• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Adventkalender

DeletedUser

X-Mas (Een advent kalender voor jou)

Maria Roalstad: Hey, ik herinner me de traditie van het hebben van een kalender met 24 deuren tijdens de kerstperiode. Vanaf 1 december, zou een cadeautje zijn verborgen in elke deur. Ik hield ervan om deze deuren te openen en de cadeautjes te ontvangen toen ik een kind was. Het geeft het gevoel dat kerstmis veel sneller komt! En omdat ik dacht dat jij dit wel leuk zou vinden, heb ik je zo een kalender gemaakt!


Afsluittekst:

Maria Roalstad: Alsjeblief! Ik hoop dat je het leuk zal vinden. Maar alsjeblief beloof mij dat je niet alle deuren meteen opent, maar wacht op de juiste dag. Als ik te weten zou komen dat je de deuren te vroeg hebt geopend, zal het je beste dag niet zijn! En dat zou je heel erg spijten, heel erg ...


Dit is nieuw lijkt me? Ik heb even snel gegoogeld en het schijnt dat je daarmee zowel ingame prijzen kunt winnen, als buiten The West. Weet iemand meer hierover?

9gvlue.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

nog niets over bekend, nieuw:)

(msis kerst-quest, waar ook al de sjaal ende arreslee over ging)

als je hem aantrekt gebeurt er iets byzonders!!!

naamloosdz.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Laten we hopen dat we leuke prijzen krijgen. Wel een nadeel voor de mensen die op vakantie gaan lijkt me. De opzet lijkt me duidelijk, we zullen moeten ondervinden of:

- De prijs hetzelfde blijft als je het te vroeg opent
- Je alleen een prijs kan krijgen als je op de juiste dag een vakje opent
- Je een vakje paar dagen later nog kan openen.

* Ervan uitgaande dat je gewoon prijzen krijgt: (http://forum.the-west.de/showthread.php?t=30149&page=118) & (http://forum.the-west.de/showpost.php?p=349759&postcount=718).
 

DeletedUser

als je nu al vakjes opend krijg je kolen en zul je waarschijnlijk leuke kados missen
 

DeletedUser

idd :) had het ook net ff getest met een lvl 1 account :p Lijkt me dus gewoon dat je elke dag het deurtje met het nummer van de dag moet openen en dan een cadeau krijgt :) wel leuk dus :p
 

DeletedUser

Op w12.net waar ik net een account aanmaakte om dit te testen heb ik nu 23 kolen :p
 

DeletedUser

het schijnt een soort quiz te zijn waarmee je speciale items kunt winnen en ik geloof dat het gaat over het wilde westen
 

DeletedUser

Ben benieuwd of je op 1 december nu vakje 1 of vakje 24 moet openen. Kan natuurlijk vak 1 van 1 december zijn maar ook vakje 24 nog 24 dagen te gaan tot kerst.
 

DeletedUser

En aangezien het vandaag de 26ste is... Doh.. als je vakje 1 op 1 december moet openen, lijkt me logisch dat 24 op de 24ste is? :p
 

DeletedUser

Oeh Cadeautjes. Laat het een piratenschip zijn of een kanon of een piratenset :p
 

DeletedUser4007

zit nog een errortje in ook geloof ik
probeer op arizona de vakjes te openen en hij geeft alleen maar een foutmelding :blink:
 

DeletedUser

Je weet niet eens of het spullen zijn :p Straks krijg je een chocolaatje ofzo XD
 
Bovenaan