• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Adventkalender

DeletedUser6004

wat gebeurt er eigenlijk met de adventkalender als je alle vakjes open heb gemaakt, houd je hem voor altijd.:blink:
 

DeletedUser8307

Misschien wordt hij na een tijd verwijderd, ofwel kan je hem eventueel inleveren...

Je kan hem ook altijd verkopen, maar dat is nu toch de moeite niet waard... :)

Edit: Het olifantengeweer is gevonden op wereld 3 door tomvzet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6004

Misschien wordt hij na een tijd verwijderd, ofwel kan je hem eventueel inleveren...

Je kan hem ook altijd verkopen, maar dat is nu toch de moeite niet waard... :)

Edit: Het olifantengeweer is gevonden op wereld 3 door tomvzet.
heeft dat oflifantgewwer iets met de kalender te maken
 
Als je 'm nu openmaakt.

De kans is echter zeer klein dat je zoiets krijgt, reken er maar op dat je snoep krijgt.
 

DeletedUser

Je hebt dus wel wat aan die knikkers:)
Als je er vijf hebt kun je die bij maria inwisselen voor een zakje knikkers:o
+ 5 handvaardigheid
 

DeletedUser4891

Je hebt dus wel wat aan die knikkers:)
Als je er vijf hebt kun je die bij maria inwisselen voor een zakje knikkers:o
+ 5 handvaardigheid
Ik heb het net uitgetest op een wereld waar ik niet speel maar ik krijg niets.:huh:
 

DeletedUser

dat is op de beta. daar is ook de slee er al. dus die zit er pas in vanaf 1.30 dus wij vallen naast de boot :(
 

DeletedUser4700

Oke, ik heb vandaag het pakje geopend en er zat alsnog alleen maar snoep in...
 

DeletedUser

Is de uitkomst van het pakje ook update afhankelijk?

Een mooie warme wintersjaal is namelijk een klassiek Kerstcadeau en ik kan me voorstellen dat dit tot de mogelijkheden behoort. Maar als die nog niet geactiveerd is door de update, dan is het wel prettig om te weten. Indien het update-afhankelijk is, is het ook fijn om te weten of het zin heeft om de cadeaus te bewaren tot de update er is, of dat de inhoud van de pakjes datum-gerelateerd zijn.

Wie-o-wie heeft de antwoorden? :D
 

DeletedUser1448

Is de uitkomst van het pakje ook update afhankelijk?

Een mooie warme wintersjaal is namelijk een klassiek Kerstcadeau en ik kan me voorstellen dat dit tot de mogelijkheden behoort. Maar als die nog niet geactiveerd is door de update, dan is het wel prettig om te weten. Indien het update-afhankelijk is, is het ook fijn om te weten of het zin heeft om de cadeaus te bewaren tot de update er is, of dat de inhoud van de pakjes datum-gerelateerd zijn.

Wie-o-wie heeft de antwoorden? :D

onze allerliefste mods hebben het antwoord :)
 
Bovenaan