• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

(99) MyStory w1

DeletedUser

En nu maar zeuren allemaal. Als er straks 15000 tekens staan dan zullen jullie het ook allemaal lezen!! Letter voor letter!!! :p
 

DeletedUser

Freewilly! Daar moet ik je gelijk in geven

Allemaal weer terug on-topic!
 

DeletedUser3874

FREEWILLY waar blijft je verhaal :confused:

Wees nu toch eens geduldig... Het komt wel als hij er zelf zin in heeft... En zulks zal niet sneller gaan hoe meer je erover gaat zeuren vermits hij dan meer moeite moet doen om te reageren dat het wel zal komen.
 

DeletedUser

Heb al een begin gemaakt maar moest gister op visite. En het was erg mooi weer dus een uitstekende reden om eens een stuk of wat goudgele rakkers te nuttigen. Toen ik daarna thuis kwam, was ik niet meer in de stemming om lange verhalen te gaan typen. ;)
 

DeletedUser

Dan zal ik je voorgaan freewilly ondanks dat ik het pas sinds 04-04-10 ben.

Ergens begonnen in januari 2009 en direct met courage city(de enige stad op w1 in de top 100 zonder hoofdletter) begonnen. Samen met mulda(gestopt) de stad opgebouwd en dat ging me daar een partij langzaam. Pas met de komst van de forten zijn we daar ernstig vaart mee gaan maken. Het ledental steeg explosief voor de komst van forten hadden we al de meeste leden. We nemen geen occulte namen in de stad en er wordt niet gescholden of gevloekt in de stad. Iedereen die de stad in komt blijft hangen omdat we gewoon een hele gezellige stad zijn met een heel actief forum(wel een zooitje maar goed dat far..west daar zo nu en dan de bezem doorhaalt). Shoppen voor iedereen gratis we krijgen zelfs VSW-ers om te shoppen. Iedereen heeft wat voor mekaar over in de stad. Het is nog steeds verboden voor lage levels om te doneren in de stadskassa dat doen de hoge levels met een uitpuilende inventaris wel. Niemand wordt gedwongen iets te doen en als dat dan al gebeurd volgen er toch geen sancties. We zijn toen met een paar andere stadsleiders XX begonnen wat we expres achter de naam plaatsten omdat we courage city zijn en blijven in de eerste plaats. XX is opgericht als tegenhanger van VSW ondanks dat we voor de forten niks met of tegen VSW hadden. Het ging in het begin heel goed we hadden veel succes veel berichtjes heb ik verstuurd naar de XX steden maar dat werd me teveel en zocht lang naar een excuus om te stoppen en toen we eens 2 forten op een avond verloren had ik me excuus ondanks dat het toch maar een spelletje is was ik woedend zoveel moeite en weer eens die beruchte XX opkomst(niks tot nauwelijks). Nu doen die forten me niks meer(behalve 1).

Genoeg over onze top stad die eens een blauwe maandag op 2 heeft gestaan.

Op lv10 karakter klasse arbeider gekozen pelgrimvader de eerste die lv99 haalde. Ben niet puur bouwer geworden was en ben nog steeds niets echt. De duels vlogen me om de oren wat soms wel vervelend was maar moedig als ik was kwam daar uiteraard verandering in rond lv40 en ben me plaaggeesten gaan bestrijden met succes de meeste zijn verdwenen. Gezamenlijk met onze rebellen bende duelleerden we hele steden iedere dinsdagavond na de forten is dat ervan afgegaan helaas. Ook rond lv40 ben ik fulltime met premium gaan spelen daardoor ging ik sneller naar de top wat ook mijn doel was eerste worden zou me nooit gelukt zijn ook als ik er direct in het begin bij geweest zou zijn. Heb me doelstelling toen op top 100 gezet maar 2 maanden later heb ik dat omdat ik zag hoe snel ik mensen voorbij ging en steeg in de ranglijst bijgesteld naar top 50. Als ik me niet met forten had beziggehouden en de stad zou ik nog wel wat hoger geëindigd kunnen zijn.

