• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

(99) MyStory w1

DeletedUser

Hehe :p Ik heb het helemaal gelezen. Mooi verhaal en ik hoop dat je nog lang blijft spelen.
 

DeletedUser5512

mooi verhaal inderdaad, mijnes zal niet half zo boeiend worden (ook al duurt dat nog minstens 1 maand)

je zegt wel dat freewilly je vriendin is maar bij jij nou mannelijk of vrouwelijk?:o:D:rolleyes:
 

DeletedUser

Mooi verhaal, en die nummer 1 positie kan je misschien wel pakken. Ik ben straks iets meer dan een week op vakantie ;)
 

DeletedUser

mooi verhaal freewilly
maar zoals iemand hier boven al zei ben je nu mannelijk of vrouwelijk??
 

DeletedUser

mooi verhaal freewilly
maar zoals iemand hier boven al zei ben je nu mannelijk of vrouwelijk??


Natuurlijk is die mannelijk...
En ik dacht dat ik geen gedetailleerd contact had met freewilly,terwijl jullie niet eens weten of die nu een man is of een vrouw...

Mooi verhaal trouwens.:bolhoed:
 

DeletedUser

Ik zou ook een lesbienne kunnen zijn natuurlijk. Maar ik ben gewoon een man.
 

DeletedUser

Mooi verhaal freewilly. Als ik me ga vervelen op w1 zal ik je eens om wat duel tips komen vragen wie weet ga ik dat ooit eens doen.
 

DeletedUser2665

To be honoust, nooit aan gedacht om een verhaal hier neer te zetten. Ondertussen ben ik op 5 werelden level 99 (hoe actief kan je zijn?). Laat me svp weten, als je mijn historie wilt weten en hoe ik in contact ben gekomen met deze game. Zo niet, kort door de bocht is het niet meer dan hard werken ;)
 

DeletedUser

je hebt mij nog nooit verslagen,
komt waarschijnlijk omdat je me nog nooit hebt aangevallen maarja moest het toch heel even melden vond ik. ;)
 

DeletedUser

je hebt mij nog nooit verslagen,
komt waarschijnlijk omdat je me nog nooit hebt aangevallen maarja moest het toch heel even melden vond ik. ;)

Toen hij de top 15 versloeg was jij nog lang geen top 15 :p Maar freewilly wint wel van je.
 

DeletedUser1053

To be honoust, nooit aan gedacht om een verhaal hier neer te zetten. Ondertussen ben ik op 5 werelden level 99 (hoe actief kan je zijn?). Laat me svp weten, als je mijn historie wilt weten en hoe ik in contact ben gekomen met deze game. Zo niet, kort door de bocht is het niet meer dan hard werken ;)

Je kunt hier nog steeds je verhaal zetten als je wilt. Lijkt me handiger dan het iedereen apart te vertellen. ;)
 

DeletedUser

Toen hij de top 15 versloeg was jij nog lang geen top 15 :p Maar freewilly wint wel van je.

Idd. Ik heb de top 15 een paar keer verslagen inmiddels maar daar komen altijd wel weer nieuwe spelers bij.

Bovendien heb ik je op 16-04 nog verslagen. :confused:

Levenspunten totaal
- 488 LP
Levenspunten totaal
- 1135 LP
Bringer valt flauw. freewilly wint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van Bringer $57.
 

DeletedUser

ik zat toen werker nog speelde ook een tijd in de top 15 maar stopte toen met duelleren.
maar nu ben ik weer helemaal er mee begonnen maar dat wist ik niet dus mijn excuses ervoor ;)
 

DeletedUser1053

Hier komt mijn verhaaltje over wereld 1. :)

Zoals veel spelers ben ik ook via Tribalwars op the-west gekomen. Dit was ergens in oktober 2008. Iemand uit mijn stam had hier een stad gemaakt en vroeg of er nog meer mensen wilde komen. Zo heb ik me ook aangemeld. We zaten met ongeveer 20 spelers bij elkaar, dit waren onder andere tha realest, srebbo, willem.actie en rick-overwint. Het groeien ging nog niet zo snel, omdat iedereen het spel nog moest leren natuurlijk. Maar het was in ieder geval wel een van de gezelligste tijden. Zo zijn we vaak met de halve stad ergens anders gaan duelleren. :)

