hmm, das een pak van men hart :p.

maar, een probleem, mijn neef had tijdens de examens zijn vakantie modus opgezet, en miste daardoor veel advent stukjes, maar krijgt hij nu de slee niet omdat hij zen best wilde doen op het school ? :o.
 

DeletedUser

hmm, das een pak van men hart :p.

maar, een probleem, mijn neef had tijdens de examens zijn vakantie modus opgezet, en miste daardoor veel advent stukjes, maar krijgt hij nu de slee niet omdat hij zen best wilde doen op het school ? :o.

Ja, anders zou iedereen dat zeggen en dan krijgt iedereen die slee :S
Het is jammer maar zo werkt het nou eenmaal.
 

DeletedUser

hmmm
en als men nou 3 knikkers heeft en maar 1 keer vergeten is om het te openen ?
krijgt men dan de twee opdrachten :p ???
 

DeletedUser

Gister heb ik dat kado die je van de adventkalender krijgt, opengemaakt. Ik heb 1 vakje gemist van die kalender. Kreeg een snoep koek drop en dat spul en een olifantengeweer...
 
Bovenaan