Ondanks dat ik nu lv 99 ben ga ik gewoon door met spelen moet nog enkele opdrachten doen, verzamel spullen voor de fortjes zodat de leden dat niet hoeven te doen die lv70 zijn en dan naar prikkeldraad opzoek moeten, wil ik me rekening de dikste van allemaal maken en wil nog op 1 dag alle kleine, middel of grote forten aanvallen.

Ik vermoed dat de volgende update verder zal gaan dan lv99 en dat we dan eindelijk eens een broek aan kunnen doen.

Wil iedereen bedanken voor de leuke tijd en succes wensen in dit spel.
 

DeletedUser4505

Na jaren werkzaamheden als, Boerderij bouwen, Treinstation bouwen, Missioneren, Paarden vangen, Agaven plukken. En in het begin veel duelleren, ben ik eindelijk 99 op wereld 1. Nu nog een jaartje tot al me punten goed staan :D
 

DeletedUser

Na jaren werkzaamheden als, Boerderij bouwen, Treinstation bouwen, Missioneren, Paarden vangen, Agaven plukken. En in het begin veel duelleren, ben ik eindelijk 99 op wereld 1. Nu nog een jaartje tot al me punten goed staan :D

En dan weer duelleren? :p
 

DeletedUser

Na jaren werkzaamheden als, Boerderij bouwen, Treinstation bouwen, Missioneren, Paarden vangen, Agaven plukken. En in het begin veel duelleren, ben ik eindelijk 99 op wereld 1. Nu nog een jaartje tot al me punten goed staan :D

Dit komt me bekend voor(alleen moet ik nog even:(p
 

DeletedUser1053

Heb al een begin gemaakt maar moest gister op visite. En het was erg mooi weer dus een uitstekende reden om eens een stuk of wat goudgele rakkers te nuttigen. Toen ik daarna thuis kwam, was ik niet meer in de stemming om lange verhalen te gaan typen. ;)

Zijn die goudgele rakkers ondertussen nog niet uitgewerkt? :p

Ps. Mijn verhaal komt deze week ook nog. :)
 

DeletedUser

Nou, dan moet ik ook maar. Na vele malen te zijn gevraagd en het minstens even vaak uitgesteld te hebben, dan nu mijn verhaal.

Ik ben dus Hipdekip. Niet Freewilly. Freewilly is namelijk mijn vriendin die dit spel oorspronkelijk is begonnen. Ik zelf speelde altijd tribal wars. Hartstikke fanatiek en altijd online. Op meerdere werelden gespeeld maar het grootste account op W6. Zo'n 14 miljoen punten, staat gelijk aan 1400 dorpen. Ondanks dat dit een dualaccount was en ik alle denkbare tools had, ging hier vreselijk veel werk in zitten. Zoals de meesten wel weten is er altijd wel wat te doen op tribal wars. Heb je je gebouwen en troepen in aanbouw allemaal, dan kun je altijd nog met grondstoffen gaan schuiven. Na dit ruim anderhalf/2 jaar gespeeld te hebben, ging het me tegen staan. Je kan niet even rustig bij vrienden op visite en 4 uren langer blijven kleven dan gepland zonder dat je het risico loopt om opeens aangevallen te worden. Mijn vriendin begon op W1 en ze koos voor een vrouwelijk karakter en voor avonturier. Zij vond het wel een leuk spel en wilde wat opdrachten afsluiten en zo. We zijn niet meteen in het begin begonnen. Ik geloof zo'n 2 maanden na aanvang van het spel. In het begin snapte ik nog geen fluit van het spel en mijn vriendin heeft het me wat geleerd. Omdat we geen premium gebruikten en beide school/werk hadden was samen spelen wel handiger. Ik heb het spel toen ook geleerd. Door actief te spelen en veel opdrachten te doen, stegen we snel in de ranglijst. Al snel stroomden we de top 100 binnen. Duelleren deden we niet aan en we droegen dan ook altijd werkkleren. Dit werd snel afgestraft. Omdat we steeds sneller groeiden, kregen andere spelers ook steeds meer ep voor ons. Aangezien we altijd in werkkleren liepen, geen vaardigheden op duels hadden en al helemaal geen verstand van duels hadden, waren we een makkelijk slachtoffer.