Na een tijdje begon het daar minder actief te worden en ben ik naar de stad Cheyenne gegaan, waar toen bijvoorbeeld calvino, hawkie en stefan88 bij hoorden. Later ben ik daar ook burgemeester geworden en heb de stedengroep een tijdje mee geleid. Ik heb me in die stad langzaam van duelleren omgezet in vallen opzetten en daarna weer in schieten en tactiek, om sneller te kunnen stijgen.
Toen stefan88 en een paar anderen naar T.I.94 in De negerhut van oom Tom gingen ben ik ook mee gegaan. N0ddy zat daar al en werker zou eigenlijk ook komen van uit the east. Echter is hij toen gestopt en werden er meer spelers inactief in De negerhut van oom Tom. Toen heb ik besloten, na het shoppen in the east, om daar te blijven.

Een aantal weken geleden - op 1 april - ben ik daar level 99 geworden. Ondertussen zit ik in The New Ego, omdat bij the east toch iedere dag dezelfde spelers staan die het schijnbaar leuk vinden om je voor een paar ervaringspunten aan te blijven vallen. Bovendien kan ik hier makkelijker mijn vaardigheden omzetten en rustig arbeiden voor mijn volgende plan, alle items verzamelen en alle medailles halen. Of de sleutels halen, opdrachten doen en 100.000 dollar op mijn bankrekening sparen. :p Level 99 is dus nog lang niet het einde!:D

Er zijn momenteel nog maar 6 plaatsen over in de gallerij der helden, dus iedereen die nu level 98 is zal snel moeten zijn om nog een ere plekje te bemachtigen!;)

Ik wens iedereen nog veel succes op wereld 1!
 

DeletedUser

Hier mijn verhaal:

Vroeger speelde ik ook tribalwars, maar dit nam naarmate het spel vorderde meer en meer tijd in beslag tot je het (zonder betalen) niet meer kon bijhouden.
Daarna heb ik dit geprobeerd en dit spel beviel me al wat meer aangezien je minder moest rekenen enzo.
Ik begon als avonturier en werd in het begin dus veel aangevallen door anderen. Daarom trok ik naar het westen van de map waar er veel minder duellanten zaten. Mijn eerste stad was Axe, een redelijk grote stad in het westen. Daarna trok ik verder naar Nico-V, dat was de grootste stad in die buurt. Nico-V groeide erg snel en had al gauw 3 steden (was een van de eerste steden die 3 volledig volgroeide steden had). Ik deed vooral veel opdrachten en zette veel punten op schieten en vallen zetten. Daarna besloot ik om wat meer te duelleren, ik ging terug meer naar het oosten (richting up-rising) om voor nico-V een 4e stad uit te bouwen. Deze heb ik verkocht nadat dit wat saai begon te komen. En ik ging terug naar het Oosten waar veel grote steden zitten om puur te duelleren. Ik ging naar BHN-ElitE, waar ik een tijdje duelleerde. Deze stad heb ik dan verlaten en ik ben in een mijn huidige stad bekomen (PHOSGORE TOWN).
Hier Zitten bijna geen leden maar dit is ideaal. Ik werd niet vaak aangevallen en dit was goed omdat ik nog steeds aan het omschakelen was naar duellant. Mijn doel in het spel is nu vooral nog duelleren en wat hoger stijgen in de duelrankings. Fortgevechten zegt me nog steeds niets.
Ik ben heel blij met mijn plaats als 34e met lvl 99, (die laatste loodjes wogen idd het laatst). Ik ben vooral ook trots dat ik dit alles behaald heb zonder Premium account.

Groeten,

Xander0080
 

DeletedUser

Haha.. hopelijk weet je hoe oud die aliebaba is want misschien zit tie al boven de 40 xD
 
Bovenaan