• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aantal ingebrachte punten bij het uitbouwen

DeletedUser

Ja mijn fout, dacht dat hij het over een motivatie calculator had aangezien het de hele pagina over motivatie ging en zo :p
 

DeletedUser

Hij werkt hier! :D
Hoe bedoel je dat arbeidspunten er niks mee te maken hebben ... Die staan toch ook gewoon in de formule.

Er is ondertussen al een nieuwe versie, je moet nu de begin motivatie invullen. Let daar op.
 

DeletedUser

Als er nog tips/ verbeterpunten zijn voor de constructie punten tool. laat het weten :p

Ook voor andere tools kan je me lastig vallen
 

DeletedUser

Dus als ik het goed heb is het maximale dat je in kunt brengen
632 (afronding van 632.432) punten, met alles op bouwen, 2 uur, beste kleren, begin met 100% motivatie.:D:D:D:D:D
dus meteen gebouw van lvl 0 naar lvl 3!
 

DeletedUser

Als jij alles goed ingevult heb zou het moeten kloppen ... probeer het uit zou ik zeggen :p
 

DeletedUser7516

ook stadshuis de bonus meegerekend? dus dat elk gebouw 10 punten minder moeilijk uit te bouwen is (dat is het meen ik)?
 

DeletedUser

ook stadshuis de bonus meegerekend? dus dat elk gebouw 10 punten minder moeilijk uit te bouwen is (dat is het meen ik)?

als je arbeidspunten invult die je NA aftrek van moeilijkheid ... dan klopt ie precies
 

DeletedUser

het is inderdaad gewoon de forumule die in de begin post staat, maar dan verwerkt in een tootlje
 

DeletedUser

nee ik heb stadshuis niet meegerekent, maar dat zou tovh niet zoveel schelen, 620 is voormij al meer dan geboeg
 

DeletedUser1053

Heb je de karakter bonus met premium van een arbeider er ook bij geteld?
 

DeletedUser

nee, ik weet niet hoe/wat er dan bij komnt ... als jy dat mij vertelt kan ik het aanpassen :p
 

DeletedUser1053

nee, ik weet niet hoe/wat er dan bij komnt ... als jy dat mij vertelt kan ik het aanpassen :p

Een arbeider krijgt een bonus van 5% op de ingebrachte vaardigheden bij het bouwen. Een arbeider met premium krijgt 10% bonus op de ingebrachte vaardigheden.
 

DeletedUser

oke, ben nu niet thuis, zit de vakantie ff bij m'n chick, maar als ik thuis ben pas ik het aan
 

DeletedUser

Zelf ook maar even een Tooltje gemaakt voor het berekenen van de Constructiepunten. Helaas niet via een Website omdat ik totaal geen verstand heb van PHP. Dit tooltje is geschreven in Visual Basic.


Graag hoor ik van jullie of alles correct werkt (of niet) , uiteraard heb ik het zelf ook getest.

Versie 1.0 is hier te vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Weet niet of er iets onder de 'uitleg' knop zat, maar er gebeurt niets als ik erop klik(niet dat ik hem nodig had, verder werkt hij goed geloof ik.)
 

DeletedUser

ik zit in groep 7 en ik snap hem een klein beetje maar daar heb je een rekenmachine voor
 

DeletedUser

Hij klopt niet:

2ai4k5u.png


Is met versie 1.0 en 1.1 berekend, beide zelfde resultaat

edit: ook versie 1.2 werkt niet goed.
 
Bovenaan