• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aantal ingebrachte punten bij het uitbouwen

DeletedUser

Je hoeft alleen maar jou getalletjes op de plaats van de letters in te vullen XD
 

DeletedUser

ja, inderdaad ik zit nou in de eerste, maar wiskunde is nou net wel mijn sterkste vak :D.
 

DeletedUser

is er ook zo'n manier om te weten te komen hoeveel ervaring of geld je kunt krijgen voor een arbeid?
 
is er ook zo'n manier om te weten te komen hoeveel ervaring of geld je kunt krijgen voor een arbeid?

ervaring (in het engels:(

Formula is 50*(XP%)*duration*(1+x)*motivation = earned XP (Note *= times)

EXP
So if the exp is 30% put .30

Duration
10 minutes = 1/3
30 minutes = 1
1 hour = 2
2 hours = 4

Motivation
100%=1
59% = .59


Random factor x:
anything from -0.5 to 0.5 (0 is average)
 

DeletedUser

Dus theoretisch gezien kun je voor een arbeid met 100% ervaring hooguit 323 ervaring krijgen inclusief bouwer premiumbonus ? :o ( uitgaande van dat, net zoals bij bouw inbreng, de eind motivatie genomen word ) vind ik best weinig als je kijkt hoeveel duels op een gegeven moment op kunnen brengen in slechts 10 minuten :p
 

DeletedUser

mooi gevonden (alweer) :p
kan nog goed van pas komen (maar dan niet voor mij want ik ben geen bouwer :p)
 

DeletedUser

bedankt leones!

Is er niet ook zo'n formule voor de vindkans van voorwerpen? Want het duurt bij mij eeuwen voordat ik iets vind :S
 

DeletedUser

beste spelers,

gelieve in het vervolg het gespreksonderwerp ontopic te houden anders ga ik mijn o zo geliefde forumtelegrammen uitdelen. dankuwel
 

DeletedUser

ik heb een toolte er voor gemaakt ...

vul je arbeids punten in, je motivatie in 10-tal, dus bv. 94 zonder %!!

Kies hoelang je wilt werken en druk op bereken


De Tool
 

DeletedUser

Zeg je kunt toch ook wel hoofdrekenen ? :p 1,5% per half uur ?

3% per uur, 6% per 2 uur ? :p

en waarom gebruik je arbeidspunten in je tool? die hebben er niks mee te maken :s
 

DeletedUser

ow ja hij klopt

deed het eerst fout want deed 0.94 maar je moet 94 doen:)
 

DeletedUser

Zeg je kunt toch ook wel hoofdrekenen ? :p 1,5% per half uur ?

3% per uur, 6% per 2 uur ? :p

en waarom gebruik je arbeidspunten in je tool? die hebben er niks mee te maken :s

van jeronald:
bijvoorbeeld:
236 som van de 5 vaardigheden - 150 moeilijkheid = 86 arbeidspunten

Dus zo de arbeids punten .. Exact zo als in de forumule ... je hoeft niet te gebruiken .. maar als mensen het leven makkelijker proberen te maken is dat toch alleen maar goed :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

en waarom gebruik je arbeidspunten in je tool? die hebben er niks mee te maken :s

Hij werkt hier! :D
Hoe bedoel je dat arbeidspunten er niks mee te maken hebben ... Die staan toch ook gewoon in de formule.
 
Bovenaan