• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

(99) MyStory w1

DeletedUser

in dit topic hoop ik toch een aantal verhaaltjes te krijgen van spelers die de lvl 99 hebben bereikt. een soort (biografie) legacy van alle lvl 99 spelers.

ik zal er maar eens mee beginnen (ookal ben ik nog 98)


op 25 september 2008 ben ik begonnen met dit spel, ik begon met als doel om een van de community spelers te worden waar het spel op draait. na een tijdje had ik contact met een aantal vrienden en nieuwe kennissen van een ander spel, dit waren Yeronimo,Camelgamer,Othiana,Karthan Bar99*00 en nog een half dozein andere spelers.

Deze spelers besloten al gauw samen een stad te gaan vormen, Bar99*00 werd als het ware gebruikt omdat hij de eerste speler van the-west had die een eigen stad kon gaan bouwen. later is hij toch een belangrijklid van deze stad geworden. deze stad heet natuurlijk the-East, de eerste echte stad van the-west.nl

The-East was een valse stad. wij nodigde mensen uit lieten ze storten en gaven ze daarna direct een kick zodat onze stadskas al lekker gespekt was. in de eerste weken hadden wij al een stadskas van rond de 39k dollar. het hele forum stond vol met topic over hoe the-East was en de forummods hadden het er enorm druk mee.

De wedstrijd was begonnen Larz stond 1e op de ranglijst en ik stond ergens in de top15, na een tijdje zo rond lvl 28 lukte mij het om hem in te halen en kort daarna lukte het *mier* ook. *mier* was een goede speelster, zij heeft later ook wel eens op mijn account gepast als ik op vakantie was. maar om terug te komen, na 1 keer #1 te zijn geweest had ik de smaak wel te pakken.

langzaam was the-east rond de 20000 punten en we hadden maar een echte concurrent. dit was Domte de stad van NajNaj. zij die tegen de weg van the-east waren. ze probeerde ons te verslaan op een eerlijke manier maar de The-East-Domte oorlog is voordelig uitgelopen en the-east kwam eruit als de enigste echte winnaar.

toen de stad eenmaal uitgebouwd was gebeurde er niet veel, ik stond nog steeds eerste en *mier* was ondertussen gestopt met spelen. Larz stond ergens 3e en de 2e plek was in bezit genomen door Syrniachick die voorheen stadsloos was maar na een tijdje toch the-East is gejoint.
de ranglijst is een hele poos zo geweest. Reserved eerste, syrniachick 2e en de 3e plek werd vaak gewisseld door verschillende top 5 spelers.

op dat moment had ik een voorsprong van ongeveer 6 levels op syrnia. (dat was toen rond de 25k exp en zou een voorsprong zijn van lvl 97 op lvl 99.)
alles ging goed, zo goed dat het zelfs saai begon te worden. na een tijdje zag ik het spel niet zo meer zitten. de spanning en avontuur waren ervan af en ik heb me terug getrokken en heb een aantal maanden met mijn vrienden doorgebracht op de manier zoals jeugd dat hoort te doen.

toen ik toch weer zin in the-west kreeg had ik nog een voorsprong van ongeveer 2 levels. Reds had ondertussen de 2e plek al bemachtigt en kwam na een poos al snel richting mijn kant. het duurde ook niet lang voor Reds #1 had overgenomen na 3 kwart jaar op #1 te hebben gestaan.

toen is de strijd begonnen. we konden beide de zelfde arbeiden en ik hield het best lang vol, na een tijdje kon Reds door een slimme indeling treinen beroven en dat was toch wel mijn eindvonnis. Toch heb ik nog doorgezet tot lvl 95 ongeveer.

na een tijdje lukte me het gewoon niet meer. ik kon nog steeds geen treinen beroven en had geen 10% ervaringsbonus die Reds wel had. ik had de overwinning al opgegeven maar ik wou wel alles op alles zetten om toch die #1 in mijn handen te krijgen op het moment dat ik lvl 99 zou worden.

ik had dus de sneaky keuze gemaakt om mezelf te gaan boosten. eerst hielp een vriend me af en toe wanneer het nodig was om toch steeds weer een stukje bij Reds in de buurt te blijven. daarna i een vriend van hem mij gaan helpen en dat heeft ongeveer tot lvl 96 doorgezet. vanaf dat punt had reds een aardige voorsprong en heb ik weeral de keuze gemaakt om hier toch iets aan te doen. Werker was toch een goede vriend van mij ingame en die bood me aan me te helpen. dat lied ik me geen twee keer zeggen en we zijn als een gek aan de slag gegaan. dit is pas gestopt rond de helft van lvl 97 daar ben ik op eigen kracht naar de lvl 98 gegaan waar Reds en ik op hetzelfde moment lvl 98 werden.