Inmiddels speelde ik al steeds meer als mijn vriendin en begon ik premium in te zetten. Toen W2 begon, starten we daar ook. Op een bepaald moment werden we zo enorm vaak aangevallen, dat de lol er af was. Het was een beginnend spel dus er kwamen steeds meer leden bij. Er was dus telkens weer een nieuwe categorie duellerende spelers die vrij veel ep voor ons kregen. Dit vind ik dan ook een beetje een fout in het spel. Als je niet duelleert krijgen lagere spelers wel gewoon ep voor je. Dit zou heel simpel te verhelpen zijn door je duellevel niet omhoog te laten gaan met elk gewoon level dat je stijgt, maar dat ze dit er WEL bij op zouden tellen zodra jij iemand aanvalt. ZO kan de pacifistische speler ook leuk dor het spel komen. Maar goed, dat is niet zo.

Ik kwam vrij snel bij Dodge city waar ik me altijd erg goed op mijn gemak heb gevoeld. Een gezellige en actieve club die door Arkie en Fr3nky werd geleid.

Zoals gezegd werden we helemaal plat geduelleerd. Ik heb toen rond gevraagd wat goede vaardigheden en kleren waren voor duels. Langzaam ben ik punten om gaan zetten. Mijn vriendin speelde inmiddels al niet echt meer.
Toen ik wat leerde hoe de duels werkten kwam ik met Werker in contact. We spraken vaak via MSN. Hij leerde me de fijne kneepjes van het vak.
Na een tijdje kon ik steeds meer mensen aan. Ik beleefde hoogtij-dagen want ik had een heel laag duellevel maar een hoog ep-level dus veel vaardigheden ingezet. Ik versloeg de ene na de andere en kreeg voor veel spelers emer dan 500 ep. Ik steeg enorm op de duelranglijst. Altijd leuk omdat veel mensen je niet kennen en niet weten dat je wat van duelleren weet. Naats met Werker heb ik nog uren/dagen/weken met andere mensen over duels gediscusseerd. Mensen als p00N, Fr3nky, Elvis en Karthan kwam ik mee in gesprek. Iedereen had weer zijn eigen visie en zo probeerde ik van alles uit. Later ben ik met mijn stadsgenoten van W3 (Legends of Arizona) nog verder gaan praten. Gaelle Legrange, Harres en Domitron waren goede raadgevers. Zo zijn er nog vele spelers waarmee ik veel heb gesproken en vaardigheden heb uitgewisseld.
Zo heb ik ook mijn guide kunnen maken. Ik hoor nog regelmatig mensen die denken dat ze het gouden ei uit heb gevonden en dat zij DE manier van vaardigheden verdelen weten. Ik geloof hier niet meer in. Ik heb met zoveel mensen gesproken en ik ken alle mogelijke manieren die zijn geprobeerd.
Er zijn uiteindelijk maar 2 manieren die echt goed werken.

Na dat Dodge city wat dood begon te bloeden heb ik Karthan benaderd voor een plekje bij The East. Ik kende Karthan nog van tribal wars en het was snel geregeld. Vanaf dat moment ben ik daar gaan spelen en ben lekker gaan duelleren. Tot op de dag van vandaag is voor mij W1 nog steeds de mooiste wereld om te duelleren. Weinig hotelpussies (al worden het nu wel steeds meer helaas), weinig soldaten met premium en meer dan 120 tactiek (hoe moet een schieter daar van winnen als hij ook nog wat tactiek en schieten over wil houden) en veel hoge duellanten. Ik heb 3 toernooien gedaan op W1. De eerste won ik (maar daar deed Karthan niet aan mee). De 2e verloor ik kansloos van Karthan in de kwart finale (ofzo). De laatste won ik weer maar dat was vooral geluk. Ik ben maar een avonturier. Was ik maar een soldaat, dan had ik het een stuk makkelijker.

Momenteel duelleer ik nog wat en werk zo nu en dan wat voor wat geld of items. Fortgevechten zijn mijn ding niet. Te onvoorspelbaar en ik vind het hopeloos irritant dat je weer op moet draven voor een gevecht waar bijna geen aanvallers of verdedigers zijn omdat je stadsgenoten of bondgenoten je laten zitten en je WEER een volle actiemeter kwijt bent zonder dat je ook maar wat ep mee pakt.

