• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Adventkalender

DeletedUser1053

ik heb het pakje op 1 wereld opengemaakt met de bekende spullen erin, op de andere werelden ga ik 'm pas 1e kerstdag openen, wie weet zit er dan iets anders in!

Dat heb je slim bekeken, en gezien de waarschuwing die je krijgt voordat je het pakje opent kan het goed zijn dat je gelijk hebt. Ik hoop het alleen niet, gezien ik net op iedere wereld de pakjes geopend heb.:(:hmf:
 

DeletedUser

Ik moet het ding vandaag wel openen, ik ga op (korte) vakantie zodadelijk :p
 

DeletedUser

en als we het niet doen ?
krijgen we het dan op een andere datum hetzelfde of iets anders ?
 

DeletedUser12132

Ik kreeg vandaag voor de 2de keer het cadeau. Er zat weer hetzelfde in bij mij :( (Snoep namelijk.).
 

DeletedUser

En je moet bij maria kijken, dan krijg je daar de kerstmuts!
Maar verder...
 

DeletedUser

Ik heb de meest geweldige tactiek :cool:
Ik heb nu 2 cadeau's, 1tje heb ik vandaag geopend, en als het mogelijk is open ik de ander morgen. :D
 

DeletedUser

Ik heb in de 1e wereld beide al geopend, en in de andere geen van beide. Wat dacht je daarvan :p
 

DeletedUser6982

Dat heb je slim bekeken, en gezien de waarschuwing die je krijgt voordat je het pakje opent kan het goed zijn dat je gelijk hebt. Ik hoop het alleen niet, gezien ik net op iedere wereld de pakjes geopend heb.:(:hmf:

dit slaat nergens op want als je een koekje of marsepein wil gebruiken vragen ze ook eerst of je het zeker weet. dit is dat je er niet per ongeluk op zou kunnen klikken...
 
Nja, of je 'm nou nu of morgen open maakt, er is een kans dat er leuke spullen in zitten. Olifantengeweer, beer of geheel iets anders :)
 

DeletedUser

Nja, of je 'm nou nu of morgen open maakt, er is een kans dat er leuke spullen in zitten. Olifantengeweer, beer of geheel iets anders :)

dan open ik hem morgen.. alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOHOOHOHO:laugh:
 

DeletedUser1053

dit slaat nergens op want als je een koekje of marsepein wil gebruiken vragen ze ook eerst of je het zeker weet. dit is dat je er niet per ongeluk op zou kunnen klikken...

Jawel. :p Want wanneer je op de producten zelf klikt gebruik je ze op dat moment, het cadeau open je enkel, de spullen die erin zitten gebruik je nog niet. Mijn beredenering is dus dat er niet steeds hetzelfde in het cadeau zit, want als dit wel zo was, zou die bevestiging ook niet nodig zijn, gezien je toch altijd hetzelfde zal krijgen.
 

DeletedUser

Er is een mooi cadeau en een exclusief cadeau volgens mij, dus dat kan ook nog verschillen.
 
Bovenaan