De wedstrijd om #1 was begonnen. Op het begin stond ik nog goed, Reds bleek hele tijden in het hotel door te brengen en mijn exp kwam lekker binnen. een dag of twee erna werd ik geroepen op de chat dat ik weer tweede was geworden. Vanaf dat punt was Reds opnieuw aan de leiding en heb ik hem niet meer in kunnen halen. De ultieme strijd om #1 is afgelopen, de hoop die ik weer had opgebouwd was weer weg en opnieuw legde ik me erbij neer dat Reds gewoon zou winnen. en weet je wat, hij verdient het ook.

Reds gefeliciteerd met je overwinning. Als iemand het verdiend ben jij het :)

Note* Dit is geen topic om mensen te blamen, het doel van dit topic staat in de eerste regels. Alles wat daar niet mee te maken heeft is offtopic en zal gestraft worden.

Kroenuh: Altijd en overal mijn maatje
svcinc: same :p
Syrnia: toch een fijne tijd gehad als #1 en #2 :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

The end

Het moment is eindelijk aangebroken.

Ik ga net als Resje mijn verhaal eens doen :)

Ik ben een week na de start van The west beginnen spelen op The West. Ik ben begonnen met enkele vrienden van mijn stam op Tribal Wars (w5). Leden van UP-Rising ( lang de #1 stam geweest ), zoals Larzdebest. Ik vond relatief snel mijn draai op dit spel en het duurde niet lang vooraleer ik UP-Rising opgericht had. UP-Rising stond relatief snel in de top 5 en daar zijn we dan ook gebleven. Op de valreep konden we DomTe nog inhalen waardoor UP-Rising als 3de stad was uitgebouwd.

Individueel ging het zeker ook niet slecht. Ik stond al na enkele weken in de top 15 en baande stelselmatig mijn weg naar de top. De ranglijst zag er heel lang als volgt uit. Op 1 Resje, op 2 Syrnia, op 3 Larz en dan kwam ik. Eens ik Larz voorbij was volgde Syrnia vrij snel en twee weken later was Resje er ook aan voor de moeite :) Dit was eind juni. Het was de allereerste keer dat ik op de eerste plaats stond. Echter wist ik dat ik niet lang #1 ging blijven. Ik vertrok eind juli voor twee weken op vakantie en had niet echt moeite gedaan een vv te zoeken? Toen ik terugkwam stond ik op plaats 5 en dacht ik eerlijk gezegd niet dat ik nog eerste ging worden.

Normaal ging ik gisteren al level 99 zijn maar ben vannacht KO gelegd.

Ik ben altijd vastberaden gebleven om deze wedstrijd te winnen en ben dan ook heel blij dat dit nu het geval is.

Volgende mensen wil ik toch zeker bedanken voor alle steun

Reserved: Altijd heel veel respect gehad voor hem. Heel sterke tegenstander en had het hem evenzeer gegund om te winnen.
Larz: Heeft me altijd geholpen met het leiden van UP-Rising en ben hem enorm dankbaar voor alle hulp
Koffieboy: mijn trouwste fan
En natuurlijk iedereen van UP-Rising

Ik ben natuurlijk mensen vergeten maar ik heb weinig tijd om dit schrijven :)
Morgen meer story

Meest gestelde vraag op level 98?
"Hoeveel ep tot level 99?" --> 9811
Heb deze vraag zeker 50 keer gekregen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser488

Goed, omdat sommige geïnteresseerd zijn: een kort verhaaltje over GreatGooglyMoogly, de Geconverteerde Zeehondenjager (aka 'ik') ;)

oktober 2008: Tribalwars begint iets teveel van m'n tijd op te souperen (stamleidertje spelen enzo), dus ik zoek ander vertier op het net. En Tribalwars zelf doet een suggestie via de obligatoire banners: "The West". Nieuwsgierig begin ik eraan, maar het duurt enkele dagen voor ik doorheb hoe het werkt. En nog enkele weken langer om door te hebben wat het doel misschien wel kan zijn. Mijn personage doolt maar wat rond op W1.