Ik sta nu 2e duels. Ik speel inmiddels ook op W3, W5 en W7. W3 en W7 gewoon lekker duelleren. W5 eens alle opdrachten afsluiten. Iets wat me op W1 en W2 nog nooit gelukt is. W2 zwerf ik wat rond. Daar ben ik uitgeduelleerd omdat de wereld gedomineerd wordt door hotelpussies. W2 is echt de doodste wereld die er is. Ik weet niet waarom.
Maar we hadden het over W1. Eerste duels zal ik nooit worden. Simpelweg omdat ik bijna nooit aangevallen word. De nummer 1 duels krijg regelmatig aanvallen binnen en als je daar de helft van wint zijn dat allemaal gratis ervaringspunten. Ik word dus nooit aangevallen en ALS ik aangevallen word dan is dat door spelers die nauwelijks duelpunten opleveren, enorm sterk zijn in de aanval tegen schieters of het zijn er 3 binnen een uur die de duelinstellingen doorgeven.

De toekomst.
Ik weet niet wat de toekomst brengt. Ik zal vast niet heel lang meer spelen op W1. Ik heb bijna alles wel bereikt wat ik wilde bereiken. Ik had nog graag eens op 1 duels gestaan, al was het maar voor een paar weekjes. Echter is het vechten tegen de bierkaai. Ik zit met een motivatie die daalt en die moet ook weer eens stijgen. Met alleen aanvallen en niet aangevallen worden dan red je het niet om eerste te worden. Als ik vaker aangevallen was in het verleden dan stond ik nu eerste denk ik. Maar dat doet er ook niet toe. Wat ik ook nog niet heb is de meesterduellantenmedaille. Ik vrees dat ik die ook niet meer ga halen. Je moet daar zoveel duels voor doen, dan zou ik nog maanden moeten spelen.

Momenteel help ik over alle werelden veel mensen met hun vaardigheden in te delen voor duels. Dat doe ik graag. Ik heb mensen al van een complete mengelmoes naar complete duelvaardigheden geholpen. Schitterend om te doen want het duurt maanden en kost zomaar 80K ofzo. Ik heb het zelf ook door moeten maken. Een heel karwei maar wel een mooi streven. De meeste mensen die ik heb geholpen die verslaan mij nu. Altijd leuk om te zien dat je adviezen helpen. Wel jammer dat ik ze vervolgens zelf dan niet meer aan kan. :p

Stats:
2e duels
10e ep maar als 11e in de hall of fame
2 van de 3 toernooien gewonnen waar ik aan mee heb gedaan
Hoogste duellevel van de Nederlandse server (227 momenteel)
Eerste avonturier met duellevel 200 en 100.000 duelpunten van de Nederlandse server. 100.00 duelpunten gehaald met 456 duels. Er zijn weinig spelers van mijn niveau die zo'n hoog gemiddelde per duel hebben. Dit komt echter ook omdat ik niet vaak aangevallen ben door spelers die mijn gemiddelde naar beneden halen.
De complete top 15 duels meerdere keren verslagen.
Beste treffer: Hoofd- 303 LP
Meeste schade: Levenspunten totaal- 1600 LP


Dit was het geloof ik wel. Ik zou nog pagina's vol kunnen praten maar ik ben wel klaar. Al met al een zeer gedreven speler die altijd bereid is anderen te helpen. Ik vind het NIET saai worden sinds ik level 99 ben. Er is nog zoveel te doen. Ik vind wel dat een wereld uitgespeeld kan zijn. Dat heb ik bij W2 al lang. Bij W1 komt het ook wel wat. Bij W3 ook. Op een bepaald moment is de uitdaging uit een wereld. Mijn gedrevenheid heeft tot een hoop botsingne met moderators en medespelers geleid. Het is niet verkeerd bedoeld maar komt er soms wat lomp uit. Ik vind gewoon dat je beter eerlijk en lomp kunt zijn dan achterbaks en stiekem en dan maar wat achter iemands rug om roddelen.

Bedankt voor de aandacht en een dikke kus van mij!

Freewilly (alias Hipdekip)
 
Bovenaan