• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aantal ingebrachte punten bij het uitbouwen

DeletedUser

Hoe bedoel je handmatig?

Door middel van de formule op Pagina1 van dit topic.
En ik zie dat je Premium hebt aangevinkt, heb je ook Premium op de desbetreffende wereld? Want het enige wat ik heb gedaan is die formule overgezet.
 

DeletedUser1053

Hij klopt niet:

2ai4k5u.png


Is met versie 1.0 en 1.1 berekend, beide zelfde resultaat

edit: ook versie 1.2 werkt niet goed.

Je hebt motivatie 100% ingevuld, terwijl het in je bericht maar 99% is.
 

DeletedUser

ik begon met 100%, heb 30 min gedaan en daarom is motivatie 1,5% gedaald (hij rond af naar 99%) dus dat is NA afloop.

Ik mag aannemen dat hij dan wel die 100% pakt gezien je daarmee begint. Anders zit er een grote bug in het spel :eek:
 

DeletedUser1053

ik begon met 100%, heb 30 min gedaan en daarom is motivatie 1,5% gedaald (hij rond af naar 99%) dus dat is NA afloop.

Ik mag aannemen dat hij dan wel die 100% pakt gezien je daarmee begint. Anders zit er een grote bug in het spel :eek:

Nee, de motivatie na de arbeid of het uitbouwen telt.
 

DeletedUser

Dan vraag ik me af waarom hij hier het wel goed doet en met de tool van hem niet :confused:

Maar ik ga nu naar huis, dus het zal weer even duren voordat ik reageer.
 

DeletedUser

Dan vraag ik me af waarom hij hier het wel goed doet en met de tool van hem niet :confused:

Maar ik ga nu naar huis, dus het zal weer even duren voordat ik reageer.

Dat kan ik je vertellen, bij die tw.maartenreinder.nl wordt er geen rekening gehouden met premium o.i.d. Dus wss zal het aan jou liggen :cool:

110hblw.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

morgen zal ik eens gaan kijken of ik ook de arbeider en premium bonus er in kan verwerken ;)
 

DeletedUser

Maar dan snap ik het nog steeds niet, want als ik met 100% begin, EN ik ben Arbeider EN ik heb premium, en nog krijg ik "maar" 49 bouwpunten....

Is er dan iets mis op The West?
 

DeletedUser

Volgens mij komt dit door de moeilijkheid.
Die is bij het programma niet meegerekend of wel soms?
 

DeletedUser

Heb je wel op de goede wereld gebouwd? :)
Ja ;)

Ik heb echt alles gecontroleerd maar bij de ene site komt hij wel goed uit, bij het tootje niet. Dus of er zit een fout in het tooltje of er zit een fout in die ene site, of er zit een bug in The West

Eerste 2 mogelijk heden lijkt me iets waarschijnlijker (hoop ik :rolleyes:)
 

DeletedUser

het komt omdat je als arbeider of arbeider met PA 5% resp. 10% krijgt op de vaardigheden, niet op de arbeidspunten was mij verteld
 

Deleted User - 36202

het komt omdat je als arbeider of arbeider met PA 5% resp. 10% krijgt op de vaardigheden, niet op de arbeidspunten was mij verteld

Klopt helemaal ;)

Karakterklasse: Arbeider

Voordelen:
De ervaringspunten voor arbeiden stijgen met 5% bij iedere arbeid.
Je kan maximaal 20% meer geld op je rekening storten.
Bij de stadsuitbouw krijg je een bonus van 5% op de ingebrachte vaardigheden.
De motivatie bij het uitbouwen van de stad stijgt met 10% sneller.
 
Bovenaan