Tot ik op dit eigenste forum een advertentie zie van een zekere Heijiro (is die nu nog actief?); een oproep aan relatief volwassen spelers om een stad genaamd Tombstone te vervoegen. Een paar pm's later hoor ik dus bij een stad. Ondertussen level ik al stevig door, en besluit Premium te nemen. Heijiro bolt 'em echter na enkele weken, naar een grotere stad.
(Tombstone bestaat niet meer. De originele bewoners zijn weg, en hebben het een andere naam gegeven. Een doodgebloede stad, zonde.)

Na een paar maanden besluit ik ook om Tombstone te verlaten, aangezien m'n level de aanwezige faciliteiten daar ondertussen wel ontgroeid was. Ik ga Heijiro achterna, en besluit mijn kans te wagen in The Ponderosa. Mr Ivv was zo vriendelijk me toegang te verlenen, en de komende 9 maanden zou ik daar dan ook blijven.
Degolas (god hebbe zijn ziel) zwaaide daar toen nog de plak. Onder zijn leiding werd The Ponderosa een begrip in W1. En ik levelde maar door; algauw belandde ik in de top 15. Dat was goed genoeg voor me, want stond ik op het eerste blad van de ranglijst, en dat scheelt al een hoop gescroll. ;)

Beetje bij beetje schoof ik verder op richting top 10. Ik dácht zelfs nog niet aan de eerste plaats of de top 5, de verschillen waren immers veel te groot.
Ondertussen amuseerde ik me wel in The Ponderosa. Het was ondertussen een clan geworden (vijf steden uiteindelijk), en de aangename mensen daar zorgden ervoor dat niemand ooit iets tekort kwam. Ik werd zelfs gemeenteraadlid, en toen Mr Ivv vertrok om in alle rust te gaan levellen (hup Ivv hup, gaan voor die 4e plaats!), rolde ik zelfs in de burgemeesterfunctie.

Uiteindelijk sloeg de sleur toe (altijd maar op dezelfde plaatsen je jobs afhaspelen), en voor de burgemeesterfunctie had ik minder en minder tijd. In augustus 2009 verliet ik The Ponderosa om wat te gaan dolen. Ik schommelde toen zo rond de 6e a 7e plaats. De eregalerij stond te blinken, maar ik zou een terugval van de top 5 nodig hebben om daar nog in te sukkelen. Ik legde me daar bij neer, en ook weer niet... :D

Ik wou wel eens de andere kant van de wereld zien, dus ik wandelde in enkele weken naar de andere kant van de map. Daar werd ik aangesproken door Silver Moon (god hebbe haar ziel), en zij wist mij te overtuigen een klein lieflijk stadje genaamd Labbabs te betreden. Zij stopte echter vrijwel direct nadat ik joinde. Dat was ook de periode waarin ik de weldaden van fortgevechten begon te smaken (al die XP!!!)...

Ik had dus een stad nodig die middenin de actie zat (letterlijk en figuurlijk), en na 2 weken ging ik naar Sneaker... En ik stoomde door... en ik werd 4e en dan zelfs 3e, en ik dacht zo "hey, misschien pak ik die Reserved ook nog wel eventjes", maar toen is er vanalles aan de oppervlakte gekomen over georkestreerde duelletjes enzo, enfin, iedereen kent het verhaal nu ondertussen wel, maar dat maakte dat ik me maar te settelen had op de derde stek. :)

In ieder geval, de rat-race is nu voor bij, ik geniet van m'n The West-pensioen. Ik doe wat fortgevechten, en help de stad met alles zoveel ik kan.
Ik had nooit gedacht zo hoog te kunnen eindigen. Zelfs tot 2 maanden geleden leek me dat kompleet absurd. Ik heb tevreden.

