• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aantal ingebrachte punten bij het uitbouwen

DeletedUser

dat zou betekenen dat je dus al je vaardigheids punten moet invoeren... dat maakt de tool juist weer moeilijker.
 

Deleted User - 36202

Hoeft niet ;)

Idee: Zorg dat mensen het totaal van hun vaardigheidspunten invoeren, dan kan je het gebouw en level selecteren dat je wilt uitbouwen (ivm moeilijkheid die eraf moet), de duur en of het premium is enzo.

Dat zou denk ik wel goed mogelijk zijn ;):eek:
 

Deleted User - 36202

laat maar, net over nagedacht en het wordt toch wel erg ingewikkeld ;) Je moet dan nml ook het level van het stadhuis mee gaan laten tellen enzo ;)
 

DeletedUser1053

Volgens mij doen jullie iets te moeilijk. :D
Het aantal arbeidspunten is de uitkomst van de som, hierbij is de karakterbonus, met of zonder premium, moeilijkheid/stadhuis al bij inbegrepen.
Ik snap eigenlijk niet waarom je bij dat tooltje moet ingeven of je arbeider bent en premium hebt, want je moet toch je arbeidspunten invoeren.;)
 

DeletedUser

Je hebt geleijk. dom dat ik daar niet aan gedacht had.

Dan hoeft er nergens meer over na gedacht te worden, en klopt het nu idd!
 

DeletedUser

Ja idd, dat is dus waarom ik meer punten zou moeten krijgen volgens het tooltje. Ik snap het nu weer helemaal :cool:

Voor degene die het nog niet snappen: het tooltje rekent je teveel punten toe door de opties "primium" en "arbeider" (als je die aanvinkt).

Als je ze uit laat klopt het dus, en klopt het ook wat GreatRene zei ;)
 

DeletedUser

Klopt wat jullie hadden gezegd, ik had inderdaad het aantal Arbeidspunten * 1.10 (of 1.05) gedaan.
Nu is dat gefixed en kun je zelf je Arbeidspunten al invoeren, mocht je die weten, of berekenen. Dan kun je de optie Arbeider/Premium arbeider aanvinken en worden de vaardigheden * 1.05 of 1.10 gedaan.

Versie 1.3
 

Deleted User - 36202

Bar, het is nogal druk in het scherm :) En bij het dingetje voor je arbeidspunten te berekenen kan je de helft niet zien omdat de kaders niet goed zitten. Misschien het tooltje in het geheel wat groter maken? ;)
 

DeletedUser

Bar, het is nogal druk in het scherm :) En bij het dingetje voor je arbeidspunten te berekenen kan je de helft niet zien omdat de kaders niet goed zitten. Misschien het tooltje in het geheel wat groter maken? ;)

Kan je anders een screenshot maken? Want ik zie alles netjes in het kader staan.
 

Deleted User - 36202

bouwpuntcalc.jpg
 

DeletedUser

Je kan bij eigenschappen de lettergrote veranderen. Mischien helpt dat.
 

DeletedUser

Hieruit blijkt dat je beter heel vaak een half uur uit kan bouwen, toch?
 

DeletedUser

ja dat is correct, Jeronald heeft dat ook al ergens voor gerekend dacht ik
 

DeletedUser

tw.maartenreinders.nl heeft een kleine facelift gehad. En kan je nu naast de constructie punten ook kijken hoeveel xp je voor een arbeid kan krijgen.

voor reacties, sugesties of opmerkingen hoor ik graag!
 

DeletedUser

ik heb een toolte er voor gemaakt ...

vul je arbeids punten in, je motivatie in 10-tal, dus bv. 94 zonder %!!

Kies hoelang je wilt werken en druk op bereken


De Tool


Dit is gewoon goed en heel praktisch en handig :D:D:D:D voor mij als bouwer op wereld 5 en 6
 
Bovenaan