Ik wens de andere spelers nog veel spelplezier, sommigen zelfs nog succes en een goeie eindscore (vooral dan de mensen uit The Ponderosa, Labbabs en Sneaker ;)).

Nog een goeie avond,

G
 

DeletedUser

Zo.. uiteindelijk toch vierde geworden!

Mijn verhaal zal op korte termijn volgen :)
 

DeletedUser

Zo ik ben ondertussen ook al level 99 geworden dus zal ik maar is iets in elkaar proberen te flansen hoewel het grotendeels al verloren is gegaan in mijn geheugen :p

Via tribalwars ben ik bij The West gekomen dat destijd 2 a 3 dagen onderweg was. Ik besloot het maar een kansje te geven en ben zodoende begonnen op The West.
Al snel werd duidelijk dat ik het best wel een leuk spel vond en al snel had ik de goudnuggets gevonden om mezelf van de enige voordelen te voorzien ten opzichte van de duizenden spelers die voor me stonden op de ranglijst.

In het begin wist ik niet echt wat ik deed en moest het eigenlijk vooral hebben van de opdrachten die ik afsloot. Iets dat me zeker goed had gedaan en al snel steeg ik snel op de ranglijsten.
Stadloos ging ik door het leven van The-West en mag ik eigenlijk wel stellen dat het vooral kwam doordat The-East met smerige praktijken allerlei onschuldige mensen voor de gek hield. Voor mij hoefde het hele stadgebeuren dus niet zo omdat het wel duidelijk maakte hoe hypocriet sommige mensen waren als het daarop aankwam.

Vrolijk ging ik dus solo door het leven en steeg vrolijk verder totdat ik uiteindelijk 4e stond. Om verder te komen moest ik dus met wat beters komen en zodoende had ik punten omgezet om me vooral op de grotere quests voor veel exp en goede jobs te richten.
Iets dat zeker zijn windeieren legde aangezien ik inliep op de mensen voormij.

Nadat de nummer 2 en 3 gestopt waren lag de nummer 2 plek dus open voor mij om te grijpen en heb daar ook een behoorlijke tijd gestaan volgends mij.
Spijtig genoeg heb ik de nummer 1 plek nooit kunnen overnemen.

Uiteindelijk was ik The-East gejoined omdat ze items hadden die ik wel kon gebruiken. Dat was ook eigenlijk de enige reden want binding met die stad had ik totaal niet. Enkel met wat spelers kon ik het wel aardig vinden.

Maanden gingen voorbij en eigenlijk begon The-West meer en meer een dagelijkse sleur te worden. Nam daarbij het nieuwe leiderschap in The-east en motivatie was ver te zoeken.
Zodoende deed ik niet meer rond de klok mijn arbeiden en was ik eigenlijk vooral expert geworden in het niets doen. Mensen achter mij haalde me in en al snel was ik gezakt op de ranglijst.

Om mezelf wat meer te motiveren heb ik uiteindelijk besloten om van stad te verwisselen om zo meer plezier te krijgen. Iets dat zeker wel gewerkt had. Naast dat was het vooral leuk om met Resje een wedstrijd te doen wie het meeste geld kon storten in de stadskas. Echter moet ik toegeven dat Resje tot noch toe nog wel voorstaat. Wellicht een nieuw plan voor nu ik level 99 ben? :p

Hoe dichter bij de level 99 ik kwam hoe saaier het weer werd en zodoende kwam ik op het geniale idee om al mijn stats maar om te zetten naar duelstats aangezien ik het voor het geld immers niet hoefde te laten.
Zodoende heb ik met duels mezelf naar level 99 gewerkt en heb ik hier nu een lang en saai verhaaltje weten te typen.

Nu ga ik me vooral richten op duels, fortgevechten en medailles halen om mezelf te vermaken op W1. Dus wellicht komen we elkaar nog eens tegen in W1.

Groetjes,
Syrnia
 

DeletedUser

Als negende level 99. Hoewel ik bekend sta om mijn langdradigheid ga ik het proberen kort te houden.

Ik had al een tijdje geoefend op de Duitse server voor the-west.nl uitkwam. Dus wist ik al min of meer waar de klepel hing. Waar ik met plezier op terugblik is de beginperiode, waar we met een paar mensen als eerste een vrij succesvolle stad hebben uitgebouwd, The East. Vrijwel iedereen was nieuw in het spel, en de verstandhoudingen moesten toen nog wat gesmeed worden. The East heeft toch een lange tijd een echt begrip geweest, waarschijnlijk nu nog wel een beetje, al besef ik zelf ook wel dat dat vooral gedane glorie is.
Waar ik ook trots op ben is dat ik als één van de enige (op wereld 1) in zowel de top 15 ben geëindigd qua ervaring, maar ook een hele goeie duelranking heb. Ik heb lange tijd op de vierde-vijfde plaats gestaan in beide klassementen, en dat vind ik voor mezelf de grootste overwinning. Het laat zien dat je niet persé een avonturier moet zijn, die enkel voor de ervaring gaat. Een foute indeling van mijn vaardigheden - ik heb in één ruk bijna 200 vaardigheidspunten veranderd naar weerstand en reflex - heeft er voor gezorgd dat ik niet meer echt aan duelleren toe kwam. En dat is dan ook mijn grootste dieptepunt; doordat de sjamaan op gegeven moment meer dan 1700$ per punt kostte, kan ik zelfs nu, maanden later, nog niet goedkoop punten verzetten. En neem het van mij aan, een vuurwapen in combinatie met weerstand/reflex is geen goeie optie.
En dat brengt me bij mijn doelen. Ervaring krijg ik toch niet meer, en dus ga ik me stilaan weer richten op het duelleren. Beetje bij beetje ga ik terug punten omzetten naar een (voor mij) betere verdeling om te duelleren, en probeer ik op die manier terug te stijgen op de duelranking. Iedereen weze gewaarschuwd!
 

DeletedUser

Weet je wat een leuk idee zou zijn?
Een level 99 stad, alleen voor mensen van level 99.
 

DeletedUser5695

Als negende level 99. Hoewel ik bekend sta om mijn langdradigheid ga ik het proberen kort te houden.

Ik had al een tijdje geoefend op de Duitse server voor the-west.nl uitkwam. Dus wist ik al min of meer waar de klepel hing. Waar ik met plezier op terugblik is de beginperiode, waar we met een paar mensen als eerste een vrij succesvolle stad hebben uitgebouwd, The East. Vrijwel iedereen was nieuw in het spel, en de verstandhoudingen moesten toen nog wat gesmeed worden. The East heeft toch een lange tijd een echt begrip geweest, waarschijnlijk nu nog wel een beetje, al besef ik zelf ook wel dat dat vooral gedane glorie is.
Waar ik ook trots op ben is dat ik als één van de enige (op wereld 1) in zowel de top 15 ben geëindigd qua ervaring, maar ook een hele goeie duelranking heb. Ik heb lange tijd op de vierde-vijfde plaats gestaan in beide klassementen, en dat vind ik voor mezelf de grootste overwinning. Het laat zien dat je niet persé een avonturier moet zijn, die enkel voor de ervaring gaat. Een foute indeling van mijn vaardigheden - ik heb in één ruk bijna 200 vaardigheidspunten veranderd naar weerstand en reflex - heeft er voor gezorgd dat ik niet meer echt aan duelleren toe kwam. En dat is dan ook mijn grootste dieptepunt; doordat de sjamaan op gegeven moment meer dan 1700$ per punt kostte, kan ik zelfs nu, maanden later, nog niet goedkoop punten verzetten. En neem het van mij aan, een vuurwapen in combinatie met weerstand/reflex is geen goeie optie.
En dat brengt me bij mijn doelen. Ervaring krijg ik toch niet meer, en dus ga ik me stilaan weer richten op het duelleren. Beetje bij beetje ga ik terug punten omzetten naar een (voor mij) betere verdeling om te duelleren, en probeer ik op die manier terug te stijgen op de duelranking. Iedereen weze gewaarschuwd!

dat stijgen op de duelranglijst zal je niet echt meer gaan lukken en dus snel gaan vervelen gezien t feit dat je ook bij winst 0xp zult krijgen aangezien je level 99 bent ;)

of vergis ik me nu?
 
Bovenaan